Als meerdere mensen daar een klacht over hebben misschien wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef nodig het volgende:
Nee sorry![]()
Ik ben boos over vraag 26 die formule hoop dat ze wat met mijn klacht doen.
Ik dacht dat BEO zo doet:quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef nodig het volgende:
Nee sorry![]()
Ik ben boos over vraag 26 die formule hoop dat ze wat met mijn klacht doen.
35% werd gegeven in de opgave héquote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef Metapod het volgende:
[..]
Ik dacht dat BEO zo doet:
Bea uitrekenen:
To=Tk = iets
BEO
iets x verkoopprijs
Ik heb ook 35% ofzoiets. We zullen zien.
break-evenomzet = totale constante kostenquote:
Mensen met meerdere klachten?/quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja en bijna 17% van de M&O examenkandidaten heeft een klacht ingediend.
Ik vind dat ze die opgave moeten schrappen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Metapod het volgende:
[..]
break-evenomzet = totale constante kosten
----------------------------------------------------------
% dekkingsbijdrage
Ja en ook die met die rare balans van de tennisvereniging ofzoietsquote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die opgave moeten schrappen.
Sinds wanneer kun je vaker dan één keer een klacht indienen?quote:
Tennisvereniging? Die ben ik in het examen niet tegengekomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef Metapod het volgende:
[..]
Ja en ook die met die rare balans van de tennisvereniging ofzoiets
schaatsverenigingquote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tennisvereniging? Die ben ik in het examen niet tegengekomen?
Ja maar in de statistieken worden ze gewoon opgeteldquote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je vaker dan één keer een klacht indienen?
Ze kunnen toch gewoon kijken van welke ip-adres de klacht binnenkomt en als er dan meerdere klachten van hetzelfde ip-adres komen tellen ze die niet mee bij het totaal aantal klachten.
Je kan meerdere klachten indienen per persoon. Waarschijnlijk heeft 5-10 procent meerdere keren geklaagd.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja en bijna 17% van de M&O examenkandidaten heeft een klacht ingediend.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef Dgerreflex het volgende:
Het was te lang, teveel bijlagen invullen, teveel overbodige informatie. Ben je snel teveel tijd mee kwijt
Dat is vraag 26 idd!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die opgave moeten schrappen.
Dat eerste. Dus onafgerond bij elkaar optellen en dan delen door 2quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
Hoe word je eindcijfer berekend? Gewoon je onafgeronde schoolcijfer + onafgerond examencijfer : 2 en dan pas afronden of beide cijfers eerst afronden?
Jammerquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat eerste. Dus onafgerond bij elkaar optellen en dan delen door 2
ik heb tussen de 3,5 en 5,5quote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
Maar ik heb een goeie dag gedraaid. Sowieso een 7,7 wat maximaal een 9,7 kan zijn. Dan brengt mijn eindcijfer m&o sowieso op een 8 en heel misschien een 9.
Beste M&O leerling van Nederland hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
Maar ik heb een goeie dag gedraaid. Sowieso een 7,7 wat maximaal een 9,7 kan zijn. Dan brengt mijn eindcijfer m&o sowieso op een 8 en heel misschien een 9.
Van Nederland weet ik niet haha. Wel de beste van de klasquote:Op maandag 13 mei 2013 19:37 schreef Svensonn het volgende:
[..]
Beste M&O leerling van Nederland haha
Ik hoopte minimaal een 7,4 dan bleef ik een 8 staan maar nu denk ik rond de 6.
Hoeveel punten heb je?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Van Nederland weet ik niet haha. Wel de beste van de klas
Nu al 4588 klachten.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
''Vorig jaar HAVO M&O zijn er 4200 klachten ingediend, dit jaar tot nu toe 3051.''
Dat is echt hoog xdquote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
52 maar kan iets lager uitvallen doordat ik dingen gemist heb met nakijken.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef Dgerreflex het volgende:
Het was te lang, teveel bijlagen invullen, teveel overbodige informatie. Ben je snel teveel tijd mee kwijt
Hola, niet te groot, maar veelste groot, hè.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
''Ik wilde even mededelen dat de toets m&o van Havo heel erg moeilijk was! En hij was veelste groot! @LAKStweets''
De toets was te groot
Benieuwd hoe die het er gaat afbrengen morgen bij Nederlands!
Naar www.examenklacht.nl jij, hoe meer klachten hoe beterquote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hola, niet te groot, maar veelste groot, hè.
0 hehequote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef Sucuk het volgende:
Wat zal ongeveer de minimale norm zijn denken jullie?
Ik quote even waar ik vooral mee zat: de achterlijke grammatica van die zinnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Naar www.examenklacht.nl jij, hoe meer klachten hoe beter
die zin had je niet eens nodigquote:Op maandag 13 mei 2013 21:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik quote even waar ik vooral mee zat: de achterlijke grammatica van die zinnen.
"De schaatsvereniging betaalt de baanhuur per maand achteraf in de eerste week van de volgende maand."
Alsof John Ewbank na het Koningslied maar de landelijke examens is gaan schrijven, what the fuck
En ik bleef er godverdomme wel in hangen: alles wat erna kwam bracht me terug tot die kutzinquote:
Zelfde hieroquote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef Oceanview het volgende:
Opgave 6 vond ik stom want daar stond niks vermeld over btw en ik dacht ze willen zelf weten hoeveel geld ze hebben gemaakt dan reken ik geen btw.
Dit is precies waarover ik ook heb geklaagd. Door die vage informatiebron heb ik daar alles fout.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:34 schreef Oceanview het volgende:
En de Fiat vraag is ook niet te doen, als je 1 klein foutje hebt maak je alles fout.
Door 1 klein fout in de begroting ben ik in het geheel uitgekomen dat hij de zaak gaat verkopen want de winst is 49% en dat is net geen 50%, voel mij zo hard genaaid.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef Dgerreflex het volgende:
[..]
Dit is precies waarover ik ook heb geklaagd. Door die vage informatiebron heb ik daar alles fout.
Je hebt 9 vragen over datzelfde ''onderwerp''. Ze moeten die gedeeltes korter maken.
Doorrekenfoutquote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Door 1 klein fout in de begroting ben ik in het geheel uitgekomen dat hij de zaak gaat verkopen want de winst is 49% en dat is net geen 50%, voel mij zo hard genaaid.
Dan heb je geen kleine fout gemaakt, maar een grote?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Door 1 klein fout in de begroting ben ik in het geheel uitgekomen dat hij de zaak gaat verkopen want de winst is 49% en dat is net geen 50%, voel mij zo hard genaaid.
Ik weet niet waar mn fout zat maar ik kwam dus niet goed uit in geheel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan heb je geen kleine fout gemaakt, maar een grote?
Ik heb daar 4/6 punten binnen gehaald omdat ik een foutje had bij de interestkosten...
Dat zou ik niet weten. Ik zit met hetzelfde probleem...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Jiang153 het volgende:
Ik heb best veel doorrekenfouten zou ik dan nog punten krijgen bijv. vraag 3 tm 6 met die stock/cashdividend aangezien je maar 1P kon krijgen
Wat doe je?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Sucuk het volgende:
Good news. I have 30 points and not 26. I am happy. That is a 4.4 i think? But with a norm of 1.5 it is a 5.9.
I saved my lucky ass.
Ik dacht jij gaat ook wel even een 8-9 scorenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Sucuk het volgende:
Good news. I have 30 points and not 26. I am happy. That is a 4.4 i think? But with a norm of 1.5 it is a 5.9.
I saved my lucky ass.
Dacht ik ook. Oefenen ging goed. Ik sta goed voor dit vak ook nog... op SE. Examens allemaal gemaakt vanaf 2009. Allemaal minimaal 7.5quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik dacht jij gaat ook wel even een 8-9 scoren![]()
Norm van 2,5/3 zal wel lekker zijn ja dan heb ik een 10quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Oefenen ging goed. Ik sta goed voor dit vak ook nog... op SE. Examens allemaal gemaakt vanaf 2009. Allemaal minimaal 7.5
Dit was gewoon moeilijker dan moeilijk. Als 2012 een norm heeft van 1.9, mag dit wel een norm van 2.5 / 3 hebben.
Jij haalde minimaal een 7,5 met het antwoordenmodel er naast zeker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Oefenen ging goed. Ik sta goed voor dit vak ook nog... op SE. Examens allemaal gemaakt vanaf 2009. Allemaal minimaal 7.5
Dit was gewoon moeilijker dan moeilijk. Als 2012 een norm heeft van 1.9, mag dit wel een norm van 2.5 / 3 hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:57 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Jij haalde minimaal een 7,5 met het antwoordenmodel er naast zeker?
Dit inderdaad. De vragen waren achterlijk lang en er klopte grammaticaal geen bal van.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik quote even waar ik vooral mee zat: de achterlijke grammatica van die zinnen.
"De schaatsvereniging betaalt de baanhuur per maand achteraf in de eerste week van de volgende maand."
Alsof John Ewbank na het Koningslied maar de landelijke examens is gaan schrijven, what the fuck
Jup, die heb ik in de afgelopen dagen vaker gehoord. Het is een onnodig uitrekkende zin. Er had ook gezegd kunnen worden:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef MJ23 het volgende:
Zo heel moeilijk is dat toch niet? Wat valt hier niet aan te snappen?
21% word ook goedgekeurd hoor...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef WSquater het volgende:
Oh, en voor iedereen die een M&O examen heeft gedaan: als je iets met BTW hebt berekend en daarbij 21% hebt gebruikt ben je de lul. Je moest 19% gebruiken.
Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:03 schreef Curuu het volgende:
Is er iemand die de GR bestanden van LETMEIN nog heeft? Hij heeft ze zelf helaas niet meer.
Haha neem het je ook niet kwalijk, maar wie weet heeft iemand ze nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen![]()
Was blij dat het examen erop zat!
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
Ik heb igg een klacht ingediend over vraag 26 over die formule.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:21 schreef nodig het volgende:
Mijn vraag 26 stond ook in hun tweet maar daar hebben ze niks raars in gevonden. Nouja er is igg naar gekeken
Ik bedank u voor de bonuspunten die u mij heeft gegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
Waar ze trouwens eerst nog melden op hun twitter dat er niks mis mee was..
[..]
En mezelf derbij!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bedank u voor de bonuspunten die u mij heeft gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |