SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door AppelCake op 13-05-2013 16:47:02 ]
Liev*quote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi
Jij schijnt lief te zijn?
Dan heet ik u welkom, ook al is het erg rustig hierquote:
Dankjequote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heet ik u welkom, ook al is het erg rustig hier
omg, zoek een kamerquote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Osuchi het volgende:
[..]
DankjeIk zag jouw foto in het userfoto topic, jij bent wel leuk
quote:
Ho eens wat is dezequote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Osuchi het volgende:
[..]
DankjeIk zag jouw foto in het userfoto topic, jij bent wel leuk
Het spijt me, maar ik voel me zo alleen als mensen lief tegen elkaar gaan doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik mag iemand toch wel een compliment geven ga weg joh
Uhuquote:
Nu nog natuurkunde lerenquote:
Ik ben tegen iedereen liefquote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik voel me zo alleen als mensen lief tegen elkaar gaan doen.
[..]
Uhu
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik voel me zo alleen als mensen lief tegen elkaar gaan doen.
[..]
Uhu
Hoop hetquote:
hosselbaasquote:
Ik heb het met ze te doenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Er is nu op vwo Nederlands examen en op havo m&o examen
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja maar die is exclusief voor die eckte jeweet
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Osuchi, VA heeft een schattig neusje
quote:
quote:
Hé zullen we het gewoon even rustig aan doen, ik heb binnenkort toch een date met een fokker en als dat mislukt kom ik lekker bij jou rebounden okéquote:
met wie?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Hé zullen we het gewoon even rustig aan doen, ik heb binnenkort toch een date met een fokker en als dat mislukt kom ik lekker bij jou rebounden oké
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Hé zullen we het gewoon even rustig aan doen, ik heb binnenkort toch een date met een fokker en als dat mislukt kom ik lekker bij jou rebounden oké
Gaat welquote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
HeyJe was toch beetje ziek? Gaat al wat beter?
yoloquote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef TienVingers het volgende:
Ik ben eruitgestuurd omdat ik voor een ander vak zat te leren in de les, stoer toch.
docenten die zo doenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef TienVingers het volgende:
Ik ben eruitgestuurd omdat ik voor een ander vak zat te leren in de les, stoer toch.
Goed wel goed verder, moet wel straks echt beginnen met lerenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat wel, hoe is het met jou dan? School overleefd?
Voor welk vak zat je te leren?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef TienVingers het volgende:
Zekerquote:
toto of tienvingers?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Iemand die zojuist het topic binnenwandelt, fail...
Goed wel goedquote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Goed wel goed verder, moet wel straks echt beginnen met leren
Engels. Ik was niet eens de enige die andere dingen zat te doen, anderen zaten gewoon modeblogs te kijken en spellen te spelen enzo.quote:
Jij date Totoquote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Iemand die zojuist het topic binnenwandelt, fail...
Ja omdat ie een onzeker stuk vreten is maar hij is heul wel knapquote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ben knapper dan toto zegt ie zelf
ik haat mijn Engelsleraar, hij is oud en wordt boos zonder reden.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Engels. Ik was niet eens de enige die andere dingen zat te doen, anderen zaten gewoon modeblogs te kijken en spellen te spelen enzo.
Ze komt net binnenwandelenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef msacras het volgende:
Maar osuchi ben jij nieuw in de sc? Ik heb je hier nog niet eerder gezien nl
Gewoon ONS tochquote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb gehoord dat Toto geen relatie wou
watquote:
Klopt maar daar kan je wel om afsprekenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijne is ook oud, maar op zich wel redelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik haat mijn Engelsleraar, hij is oud en wordt boos zonder reden.
Maar ik wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Oké haha ik hoef me dus niet te schamenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Klopt maar daar kan je wel om afsprekenOke dan is het niet echt een date maar dan nog
En ja ik ben nieuw haha
Ben geen slet net als jijquote:
tja tienersquote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef Osuchi het volgende:
God wat een wellustige jongemannetjes hier allemaal
Van dit forum sinds gisteravond maar hij woont 10 km verderopquote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké haha ik hoef me dus niet te schamen
Hoe ken je toto?
Gelukkig ook 100% serieusquote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef Osuchi het volgende:
Ik heb tietenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig ook 100% serieus
Vertel eens wat over jezelf
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef Osuchi het volgende:
Ja ik neuk wat af zeg, poehquote:
Het is nog vers, heel makkelijk kapot te makenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Van dit forum sinds gisteravond maar hij woont 10 km verderop
toto is met een Tquote:
QFTquote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig ook 100% serieus
Vertel eens wat over jezelf
Doe eens aardigquote:Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is nog vers, heel makkelijk kapot te maken
sorryquote:
twolliequote:
Ik ben fcking lief, dat weet jequote:
VA.quote:
Weet ik tochquote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben fcking lief, dat weet je
Ik maak maar een grapje
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef Etsu het volgende:
o een nieuwe hier.
jammer dat ze een meisje is.
quote:
Nou oke ehm ik ben 16 en ik word in juni 17 en ik doe MBO Toerisme enenenen ik woon in de buurt van Almelo en ik ga meer om met jongens dan met meiden want meiden zijn valse teven over 't algemeen en ehm, tsja, ohja ik ga stage lopen bij de Etosquote:Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef msacras het volgende:
[..]
QFT
Wou ik net zeggen, vertel wat over jezelf
Ja dat is nummer zoveel uit deze SC die ik af kan strepenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet ik toch
Maarrem volgensmij is je hosselpoging mislukt
Toch wel naakt?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef msacras het volgende:
Internet, TV en pizza voor maar 37 euro. Win een jaar lang een gratis schoonmaakster. UPC.
Hou je van Dave Grohl?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nou oke ehm ik ben 16 en ik word in juni 17 en ik doe MBO Toerisme enenenen ik woon in de buurt van Almelo en ik ga meer om met jongens dan met meiden want meiden zijn valse teven over 't algemeen en ehm, tsja, ohja ik ga stage lopen bij de Etosen ehm ik ben bi maar niet zo'n bi die eruit ziet als een pot (denk ik?) of zo eentje die alleen met meiden zoent omdat jongens het geil vinden ofzo en ik hou van katten maar m'n broertje is er allergisch voor dus ik mag geen.
Stel me anders maar wat vragen ofzo want ik ben hier heel slecht in
Ohja ik heb rood haar maar niet ginger, gewoon geverfd
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is nummer zoveel uit deze SC die ik af kan strepen
cool story broquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nou oke ehm ik ben 16 en ik word in juni 17 en ik doe MBO Toerisme enenenen ik woon in de buurt van Almelo en ik ga meer om met jongens dan met meiden want meiden zijn valse teven over 't algemeen en ehm, tsja, ohja ik ga stage lopen bij de Etosen ehm ik ben bi maar niet zo'n bi die eruit ziet als een pot (denk ik?) of zo eentje die alleen met meiden zoent omdat jongens het geil vinden ofzo en ik hou van katten maar m'n broertje is er allergisch voor dus ik mag geen.
Ik weet wel hoe z'n hoofd eruit ziet, die man met dat langige haar en die baard toch?quote:
Dan heb je het slecht met me getroffen, ik ben soms best een valse teef.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Je scoort punten hierquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Is van de Foo Fighters toch? En Nirvana wacht ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe z'n hoofd eruit ziet, die man met dat langige haar en die baard toch?Maar ik ken z'n muziek niet
VA's UI, toffe gastquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe z'n hoofd eruit ziet, die man met dat langige haar en die baard toch?Maar ik ken z'n muziek niet
Jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is van de Foo Fighters toch? En Nirvana wacht ik
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je scoort punten hier
De derde biseksueel in deze SC en IRL ken ik er geen
Jij bent een jongen en biquote:
DV is ook bi hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je scoort punten hier
De derde biseksueel in deze SC en IRL ken ik er geen
Nee, ik ben een jongen en gayquote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Jij bent een jongen en bi
Omg mag ik je koppelen aan mijn schattige verlegen kastbi-vriend aawww hij verdient een beurt
DV, LB, sof, msacras en nu Osuchiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja bij de ene was hij zanger en de andere drummer?
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV, LB, sof, msacras en nu OsuchiFokit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
DV, LB, sof, msacras en nu Osuchihe hoe weet jij dat? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Drummer van Nirvanaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jaaaaquote:
[..]
DV, LB, sof, msacras en nu OsuchiIk schrok alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val toch echt alleen op mannen, helaasch.
Wel op jongetjes dus...?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik schrok al
Omg ik werd ff blij jij bent best lekker en schattig enzo maar helaasquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik schrok al
Hij is 100% homo en walgt van tietenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Jij bent een jongen en bi
Omg mag ik je koppelen aan mijn schattige verlegen kastbi-vriend aawww hij verdient een beurt
quote:
omg seks is viesquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef Osuchi het volgende:
Als er een meet van deze topic komt is dat dus meer gewoon een bi orgie ofzo
Tietenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is 100% homo en walgt van tieten
Ik ken nauwelijks zijn muziek ook hoor, Nirvana ken ik paar nummers een beetje en zal vast wel de nummers herkennen maar jaquote:
Jouw UI is tofquote:
Smells like teen spirit.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks zijn muziek ook hoor, Nirvana ken ik paar nummers een beetje en zal vast wel de nummers herkennen maar ja
Luisteren danquote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks zijn muziek ook hoor, Nirvana ken ik paar nummers een beetje en zal vast wel de nummers herkennen maar ja
een orgie is altijd biquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef Osuchi het volgende:
Als er een meet van deze topic komt is dat dus meer gewoon een bi orgie ofzo
Oh nou dankje i guess?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Omg ik werd ff blij jij bent best lekker en schattig enzo maar helaas
Maar is geen meisje dus vind ik het niet heetquote:
Ik val op mánnen, niet op jongetjesquote:
Lekker boeiend wat jij vindt.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar is geen meisje dus vind ik het niet heet
Je weet toch dat condoomgesprek van gisteren?quote:
Dit gaat over het hosselen en falenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik schrok al
Wat ben ik dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik val op mánnen, niet op jongetjes
En op jou natuurlijk
Oh, wist ik niet, grappig.quote:
schattig klein jongetje dat naar hannah montana kijktquote:
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over het bi zijn gingquote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit gaat over het hosselen en falen
True storyquote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schattig klein jongetje dat naar hannah montana kijkt
Ik heb leuk gereageerd op je fb-postquote:
Hey ik ben 15 en knap.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over het bi zijn ginghaha
Ik zag hetquote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb leuk gereageerd op je fb-post
Nou en, broodjes kaasquote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef Osuchi het volgende:
Godver eindelijk een foto van mij die goed lukt ligt er een broodje kaas random op m'n bureau op de achtergrond
Weg shoppenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef Osuchi het volgende:
Godver eindelijk een foto van mij die goed lukt ligt er een broodje kaas random op m'n bureau op de achtergrond
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef Osuchi het volgende:
quote:
een broodje hamquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Goed idee, wat zou ik eroverheen plakken?
een kirbyquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Osuchi het volgende:
[..]
zwertyquote:
#Okayquote:
Mijquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Katjequote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Osuchi het volgende:
[..]
quote:
#PhotoshopStrugglesquote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Osuchi het volgende:
Profielfoto strugglesEven met mijn bewerk skills aan de gang en dan zien we wel dat eruit komt
#tienerstruggles #tienerfeitjesquote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Osuchi het volgende:
Profielfoto strugglesEven met mijn bewerk skills aan de gang en dan zien we wel dat eruit komt
quote:
Maar voor Nederlands kan je niet echt leren, alleen oefenexamens maken en daar had ik een 7 voor dus..quote:
Ja komd wel goet met nederlants hoor denk ik zelf, wow 3.5 uur is wel echd langquote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat moet wel te doen zijn toch.
Mijn examens duren 3,5 uur zelfs
Maar je lijkt altijd misvormd als je jezelf lang bekijkt. Moet je eens een paar minuten lang naar jezelf in de spiegel kijken, dan word je gewoon bang van jezelfquote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef Osuchi het volgende:
Ik haat foto's van mezelfOpzich zijn sommige wel ok maar dan kijk ik er iets langer naar en dan ziet m'n hoofd er gewoon misvormd uit ofzo
Ja je spelling ja perfect dus dat moet lukken!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja komd wel goet met nederlants hoor denk ik zelf, wow 3.5 uur is wel echd lang
Mijn laptop staat op m'n bureau en voor m'n bureau hangt een spiegel (voor 's ochtends m'n make up enzoquote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar je lijkt altijd misvormd als je jezelf lang bekijkt. Moet je eens een paar minuten lang naar jezelf in de spiegel kijken, dan word je gewoon bang van jezelf
Het zou mij niets verbazen als ik morgen om 14:45 thuis benquote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja je spelling ja perfect dus dat moet lukken! Ja lang haha, maar ik gebruik niet bij alles ook die volle 3,5 uur hoor. Bij een paar vakken maar.
egt*quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja komd wel goet met nederlants hoor denk ik zelf, wow 3.5 uur is wel echd lang
Moet je eens in zo'n spiegel die alles uitvergoot kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar je lijkt altijd misvormd als je jezelf lang bekijkt. Moet je eens een paar minuten lang naar jezelf in de spiegel kijken, dan word je gewoon bang van jezelf
Das wel erg pessimistisch haha. Al ben ik wel vaak vroeg klaar ook. Bijv een 150 minuten toets waarmee ik na 60 minuten al klaar ben, en dan nog een voldoende ookquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ik morgen om 14:45 thuis ben
Dan zie je ineens al je oneffenheden enzo, lekker confronterend lolquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Moet je eens in zo'n spiegel die alles uitvergoot kijken
Nee ik ben gewoon vet snel met alles, 100 minuten toets ben ik na 15-20 minuutjes soms al klaarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Das wel erg pessimistisch haha. Al ben ik wel vaak vroeg klaar ook. Bijv een 150 minuten toets waarmee ik na 60 minuten al klaar ben, en dan nog een voldoende ookmaar met andere vakken heb ik juist weer altijd tijd tekort.
Oh dat zou ik echt niet kunnen haha, ik zou gek worden van mezelfquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Mijn laptop staat op m'n bureau en voor m'n bureau hangt een spiegel (voor 's ochtends m'n make up enzo). Ik zit dus basically de hele dag naar mezelf te kijken (valt me allang niet meer op eigenlijk haha
).
Ja was ik eerst ook altijd, echt enorm snel klaar. Dan kon ik me toch niet concentreren en raffelde alles maar af zodat ik weg kon. Maar sinds ik nieuwe medicatie heb kan ik me wel concentreren en ben ik juist veel langer bezig vaak hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon vet snel met alles, 100 minuten toets ben ik na 15-20 minuutjes soms al klaaren vaak een voldoende ja..
Whut?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Osuchi het volgende:
Toto wat hoor ik allemaal stuur je kloons op me af
Ik kan me bij uitgebreide wiskundevragen met gigantische verhalen meestal niet concentreren waardoor ik er enorm lang over na ga denken met als gevolg dat ik andere dingen die ik wel zou weten niet meer kan makenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja was ik eerst ook altijd, echt enorm snel klaar. Dan kon ik me toch niet concentreren en raffelde alles maar af zodat ik weg kon. Maar sinds ik nieuwe medicatie heb kan ik me wel concentreren en ben ik juist veel langer bezig vaak haha
Ik kan me wel concentreren maar ik ben gewoon snel, dus dan houdt het opquote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja was ik eerst ook altijd, echt enorm snel klaar. Dan kon ik me toch niet concentreren en raffelde alles maar af zodat ik weg kon. Maar sinds ik nieuwe medicatie heb kan ik me wel concentreren en ben ik juist veel langer bezig vaak haha
Ja precies haha. Maar mijn gedachten dwalen dan gewoon af naar alles behalve de toets en dan gaat het fout. Lang leve concertaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik kan me bij uitgebreide wiskundevragen met gigantische verhalen meestal niet concentreren waardoor ik er enorm lang over na ga denken met als gevolg dat ik andere dingen die ik wel zou weten niet meer kan maken
Tijdens toetsen ga ik vaak filosoferen en zoquote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja precies haha. Maar mijn gedachten dwalen dan gewoon af naar alles behalve de toets en dan gaat het fout. Lang leve concerta
Chillquote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan me wel concentreren maar ik ben gewoon snel, dus dan houdt het op
Ja geschiedenis is altijd vet lang, maar op de één of andere manier ben ik zelfs daarmee heel snel klaarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Chillmet Nederlands Engels enzo ben ik ook wel snel, maar geschiedenis economie etc juist niet. Maar ik schrijf altijd enorm veel op en die toetsen zijn ook heel lang altijd.
Ja, en naar buiten kijken enzo. Scenario's bedenken wat er gebeurd als ik faal voor die toets, vmbo zwerver etc haha.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tijdens toetsen ga ik vaak filosoferen en zo
vmbo zwerverquote:Op maandag 13 mei 2013 16:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, en naar buiten kijken enzo. Scenario's bedenken wat er gebeurd als ik faal voor die toets, vmbo zwerver etc haha.
Omg nee ik niet, ik schrijf vaak wel 8+ blaadjes vol en dan heb ik pijn aan m'n handen na afloopquote:Op maandag 13 mei 2013 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja geschiedenis is altijd vet lang, maar op de één of andere manier ben ik zelfs daarmee heel snel klaarik heb gewoon turbohanden
8+ blaadjes?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Omg nee ik niet, ik schrijf vaak wel 8+ blaadjes vol en dan heb ik pijn aan m'n handen na afloop
ik vond vmbo zwerver wel leuk klinken eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Vmbo --> zwerver bedoel ik dan haha jwz
Einzweipolizei =/= totoquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef TienVingers het volgende:
Oke. Wrts is toch handiger dan uit boek leren denk ik zo.
Oquote:Op maandag 13 mei 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vond vmbo zwerver wel leuk klinken eigenlijk
Whut? Nee echt niet? Ik heb geen kloonquote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Einzweipolizei =/= toto
(Die =/= is dus zo'n =teken met een streep erdoorheen, zo van "is niet gelijk aan" even voor de duidelijkheid)
Omg word ik dus een zwerver?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Vmbo --> zwerver bedoel ik dan haha jwz
Hahaha. Mja jij doet ook havo toch? Dat scheelt ook wel denk ik, andere vraagstelling.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
8+ blaadjes?jemig
Ik kom vaak net aan 2-3 blaadjesen heb dan toch een 5.5-7.0 dus
Verdomme die site doet het niet. STRESSquote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef TienVingers het volgende:
Oke. Wrts is toch handiger dan uit boek leren denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |