Het was een reportage op Canvas of VTM van enkele jaren geleden. Ik weet niet of dat terug te vinden is, volgens mij kun je op youtube ook wel documentaires/reportages over zulke rekenwonders terugvinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Weet je nog waar dat was of hoe dat heette?
dat komt niet doordat hij autistisch is, maar doordat hij aan het savantsyndroom lijdt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef Mokkels het volgende:
Beetje hetzelfde als die man bij Superhumans (op Natgeo of discovery) die echt álle liedjes op de piano kon spelen. Je noemde een liedje en hij kon het spelen.
Hij was ook autistisch en daarom kon hij dat zo goed.
Dat kan ook is al een tijd geleden dat ik het had gezien. Maar hij was ook autistisch en daar had het ook mee te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat komt niet doordat hij autistisch is, maar doordat hij aan het savantsyndroom leidt.
ik denk dat die vent in de op inderdaad aan hetzelfde syndroom leidt. het kan zijn dat hij met een trucje zijn resultaten sneller krijgt, weet ik het.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:57 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat kan ook is al een tijd geleden dat ik het had gezien. Maar hij was ook autistisch en daar had het ook mee te maken.
----------------
Die rekenmachine man lijkt ook gewoon helemaal in zijn eigen wereld te zitten en 'moe' te zijn als hij klaar is met uitrekenen. Heel apart om te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |