Ik verkoop m liever met SSD. Mocht dat niet lukken, dan zal de SSD apart verkocht worden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:25 schreef xatlad het volgende:
Hoeveel voor de SSD los wellicht interessant voor in mijn iMac.
Laptop van meer dan 2 jaar oud voor 1.300,-, denk niet dat iemand geïnteresseerd is.quote:
Mwah, het is een redelijke vraagprijs voor dit model. Zeker in deze staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Laptop van meer dan 2 jaar oud voor 1.300,-, denk niet dat iemand geïnteresseerd is.
Het is geen Acer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Laptop van meer dan 2 jaar oud voor 1.300,-, denk niet dat iemand geïnteresseerd is.
Ik wil idd een retina. Alleen op voorwaarde dat ik deze verkocht krijg. Mocht het niet lukken, dan zal ik m idd upgraden en zit ik de komende jaren wel goed met dit model.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het is geen Acer.
TS, waarom geen 8 of 16GB geheugen erin zetten en lekker blijven gebruiken? Of wil je per se een retina?
Ik heb m nu bijna een jaar, toen voor 1200 zonder SSD en de SSD was 210 ofzo. Vraagprijzen zijn vraagprijzenquote:
Dus in een jaar zou dat ding ¤ 50,- afschrijven?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb m nu bijna een jaar, toen voor 1200 zonder SSD en de SSD was 210 ofzo. Vraagprijzen zijn vraagprijzen
De vraagprijs is gebaseerd op de huidige waarde. Niet op de prijs waarvoor ik m gekocht hebquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus in een jaar zou dat ding ¤ 50,- afschrijven?![]()
Natuurlijk is het vraagprijs, maar niet een hele realistische.
Ja. Het is wel een geprinte factuur, want hij is bij de online Apple store gekocht. Verder is de factuur van de reparatie/Logic board aanwezig. Hij is toen ook helemaal nagekeken en er was verder niks mis.quote:
Ook altijd even een bericht in je topic plaatsen, na een paar dagen is het uit de lijst en zien we het niet meer zo snelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef gohan16 het volgende:
Verkocht (via tweakers) voor 975 excl hdd en SSD voor de nieuwsgierigen.
Ik heb de SSD nog. Zal ik binnenkort wel een topic voor openen. (Zodra gebackupped)
Conclusie: slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |