Dat vertelt de politiewoordvoerder hier dus:quote:Op maandag 13 mei 2013 14:24 schreef Leandra het volgende:
Ze zullen toch een aantal plekken (zijn huis, zijn auto, huis van vriendin?) behoorlijk grondig hebben moeten doorzoeken voor ze konden concluderen dat de zaken waar ze nu aandacht voor vragen, niet aanwezig waren.
Daarom reageerde ik ook op deze post:quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze daar misschien geen gegronde reden voor hadden, ik zeg alleen dat we het idd "laat" gehoord hebben.
Zij vond het hinderlijk. Ik vond het logisch dus juist dat je dat pas later hoort.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:18 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Re: detective-aspiraties, dat zeg ik toch, ik ga echt niet met een schep het bos in.
Ik vind het wel hinderlijk als we nauwelijks of pas heel laat informatie krijgen om de *wel* gevraagde hulp -kijk om je heen, kijk naar ze uit, kijk naar dit of dat voorwerp- effectief uit te voeren. En zinloos want de dader is dood, het is niet alsof er nog een rechtzaak over moet komen.
Doornse Gat ligt niet in Limburgquote:Op maandag 13 mei 2013 14:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar de tijden komen ook overeen met de tijden die de politie heeft kunnen nagaan via camerabeelden, en de politie heeft zijn route met tijdstippen ook gepubliceerd, dus ik neem aan dat ze vrij zeker zijn van het feit dat de vader in ieder geval pas maandagavond richting Limburg is opgereden met de kinderen.
Ok.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik ook op deze post:
[..]
Zij vond het hinderlijk. Ik vond het logisch dus juist dat je dat pas later hoort.
Tis al heel wat dát je het hoort.
Oh nee, Doornse gat ligt vlakbij hun woonplaats.quote:
Precies.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef zolderraam het volgende:
[..]
Politie weet toch niet meteen dat ze naar schoenen zoeken. Daar zijn ze pas veel later achtergekomen na huiszoekingen en dergelijke dat er schoenen vermist worden die eventueel met de zaak te maken kunnen hebben.
Ik ben 1:53 en inderdaad, bij normaal gebruik, deksel optillen terwijl ik er niet helemaal tegenaan sta en er specifiek in kijk, plop zakje erbij, deksel dicht, zie ik echt niet wat er onderin ligt. Dus er zou zo iets bijgegooid kunnen worden zonder dat ik het merk. Alleen als ik de bak terug haal leun ik er over heen om er in te kijken of er geen troep is blijven plakken enzo. Nu staat mijn bak niet aan de openbare weg maar er zijn vast nog meer kleintjes die ook niet vanzelfsprekend tot op de bodem van hun kliko kijken bij alles wat ze wegdoen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zei dat? Bron?
Als er ineens een paar schoenen en een stuk sleepkabel in je kliko liggen dan zie je dat niet?
Okay, ik zal wel visueel ingesteld zijn dan.
Is vreemd inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Leandra het volgende:
Waarom komen mensen daar een week later (!!!) pas mee?
Ik vind frapant...wij kregen steeds te horen dat ze pas om 20:15 uur bij moeder waren opgehaald toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Leandra het volgende:
twitter:TakoNOS twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:30:33Meer dan 1000 tips zijn er bij politie binnengekomen over #vermistebroertjes. Worden allemaal beoordeeld en gecheckt. reageer retweet
Kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind frapant...wij kregen steeds te horen dat ze pas om 20:15 uur bij moeder waren opgehaald toch?
Maar is het echt heel belangrijke info dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Leandra het volgende:
Als hij nu al geleegd is, dan zal hij dinsdag nog niet vol geweest zijn?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik ben 1:53 en inderdaad, bij normaal gebruik, deksel optillen terwijl ik er niet helemaal tegenaan sta en er specifiek in kijk, plop zakje erbij, deksel dicht, zie ik echt niet wat er onderin ligt. Dus er zou zo iets bijgegooid kunnen worden zonder dat ik het merk. Alleen als ik de bak terug haal leun ik er over heen om er in te kijken of er geen troep is blijven plakken enzo. Nu staat mijn bak niet aan de openbare weg maar er zijn vast nog meer kleintjes die ook niet vanzelfsprekend tot op de bodem van hun kliko kijken bij alles wat ze wegdoen.
Inderdaad niet voor de zoektocht. Maar misschien kan het een licht werpen op de gemoedstoestand van vader?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is het echt heel belangrijke info dan?
Waar ze overdag waren maakt toch niet zo heel veel uit? Want daarna zijn ze sowieso nog bij dat tankstation gespot.
Nee, daarom, maar als het dan toch niet van belang is, waarom moet je dat dan nu nog gaan brengen alsof het nieuws is.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is het echt heel belangrijke info dan?
Waar ze overdag waren maakt toch niet zo heel veel uit? Want daarna zijn ze sowieso nog bij dat tankstation gespot.
Omdat er weer even een twitterSherlock z'n two minutes of fame wilde ben ik bang.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom, maar als het dan toch niet van belang is, waarom moet je dat dan nu nog gaan brengen alsof het nieuws is.
Nee, ze zijn Maandag ochtend opgehaald. Moeder schrijft ook vermist sinds gisterenochtend of maandagochtend. (weet niet meer)quote:Op maandag 13 mei 2013 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar maandag waren ze dus overdag nog bij hun moeder, begrijp ik? In dat geval is die journalist ook niet de snuggerste. Kuifje-aspiraties?
euh wat? die was slecht. daar hoef je geen sherlock voor te zienquote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
\Maar misschien kan het een licht werpen op de gemoedstoestand van vader?
Nee, ze zijn om 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten, de woonplaats van hun vader.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind frapant...wij kregen steeds te horen dat ze pas om 20:15 uur bij moeder waren opgehaald toch?
Dit dus. Om 20.15 zijn ze vertrokken vanaf de woning van de vader in Vleuten.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:36 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn Maandag ochtend opgehaald. Moeder schrijft ook vermist sinds gisterenochtend of maandagochtend. (weet niet meer)
Correct...ze zijn voor het laatst gezien 20:15 uur in Vleuten volgens dat live blog van rtv utrecht.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:36 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn Maandag ochtend opgehaald. Moeder schrijft ook vermist sinds gisterenochtend of maandagochtend. (weet niet meer)
Nee, toen hebben ze de jochies met vader gezien in Vleutenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De moeder zou natuurlijk kunnen liegen... om welke reden dan ook.
Waar is die smiley nou weer goed voor?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, toen hebben ze de jochies met vader gezien in Vleuten
Die spanband en halve sleepkabel hadden ze volgens mij al langer, spanband lag vlak bij de vader. Vind het gewoon inconsequent, ze vragen wel hulp maar houden toch veel info achter die relevant kan zijn. De vergelijking met Theo van Gogh gaat -wat mij betreft- volledig scheef, die was niet vermist, daar is nooit een (amber) alert voor uitgegaan, dat is inderdaad pure nieuwsgierigheid, en dat briefje heeft me nooit geïnteresseerd. Het gaat mij echt om die dingen waarmee het zoekgebied misschien wat beter afgebakend zou kunnen worden, nuttige info. Dat er ook mensen zijn die vinden dat ze alles moeten weten terwijl ze in Groningen wonen en sowieso nooit buiten wandelen, ontken ik niet, ik vind alleen dat je niet alle verzoeken om meer informatie over 1 kam moet scheren.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik ook op deze post:
[..]
Zij vond het hinderlijk. Ik vond het logisch dus juist dat je dat pas later hoort.
Tis al heel wat dát je het hoort.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:41:03: @KempesHVNLDuikers aangekomen. #Geulle #vermistebroertjes #hvnl http://t.co/jhgs1iyZLb reageer retweet
Sinds plastic apart gaat, heb ik 1 a 2 van die kleine pedaalemmer zakjes per 2 weken. Alle andere afval is plastic, papier, GFT.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij nu al geleegd is, dan zal hij dinsdag nog niet vol geweest zijn?
Mijn kliko wordt op dinsdag geleegd trouwens, en staat de nacht van maandag op dinsdag aan de straat, hij zal nog wel meer gehuchten zijn tegengekomen waar de kliko's op dinsdag geleegd worden, en waar je niet beboet wordt als je hem op maandagavond al aan de weg zet.
Wie ben jij om te beoordelen of die spanband en andere helft van de sleepkabel wel of niet relevant zijn?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:41 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Die spanband en halve sleepkabel hadden ze volgens mij al langer, spanband lag vlak bij de vader. Vind het gewoon inconsequent, ze vragen wel hulp maar houden toch veel info achter die relevant kan zijn. De vergelijking met Theo van Gogh gaat -wat mij betreft- volledig scheef, die was niet vermist, daar is nooit een (amber) alert voor uitgegaan, dat is inderdaad pure nieuwsgierigheid, en dat briefje heeft me nooit geïnteresseerd. Het gaat mij echt om die dingen waarmee het zoekgebied misschien wat beter afgebakend zou kunnen worden, nuttige info. Dat er ook mensen zijn die vinden dat ze alles moeten weten terwijl ze in Groningen wonen en sowieso nooit buiten wandelen, ontken ik niet, ik vind alleen dat je niet alle verzoeken om meer informatie over 1 kam moet scheren.
Hier moet hij morgen weer geleegd worden, en zit hij al meer dan vol... it happens, en ja, hier verder ook alles apart.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:43 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Sinds plastic apart gaat, heb ik 1 a 2 van die kleine pedaalemmer zakjes per 2 weken. Alle andere afval is plastic, papier, GFT.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:45 schreef Copycat het volgende:
Als de politie nou eens boeven gaat vangen, vinden wij die twee kinderen wel.
Heb je de post wel gelezen waar ik op reageer?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, toen hebben ze de jochies met vader gezien in Vleuten
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:45 schreef Copycat het volgende:
Als de politie nou eens boeven gaat vangen, vinden wij die twee kinderen wel.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:53:44@lodytrepelsDuiker gaat water in voor onderzoek in visvijver Geulle: http://t.co/eMnCd1xd84 #vermistebroertjes reageer retweet
Als ze mij niet zouden vragen er naar uit te kijken, dan heb je gelijk. Maar dat doen ze dus wel, na een week. Had al die tijd meer kunnen opletten op zulk zwerfafval, vind ik jammer van de verloren mogelijkheden. Snap je dat nu echt niet? Het woord 'recht' op informatie heb ik trouwens nooit gebruikt. En echt irrelevante info zul je me ook niet over horen, dat gedoe over of vader aan een schommel, klimrek of boom hing bijvoorbeeld, dat kan me geen klap schelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie ben jij om te beoordelen of die spanband en andere helft van de sleepkabel wel of niet relevant zijn?
Feit is dat het publiek geen recht heeft op feiten omdat ze er nou eenmaal zijn.
Ik mis Kwintelooyen, het bos bij de trimbaan in Rhenen, het bos bij de dierentuin, bos er tegenover. Allemaal plekken waar ik ook rekening mee zou houden in elk geval.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:53 schreef blup het volgende:
Op basis van die waarnemingen en gsm gegevens en de tijden daarvan zou dit een MOGELIJKE route kunnen zijn:
https://maps.google.nl/ma(...)heeze&t=h&mra=ls&z=9
Als voorbeeld even de peel, en de veluwe gepakt als zijnde grote bossen..
maw, .. goed..
twitter:ROOMMMY__ twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:01:24mja ik hoor dus dat er een schoen en sleeptouw is gevonden van Julian en Ruben ? #vermistebroertjes reageer retweet
Je hebt blijkbaar geen idee waar die cameras voor dienen....quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Mercer het volgende:
Al die cameras lang de weg, heeft toch veel nut
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:04:33Heb het idee dat politie de zoekactie in #doornsegat aan het afronden is #vermistebroertjes http://t.co/L32eN0NfG1 @DvanOmmeren reageer retweet
Ik heb 't idee dat VermistNL geen idee heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:04:33Heb het idee dat politie de zoekactie in #doornsegat aan het afronden is #vermistebroertjes http://t.co/L32eN0NfG1 @DvanOmmeren reageer retweet
Zouden de jongens van die leeftijd na 22 niet gewoon slapen? Dat die vader doelloos rondrijdt met de 2 jongens slapend op de achterbank? Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat hij ze dan meerdere malen uit de auto zou halen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mis Kwintelooyen, het bos bij de trimbaan in Rhenen, het bos bij de dierentuin, bos er tegenover. Allemaal plekken waar ik ook rekening mee zou houden in elk geval.
En een aanname is dat ze echt niet al die tijd in de auto hebben gezeten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |