Via tellsell duurt het ook lang; mits op voorraad etc wordt je bestelling pas na twee weken verzonden, zo staat het bij de uitleg althans..quote:
Niet om je bang te maken, maar ik begin morgen met maand 2. En daarin begin je met de fittest...en daarna nog een training van een uur. Kijk er nu al tegenop. Maar de resultaten schijnen pas echt te komen in maand 2, dus daar hou ik me maar aan vast. Hoewel ik zeker niet ontevreden ben over de resultaten na 1 maand...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef rubensanti het volgende:
Vandaag begonnen, ging lekker
Heb de laatste oefening van de fit test niet af kunnen maken, toen hing ik met mijn kop boven de wc. Was toch niet zo slim om een half uur van te voren nog een banaantje te eten. Morgen mogen we weer
hou er rekening mee dat je ook bezig bent met het opbouwen van spiermassa. Spiermassa is zwaarder dan vetweefsel. Misschien handig om periodiek met een meetlint je buik en beenomvang op te meten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:21 schreef Mister123 het volgende:
Wat me wel echt opvalt (tegenvalt) is het gewicht dat ik verlies. Ik zit nu in mijn recovery week, dus heb nu al ruim 4 weken erop zitten. En qua centimeters gaat het prima, kleren zitten beter, en in de spiegel zie ik goed verschil. Maar er is nauwelijks nog gewicht af. En ik moet echt wel behoorlijk wat kwijt, ik ben 1,82 en 116 kg. In de eerste week verloor ik nog 1,5 kilo, maar daarna niks meer, en soms komt er zelfs wat bij.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Jullie accounts zijn zo saai, lijkt wel of steeds de zelfde post. Neem ook eens een UI of zo
Ik moet zeggen, de pagina ziet er inderdaad uit alsof er een spambotje bezig geweest is. Misschien moet ik maar eens een account aanmaken met een fatsoenlijke naam en UIquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef NotGuilty het volgende:
[..]![]()
Echt ja, ook allemaal een account met een paar nummers achter de naam. Ik dacht eerst dat het 1 iemand was die per ongeluk met kloon accounts aan het posten was
Heb je niet het idee dat je iets 'mist' als je een paar dagen overslaat? Ik sport normaal 2/3x per week maar heb het idee dat ik niet echt conditie opbouw, mede door dat ik geen vast ritme heb. Ik ga insanity sowieso volledig volgens schema uitvoeren en denk dat ik fitness er gewoon langs doe om de rugspieren aan te sterken. Bij voetbal is het toch zomerstop dus dat 'probleem' heb ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Jullie accounts zijn zo saai, lijkt wel of steeds de zelfde post. Neem ook eens een UI of zo
OT :
Straks weer beginnen. Vorige week maandag begonnen, gedaan tot donderdag. Aangezien ik het weekend een voetbaltoernooi had, heb ik met het oog op dat toernooi maar geen Insanity meer gedaan ivm de spierpijn
Na dat toernooi had ik juist nog meer spierpijn, en daar ben ik nu nagenoeg van af. Ik had echt 0 conditie. Ik ga er nu weer vol tegen aan. Tevens let ik ook op mijn eten en eet ik uitsluitend volgens een schema, niet dat schema van Shaun T, maar een soortgelijke.
Ik heb er weer zin in
Dat gevoel heb ik wel zeker, maarja. Ken je limitsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef testje318 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de pagina ziet er inderdaad uit alsof er een spambotje bezig geweest is. Misschien moet ik maar eens een account aanmaken met een fatsoenlijke naam en UI![]()
Zojuist dag 2 gedaan. Ik moet zeggen dat ik flink zweet en m'n benen zijn ook zwaar vermoeid. Lijkt dus allemaal prima te werken.
[..]
Heb je niet het idee dat je iets 'mist' als je een paar dagen overslaat? Ik sport normaal 2/3x per week maar heb het idee dat ik niet echt conditie opbouw, mede door dat ik geen vast ritme heb. Ik ga insanity sowieso volledig volgens schema uitvoeren en denk dat ik fitness er gewoon langs doe om de rugspieren aan te sterken. Bij voetbal is het toch zomerstop dus dat 'probleem' heb ik niet.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat als je het om de dag doet en je knie niet overbelast je best een eind kan komen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:11 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie ervaringen met het om de dag doen van de work-outs? Vanwege knieblessure wil ik niet als een malle gaan sporten en met om de dag kom je denk ik ook al een heel eind?
Herkenbaar, ik lig 1 dag op je achter. Dat rekken en strekken is echt lastig voor me.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat als je het om de dag doet en je knie niet overbelast je best een eind kan komen.
Ik heb dag 5 er nu opzitten, gaat steeds beter en ik ben in die paar dagen voor mijn gevoel ook al een stuk leniger geworden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |