abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:13:55 #51
403471 Lrxx
Stop dreaming; start living!
pi_126676400
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef hilversum1981 het volgende:
Of gewoon kopen? Tellsell...
Via tellsell duurt het ook lang; mits op voorraad etc wordt je bestelling pas na twee weken verzonden, zo staat het bij de uitleg althans..
pi_126773086
Vandaag begonnen, ging lekker :')

Heb de laatste oefening van de fit test niet af kunnen maken, toen hing ik met mijn kop boven de wc. Was toch niet zo slim om een half uur van te voren nog een banaantje te eten. Morgen mogen we weer :)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_126815580
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef rubensanti het volgende:
Vandaag begonnen, ging lekker :')

Heb de laatste oefening van de fit test niet af kunnen maken, toen hing ik met mijn kop boven de wc. Was toch niet zo slim om een half uur van te voren nog een banaantje te eten. Morgen mogen we weer :)
Niet om je bang te maken, maar ik begin morgen met maand 2. En daarin begin je met de fittest...en daarna nog een training van een uur. Kijk er nu al tegenop. Maar de resultaten schijnen pas echt te komen in maand 2, dus daar hou ik me maar aan vast. Hoewel ik zeker niet ontevreden ben over de resultaten na 1 maand...
pi_126819229
Shaun ;(
Ik krijg last van m'n rug bij de oefeningen waarbij er veel gebukt moet worden, zoals de suicide drill.. Hebben jullie dat ook en doen jullie daar dan gewoon een andere oefening/joggen? Als ik dat doe, zou ik dan verder kunnen gaan met het programma?
Ik wil heel graag doorgaan met insanity, maar dat ik nu toch weer even terug ga naar hardlopen.. ;(
I will take the sun in my mouth
pi_126819470
hmm de eerste 11 dagen training zitten erop, behoorlijk last van de aanhechting van de spieren in mn rechter onderbeen (aanhechting scheenbeen). Hopelijk geen shin splint :(

Hier geen (echte) last van mijn rug, je houding is vreselijk belangrijk om klachten te voorkomen, daar hamert hij ook steeds op. Zelfde als je knieen die bij squads niet voorbij je tenen moeten komen.
There are three things that smell like fish!
pi_126819691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:21 schreef Mister123 het volgende:
Wat me wel echt opvalt (tegenvalt) is het gewicht dat ik verlies. Ik zit nu in mijn recovery week, dus heb nu al ruim 4 weken erop zitten. En qua centimeters gaat het prima, kleren zitten beter, en in de spiegel zie ik goed verschil. Maar er is nauwelijks nog gewicht af. En ik moet echt wel behoorlijk wat kwijt, ik ben 1,82 en 116 kg. In de eerste week verloor ik nog 1,5 kilo, maar daarna niks meer, en soms komt er zelfs wat bij.
hou er rekening mee dat je ook bezig bent met het opbouwen van spiermassa. Spiermassa is zwaarder dan vetweefsel. Misschien handig om periodiek met een meetlint je buik en beenomvang op te meten.
pi_126819773
Trainen jullie wel met schoenen die genoeg dempen, zachte ondergrond? Een betonnen vloer geeft niet zo goed mee ;p
pi_126828366
ja, toch ging het beter en minder last zonder schoenen.
pi_126832831
Weet iemand het volgende? Op de eerste dag van maand 2 moet je én de fittest doet, en een max training. Moeten die direct achter elkaar, of mag je dag ook gewoon uit elkaar halen. Dus bv de fittest in de ochtend, en de max training in de middag?
pi_126867278
Volgens mij direct achter elkaar.

Week 2 zit erop, de spieren/pezen in mijn onderbenen/schenen zijn blij met de rustdag, hopelijk trekt het wat weg want heb geen zin om langer te moeten stoppen
pi_126867547
Besloten om te stoppen met insanity. Mijn rug begon steeds meer en meer pijn te doen. Op het werk begon men al af te vragen wat ik allemaal uitspook thuis. Ik hou het maar bij spinnen.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:49:22 #62
229631 testje318
Test gelukt! ;)
pi_126871338
Jammer om te lezen van die rugklachten. Ik heb zelf een zwakke rug, zo zwak dat ik minimaal 1x per week deze aan moet sterken bij de fitnessclub. Als ik één week over sla ondervind ik er direct hinder van.

Gisteren echter toch begonnen met Insanity, nu nog geen last van mijn rug. Wil het toch proberen totdat het misschien écht te pijnlijk wordt.

Zijn hier trouwens mensen die Insanity combineren met andere sporten? Ik wil namelijk wel blijven fitnessen, is het dan verstandig om daarna nog Insanity te doen? En hoe valt het bijvoorbeeld te combineren met voetballen?
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 20:09:06 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126872661
Jullie accounts zijn zo saai, lijkt wel of steeds de zelfde post :D . Neem ook eens een UI of zo :')

OT :

Straks weer beginnen. Vorige week maandag begonnen, gedaan tot donderdag. Aangezien ik het weekend een voetbaltoernooi had, heb ik met het oog op dat toernooi maar geen Insanity meer gedaan ivm de spierpijn :')

Na dat toernooi had ik juist nog meer spierpijn, en daar ben ik nu nagenoeg van af. Ik had echt 0 conditie. Ik ga er nu weer vol tegen aan. Tevens let ik ook op mijn eten en eet ik uitsluitend volgens een schema, niet dat schema van Shaun T, maar een soortgelijke.

Ik heb er weer zin in *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:42:27 #64
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_126874728
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Jullie accounts zijn zo saai, lijkt wel of steeds de zelfde post :D . Neem ook eens een UI of zo :')
_O_ :D Echt ja, ook allemaal een account met een paar nummers achter de naam. Ik dacht eerst dat het 1 iemand was die per ongeluk met kloon accounts aan het posten was _O-
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:41:09 #65
229631 testje318
Test gelukt! ;)
pi_126878341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

_O_ :D Echt ja, ook allemaal een account met een paar nummers achter de naam. Ik dacht eerst dat het 1 iemand was die per ongeluk met kloon accounts aan het posten was _O-
Ik moet zeggen, de pagina ziet er inderdaad uit alsof er een spambotje bezig geweest is. Misschien moet ik maar eens een account aanmaken met een fatsoenlijke naam en UI :')

Zojuist dag 2 gedaan. Ik moet zeggen dat ik flink zweet en m'n benen zijn ook zwaar vermoeid. Lijkt dus allemaal prima te werken.

quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef onlogisch het volgende:

OT :

Straks weer beginnen. Vorige week maandag begonnen, gedaan tot donderdag. Aangezien ik het weekend een voetbaltoernooi had, heb ik met het oog op dat toernooi maar geen Insanity meer gedaan ivm de spierpijn :')

Na dat toernooi had ik juist nog meer spierpijn, en daar ben ik nu nagenoeg van af. Ik had echt 0 conditie. Ik ga er nu weer vol tegen aan. Tevens let ik ook op mijn eten en eet ik uitsluitend volgens een schema, niet dat schema van Shaun T, maar een soortgelijke.

Ik heb er weer zin in *O*
Heb je niet het idee dat je iets 'mist' als je een paar dagen overslaat? Ik sport normaal 2/3x per week maar heb het idee dat ik niet echt conditie opbouw, mede door dat ik geen vast ritme heb. Ik ga insanity sowieso volledig volgens schema uitvoeren en denk dat ik fitness er gewoon langs doe om de rugspieren aan te sterken. Bij voetbal is het toch zomerstop dus dat 'probleem' heb ik niet.
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 21:54:07 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126879154
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef testje318 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, de pagina ziet er inderdaad uit alsof er een spambotje bezig geweest is. Misschien moet ik maar eens een account aanmaken met een fatsoenlijke naam en UI :')

Zojuist dag 2 gedaan. Ik moet zeggen dat ik flink zweet en m'n benen zijn ook zwaar vermoeid. Lijkt dus allemaal prima te werken.

[..]

Heb je niet het idee dat je iets 'mist' als je een paar dagen overslaat? Ik sport normaal 2/3x per week maar heb het idee dat ik niet echt conditie opbouw, mede door dat ik geen vast ritme heb. Ik ga insanity sowieso volledig volgens schema uitvoeren en denk dat ik fitness er gewoon langs doe om de rugspieren aan te sterken. Bij voetbal is het toch zomerstop dus dat 'probleem' heb ik niet.
Dat gevoel heb ik wel zeker, maarja. Ken je limits :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:09:42 #67
404036 ShaunT
Life is sick
pi_126939085
Come on guys! One more time & PUSH & PUSH & PUSH, HIGH KNEES, HIGH KNEES, COME ON YAAAAAH!!!!!!!!!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:14:11 #68
404036 ShaunT
Life is sick
pi_126939194
Haha ik heb nu 8 dagen erop zitten, ik was van te voren redelijk mager met 0% spiermassa, het doet me veel dat ik na 8 dagen toch al verbetering voel en zie.
Dit motiveert me echt om tot het uiterste te gaan.

Heb er wel wat rustdagen in gehad, omdat ik een festival had of andere sport had die dag, maar al met al een lekkah workoutje hooor, ja toch?!
En al die koekebakkers waarvan ik lees dat je hier geen spiermassa mee opbouwt, dikke neus haha er zitten gewoon zware pushups, buikspieroefeningen en veeeeeel meer in!
pi_126941910
Pffff. Ik heb gisteren dag 2 van maand 2 erop zitten, vandaag dus dag 3. Mijn hemel, maand 2 is wel ontzettend aanpoten zeg. Absurd zeg. Een uur lang, en zo intensief ook ! Helemaal kapot. Maar wel nog meer het gevoel van: YES, i did it again. Maar elke dag zo een uur knallen, als je daar geen resulaten van ziet!!

En inderdaad. geen spieropbouw, mijn lip. Spieropbouw gebeurt als een malle met al dat opdrukken. Overal gaan centimeters vanaf bij mij (heb me nu 3 keer opgemeten, om de 2 weken), behalve mijn armen en bovenbenen. Die groeien dus gewoon!!
pi_126953956
Hebben jullie ervaringen met het om de dag doen van de work-outs? Vanwege knieblessure wil ik niet als een malle gaan sporten en met om de dag kom je denk ik ook al een heel eind?
pi_126956875
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:11 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie ervaringen met het om de dag doen van de work-outs? Vanwege knieblessure wil ik niet als een malle gaan sporten en met om de dag kom je denk ik ook al een heel eind?
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat als je het om de dag doet en je knie niet overbelast je best een eind kan komen.

Ik heb dag 5 er nu opzitten, gaat steeds beter en ik ben in die paar dagen voor mijn gevoel ook al een stuk leniger geworden :)

Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:55:23 #72
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_126982144
Het is geen maandag maar aangezien ik vandaag de motivatie heb begin ik gewoon vandaag. Ben vandaag met mijn derde dag anders eten bezig, ik heb 3 shakes per dag + ei + tonijn. Verder alleen ijskoud water drinken en op hele moeilijke momenten een bakje magere yoghurt 0% vet, maar dat heb ik nog niet nodig gehad. In 2 dagen tijd is er al 1,5 kilo af ( en nee dat is geen vocht want ik ben al langer aan het afvallen en er was al 7,5 kilo af door koolhydraten te minderen ).

Nu Insanity erbij doen en ben dan heel benieuwd naar de resultaten volgende week in combinatie met de shakes.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:10:30 #73
229631 testje318
Test gelukt! ;)
pi_126982644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat als je het om de dag doet en je knie niet overbelast je best een eind kan komen.

Ik heb dag 5 er nu opzitten, gaat steeds beter en ik ben in die paar dagen voor mijn gevoel ook al een stuk leniger geworden :)

[ afbeelding ]
Herkenbaar, ik lig 1 dag op je achter. Dat rekken en strekken is echt lastig voor me.
Treffend plaatje vooral, die Tanya kan ik niet bijhouden :P
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:52:04 #74
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_126986153
Zo, dag 1 ( fittest zit er op ). Heb alleen de cooldown op het einde gelaten voor wat het was.
Ben helemaal gesloopt en heb pijn in m'n keel ervan :')

Ben ook begonnen met :

• 30 Day Squat Challenge
• 30 Day Ab Challenge
• Runtastic PushUp-Pro Schema

Ben benieuwd hoe snel er resultaat gaat komen

[ Bericht 29% gewijzigd door NotGuilty op 25-05-2013 23:40:50 ]
pi_127007328
Hehe, morgen rustdagje, en dan maandag aan week 4 beginnen, laatste week van maand 1 dan even een soort van rustweekje zoals ze het noemen, en dan voluit er tegen aan. Ik moet zeggen ik heb me afgelopen week gemeten zeg maar de 3de week toen je voor 2de x fit test moest doen. en er was 4.5 cm van me buik af ook me borst 1.5cm overal was het goed me armen waren het zelfde gebleven maar heb het idee nu ik weer een week verder ben dat het al meer zich laat zien, spier heeft er altijd wel gezeten maar viel nooit zo op. Ook rondom de buik + borst zie je de positieve figuren tevoorschijn komen:)

Let's GOOOOOOOOOOOOOO!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')