SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je wel direct van wie de 100 GGMM berichten kwamen
Johannes
Je wilde liever een wolfrof topic?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:16 schreef alors het volgende:
TT is fout. Sjek is geen homo, Sjek is vies dik.
Niet discrimineren. Homo's kunnen best vies dik zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:16 schreef alors het volgende:
TT is fout. Sjek is geen homo, Sjek is vies dik.
Ik zei gewoon dingen die de echte GGMM gezegd zou hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je wel direct van wie de 100 GGMM berichten kwamen
Johannes
Nee want homo's zijn bang van calorieën.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet discrimineren. Homo's kunnen best vies dik zijn.
Je wil toch niet zeggen dat die Mark van de Linde niet homo is?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee want homo's zijn bang van calorieën.
Nee, maar die heeft zware botten.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat die Mark van de Linde niet homo is?
Hij is niet zo vies dik als Jack, dus dat valt best mee.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat die Mark van de Linde niet homo is?
En dit natuurlijk.quote:
Pas als je een filmpje kunt roepen waarin Jack de achternaam van een mannelijk persoon meerdere keren roept terwijl het lijkt alsof Jack klaarkomt geloof ik je.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack heeft nog nooit een anekdote over zijn vrouw verteld dus hij zal wel van de mannenliefde zijn met Tom Egbers.
Alhoewel dat interessante verhaaltje wat ik eerder vanavond postte over de tent in de broek van Jack van Gelder voor wat verwarring zorgt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Pas als je een filmpje kunt roepen waarin Jack de achternaam van een mannelijk persoon meerdere keren roept terwijl het lijkt alsof Jack klaarkomt geloof ik je.
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Pas als je een filmpje kunt roepen waarin Jack de achternaam van een mannelijk persoon meerdere keren roept terwijl het lijkt alsof Jack klaarkomt geloof ik je.
Tja, een uitzondering op de regel. Ik ben nog niet overtuigd.quote:
Wow... dus dit is het moment waar er iets in de hersenpan van Arno knapte.quote:
"Jackie..! Jackie..!" En dan dat gekreun. Ik vrees dat ik er een tikje ongemakkelijk van word.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... dus dit is het moment waar er iets in de hersenpan van Arno knapte.
Paul De Leeuw, Gordon, Dick Jol...quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee want homo's zijn bang van calorieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |