Zal wel afhangen van je studie en instelling enzo, maar ik heb het ook gedaan in mijn laatste bachelorjaar om ongeveer dezelfde redenen. Uiteindelijk heb ik wel iets langer over de bachelor gedaan, maar daar had ik van tevoren rekening mee gehouden. Zowat alle vakken konden wel worden overgezet naar soortgelijke vakken uit het curriculum van de andere uni. Uit je OP blijkt dat je toch het liefste overstapt ook al is het 'niet wenselijk', en als dat bij jou studie en uni ook redelijk simpel kan, zou ik dat zeker doen.

Ikzelf ben er in ieder geval ontzettend mee vooruit gegaan en ben blij dat ik destijds die keuze genomen heb.
O en:
quote:
Je neemt waarschijnlijk ook niet je cijfers mee naar je nieuwe universiteit. Men zal de verplichte vakken uit het curriculum vrijstellen. Je eindigt dan met een lijst met 120 ec aan vrijstellingen en 40 ec aan punten. Niet lekker om met zo'n lijst bij een werkgever aan te komen denk ik.
Weet niet of ze daar nou zo nauw naar kijken, je krijgt gewoon een even volwaardig diploma als ieder ander die afstudeert.