abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126410150
Hallo :)

Ik lees al even mee hier, en nu heb ik zelf een vraag.
Ik zit er sterk aan te denken om het komende schooljaar HLO te gaan doen, aan hogeschool stenden in Emmen of aan Saxion in Deventer. Het is een heel ander vakgebied dan wat ik nu doe, maar op het moment is de werkgelegenheid in mijn vakgebied heel laag. Ik heb dus besloten dat ik graag weer een opleiding wil gaan doen, en HLO spreekt mij erg aan.

Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben, want ik vroeg mij een aantal dingen af:

- Hoe zijn de roosters? heb ik nog enigszins tijd voor een bijbaantje door de week,of zijn het volle roosters? Ik heb namelijk vrienden op het HBO met hele drukke roosters, maar ken ook mensen die maar 10 tot 20 uur per week op school te vinden zijn...
- Ik heb een MBO4 vooropleiding, maar deze is niet relevant, ik zal dus een 21+toets moeten doen. Hoeveel voorkennis zou ik hier voor moeten hebben, qua biologie, natuurkunde en scheikunde?
- Hoe groot is de kans op werk, als je klaar bent met de opleiding?

Ik hoop dat er mensen zijn die bekend zijn met deze opleiding, en die hopelijk mijn vragen kunnen beantwoorden.

Alvast heel erg bedankt! :)
pi_126412394
Ik ben niet zozeer bekend met HLO, maar wel met Emmen zelf. Emmen kent een groot industrieterrein met bedrijven die in jouw sector zitten. Misschien is het handig om te informeren of het Stenden daar zaken mee doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')