abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 22:02:45 #1
35723 crew  GGMM
pi_126407971
quote:
Cocu tekent voor vier seizoenen als hoofdtrainer van PSV



Phillip Cocu tekent maandagmiddag een contract voor vier jaar als hoofdtrainer van PSV. De huidige trainer van de A1-junioren volgt daarmee Dick Advocaat op, die na een seizoen weer vertrekt uit Eindhoven.

In het contract van de 42-jarige Cocu is een evaluatiemoment opgenomen na twee seizoenen. Daarin kunnen beide partijen voortijdig afscheid nemen wanneer daar aanleiding voor is. behalve de oud-speler van PSV tekent ook Ernest Faber een nieuw contract in Eindhoven.

De 41-jarige Faber zal, net als dit seizoen, verder gaan als assistent-trainer. De voormalige oefenmeester van FC Eindhoven gaat zijn handtekening zetten onder een verbintenis die hem tot de zomer van 2015 bindt aan de 21-voudige landskampioen.

Advocaat bevestigde na de nederlaag in de finale van de KNVB-beker wat al langer bekend was: dat Cocu hem zou opvolgen als coach. Voor PSV is het seizoen met het mislopen van de titel überhaupt uitgedraaid op een mislukking. (Thijs Slegers)
Bron: VI
Nieuw PSV, alle ballen op Cocu
Phillip Cocu moet de Frank de Boer van PSV worden
http://nos.nl/video/506025-nieuw-psv-alle-ballen-op-cocu.html

Volgend jaar trainer van PSV dus. :)

Persoonlijk vind ik het een persoonlijkheid-loze zoutzak, maar wel een overduidelijke PSV-man natuurlijk, kent de jeugd ook goed, dus ben wel benieuwd.


Tevens:
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_126408041
kutvoetbal
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  zondag 12 mei 2013 @ 22:03:42 #3
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_126408069
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:

Persoonlijk vind ik het een persoonlijkheid-loze zoutzak
moest je speciaal een topic maken om dat even te melden?
♔ KoningenUitGroningen ♔
  Forum Admin zondag 12 mei 2013 @ 22:04:11 #4
35723 crew  GGMM
pi_126408109
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Rickazio het volgende:

[..]

moest je speciaal een topic maken om dat even te melden?
Nee, ik geef m'n mening in een topic dat ik aanmaak. Subjectief gequote trouwens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 12 mei 2013 @ 22:06:34 #5
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_126408331
overigens, zoiets noemt men iemand met weinig uitstraling
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_126417809
Te niet vernieuwend.
Of de hele selectie moet vertrekken, of hij zal weinig gezag hebben.
pi_126417849
Ach, hij spreekt nog altijd beter dan De Boer, heeft meer prijzen dan Rutte en is minder arrogant dan Koeman.
  Forum Admin maandag 13 mei 2013 @ 07:29:54 #8
35723 crew  GGMM
pi_126418590
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ach, hij spreekt nog altijd beter dan De Boer
Hm, ik wou hier tegenin gaan,maar ik heb hem nog nooit iets horen zeggen, dus wellicht heb je gelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 13 mei 2013 @ 17:33:43 #9
35723 crew  GGMM
pi_126437374
Cocu: juiste stappen bewandeld
Phillip Cocu is voorgesteld als nieuwe trainer van PSV. De 42-jarige oud-speler van de Eindhovenaren tekende een contract voor vier jaar. Ernest Faber en Chris van der Weerden worden zijn assistent.
http://nos.nl/video/506220-cocu-juiste-stappen-bewandeld.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_126437714
Hij moet het eerst nog maar eens bewijzen
  Forum Admin vrijdag 21 december 2018 @ 11:33:06 #11
35723 crew  GGMM
pi_183872119
Anderlecht denkt aan Cocu als opvolger van ontslagen Vanhaezebrouck
Phillip Cocu behoort tot de kandidaten voor de functie van hoofdtrainer bij Anderlecht, zo bevestigt directeur Michael Verschueren van de Belgische topclub vrijdag.

"Cocu staat inderdaad op onze lijst, dat gaan we niet onder stoelen of banken steken, maar tot op heden hebben we geen akkoord met hem", aldus Verschueren tegen VTM Nieuws.

Vorige week werd trainer Hein Vanhaezebrouck vanwege teleurstellende resultaten ontslagen bij de club uit Brussel.

Anderlecht stelde donderdag Frank Arnesen aan als technisch directeur. De Deen zal betrokken worden bij het vinden van een nieuwe trainer.

Arnesen, die vertrekt als lid van de raad van commissarissen van PSV, werkte eerder met Cocu samen bij de Eindhovense club. De Deen was tussen 1994 en 2004 technisch directeur bij PSV.

Cocu werd twee maanden geleden wegens teleurstellende resultaten ontslagen bij de Turkse topclub Fenerbahçe. Eerder was hij vijf seizoenen trainer van PSV.

'Frank de Boer was al bijna aangesteld'
Anderlecht was al bijna rond met een andere kandidaat, maar die zei op het laatste moment af. Volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad ging dat om Frank de Boer.

"We waren bijna rond met een topcoach, maar door omstandigheden is die deal gesprongen. Nu kijken we verder", zegt Verschueren.

Kasper Hjulmand wordt in Belgische media ook genoemd als mogelijke opvolger van Vanhaezebrouck bij Anderlecht. De 46-jarige Deen is nu trainer bij Nordsjaelland.

https://www.nu.nl/voetbal(...)ouck.html?redirect=1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 21 december 2018 @ 11:39:22 #12
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183872231
Stormlooptopic
  Forum Admin vrijdag 21 december 2018 @ 11:49:01 #13
35723 crew  GGMM
pi_183872412
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 11:39 schreef fetX het volgende:
Stormlooptopic
Een boeiende persoonlijkheid krijgt nou eenmaal veel aandacht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 21 december 2018 @ 11:53:00 #14
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183872467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 11:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een boeiende persoonlijkheid krijgt nou eenmaal veel aandacht.
En Erwin vd Looi dan?
  Forum Admin woensdag 3 juli 2019 @ 12:07:01 #15
35723 crew  GGMM
pi_187729537
quote:
Phillip Cocu nieuwe trainer van Derby County
Phillip Cocu wordt de nieuwe trainer van Derby County. Hij neemt zijn voormalige PSV-assistent Chris van der Weerden en Twan Scheepers mee naar Engeland. Scheepers is momenteel assistent bij Jong PSV en heeft dinsdag zijn afscheid bij de club bekend gemaakt.

Cocu stopte in juni 2018 als trainer bij PSV. Daarna volgde een avontuur als coach bij Fenerbahce, dat eindigde na een snelle breuk. Nu gaat hij naar een club die op het tweede niveau in Engeland actief is en plannen heeft om zo snel mogelijk naar de Premier League te promoveren.

Met Van der Weerden werkte Cocu al samen bij PSV en Fenerbahce en dat hij meegaat, is geen verrassing. De band tussen de twee geldt als onverbrekelijk. Ook Scheepers wordt door Cocu al jaren op waarde geschat. Hij is bij de jeugdopleiding van PSV in de afgelopen jaren een belangrijke schakel geweest bij de ontwikkeling van talenten.

Scheepers begeleidde bijvoorbeeld talenten die qua niveau nog tussen de A-selectie en Jong PSV in zaten en was de ‘rode draad’ bij Jong PSV, waar hij assistent-coach was. Dat was hij tijdens alle zes jaren waarin de ploeg betaald voetbal speelt.

Cocu volgt bij Derby Frank Lampard op. Die wordt zo goed als zeker morgen gepresenteerd als nieuwe manager van Chelsea. Lampard volgt daar op zijn beurt Maurizio Sarri (Juventus) op.
Bron: https://www.ad.nl/buitenl(...)rby-county~a05ff3ad/

Tjonge.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 3 juli 2019 @ 12:30:52 #16
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_187729894
1 van de weinige niet-Ajacieden die écht iets betekend heeft voor het Nederlandse voetbal. Ik gun hem de wereld. De man is echt schofterig behandeld in Turkije.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  woensdag 3 juli 2019 @ 15:34:20 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187732316
quote:
Een middelmatig carrièrepad voor hem, wie had dat gedacht.
Oh.
  zaterdag 14 november 2020 @ 18:06:08 #18
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196241508
Derby County heeft de samenwerking met Phillip Cocu beëindigd. De Championship-club meldt dat het contract van de Nederlandse trainer met wederzijdse overeenstemming is beëindigd.

Het seizoen op het tweede niveau van Engeland is al elf speelronden onderweg, maar Derby County heeft pas een keer gewonnen. The Rams verzamelden in totaal maar zes punten en staan daarmee onderaan. Voor de clubleiding is dat reden om nu te kiezen voor een wisseling van de wacht.

Cocu stond sinds vorig jaar zomer voor de groep bij Derby. Hij kreeg de taak om de club terug te brengen naar de Premier League, maar liep in zijn eerste seizoen de play-offs voor promotie mis. Met de horrorstart in dit seizoen dreigt de promotiedroom ook voor dit seizoen weer te vervliegen.


https://www.vi.nl/nieuws/(...)bij-derby-county#_=_
pi_196242453
Over een paar jaar is deze man dus bondscoach.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:37:06 #20
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196242917
Weer een topvoetballer die niet slaagt als coach . Gullit die dan pleit voor nog kortere wegen voor ze ipv die cursus volledig af te ronden en er andere scholing bij te doen :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_196243031
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een topvoetballer die niet slaagt als coach . Gullit die dan pleit voor nog kortere wegen voor ze ipv die cursus volledig af te ronden en er andere scholing bij te doen :')
Ja maar dit soort mensen moeten echt behouden blijven voor het voetbal hoor!
Oh.
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:48:28 #22
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196243100
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar dit soort mensen moeten echt behouden blijven voor het voetbal hoor!

Voor satirische redenen , meer niet :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_196243851
Waarom denken oud profvoetballers automatisch dat ze ook goede trainers zijn :')

Doe net als van Basten, zie in dat t niks gaat worden en gaan golfen of zo.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_196244208
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:36 schreef TLC het volgende:
Waarom denken oud profvoetballers automatisch dat ze ook goede trainers zijn :')

Doe net als van Basten, zie in dat t niks gaat worden en gaan golfen of zo.
Ik denk dat het nog niet eens per se zo is dat ze het niet zouden kunnen, maar een logisch ontwikkelingstraject is er helemaal niet. Verkorte cursus, jeugdteampje en dan gelijk een topclub trainen is onmogelijk.
Dat Van Basten zonder ook maar iets bewezen te hebben coach van Ajax en bondscoach kan worden is gewoon absurd. Hetzelfde geldt voor Van Bommel, Cocu en Gio. Frank de Boer had nog het geluk dat hij een redelijk goede selectie had en dat de tegenstand destijds erbarmelijk was, anders was hij ook door de mand gevallen.
Maarja, ze denken allemaal met wat voetbalervaring gelijk de kennnis en wijsheid in pacht te hebben.
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:10:26 #25
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_196244359
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:03 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog niet eens per se zo is dat ze het niet zouden kunnen, maar een logisch ontwikkelingstraject is er helemaal niet. Verkorte cursus, jeugdteampje en dan gelijk een topclub trainen is onmogelijk.
Dat Van Basten zonder ook maar iets bewezen te hebben coach van Ajax en bondscoach kan worden is gewoon absurd. Hetzelfde geldt voor Van Bommel, Cocu en Gio. Frank de Boer had nog het geluk dat hij een redelijk goede selectie had en dat de tegenstand destijds erbarmelijk was, anders was hij ook door de mand gevallen.
Maarja, ze denken allemaal met wat voetbalervaring gelijk de kennnis en wijsheid in pacht te hebben.
Co Adriaanse zal tot in den treure gelijk krijgen over goede paarden die automatisch geen goede ruiters zijn.
RED ONS HENNIEGOD
pi_196244900
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]


Voor satirische redenen , meer niet :')
Hoezo richt hij zich voornamelijk tot Faber tijdens deze act?
pi_196256899
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]


Voor satirische redenen , meer niet :')
Daarna pakt Cocugoat 3 kampioenschappen en stond ie op het randje kwartfinale CL... de speech is dus goed aangekomen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')