je posticon doet ut humquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Walgelijk mocht dit daadwerkelijk zo zijn.
Maar hoe hard hij de moeder ook wilt raken, als vader wil je toch niet dat je kinderen nooit gevonden worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Doodloper het volgende:
nou dan ga ik er vanuit dat de kinderen nooit meer gevonden worden, als je zo je best doet om geen sporen achter te laten (gsm uit, schoenen achterlaten) dan is natuurlijk het 1e wat je bedenkt je kinderen in het buitenland in een ondoordringbaar en totaal niet voor de hand liggend gebied achterlaten.
Ik ook. Hou dus voorlopig "boom" voor waarheidquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen gelezen op die site van Vrijland, jij nog ergens anders?
Lopen toch een bepaald soort kerel op (kneuzerig) evenals de schoen hierboven. Dit is niet veroordelend bedoeld.quote:
Omdat jij niet in zijn gedachten zit.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe hard hij de moeder ook wilt raken, als vader wil je toch niet dat je kinderen nooit gevonden worden.
Ik kan dat gewoon niet geloven.
Oh, dat zou best kunnen. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb dat alleen gelezen op die site van Vrijland, jij nog ergens anders?
Ken je de zaak Livia en Alessia?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe hard hij de moeder ook wilt raken, als vader wil je toch niet dat je kinderen nooit gevonden worden.
Niet nee??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Lopen toch een bepaald soort kerel op (kneuzerig) evenals de schoen hierboven. Dit is niet veroordelend bedoeld.
die schoen daarboven is prima jahquote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Lopen toch een bepaald soort kerel op (kneuzerig) evenals de schoen hierboven. Dit is niet veroordelend bedoeld.
Vraag me af of zo'n man nou altijd al enigszins gestoord is geweest of ineens tot zo'n gekke daad is gekomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ging mij over de werkzaamheden bij dat klimtoestel. Toen ik hier in den beginne typte dat ik dacht dat hij zich aan een boom verhangen had werd ik er al snel op gewezen dat het aan een schommel was. Later las ik weer andere dingenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Hou dus voorlopig "boom" voor waarheid
kun je het wel geloven dat je als vader je eigen kinderen zou doden om hun moeder tegen te zitten?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ging dit niet over de plek in Neerbeek waar hij getankt heeft? Want daar zijn ze dus wel aan het werken aan de weg.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef beequeen het volgende:
Maar er was toch in het begin sprake van werkzaamheden op de plek waar vader gevonden is. Bij het klimrek dus.
En dat de mannen die daar bezig waren niks gevonden hadden? Of hebben ze die info expres achter gehouden?
wel govverquote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef eriksd het volgende:
Van die gemeenteambtenaren schoenen. Met zo'n houthakkershemd
hangend aan een speeltuig toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef fespo het volgende:
hoe is hij zelf eigenlijk gevonden?
op een opvallende plek of had hij zich goed verstopt?
Ik heb alleen "boom"gezien in de serieuze media (maar ik kan eea gemist hebbne. Zo ja: link graag). En klimrek/schommel alleen op dubieuze media.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging mij over de werkzaamheden bij dat klimtoestel. Toen ik hier in den beginne typte dat ik dacht dat hij zich aan een boom verhangen had werd ik er al snel op gewezen dat het aan een schommel was. Later las ik weer andere dingen
Wat ik niet snap. Waar is zijn 'beloning'.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In recreatiegebied het "Doornse Gat". En niet verstopt voor zover ik weet. Is heel snel gevonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef fespo het volgende:
hoe is hij zelf eigenlijk gevonden?
op een opvallende plek of had hij zich goed verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |