Annet is net aan Miranda gaan vragen of ze naar de damesslaapkamer wilde komen, omdat ze daar nog gezellig liggen te kletsen. Ze vragen zich af of Georgie niet 1 nachtje bij de heren wil liggen, omdat dit wel bezwaarlijk is voor Miranda.
De dames hebben het nog even over de "nominatie" van morgen.
Ze zijn allebei wel aardig. Rex is al erg aanwezig. Annet denkt dat dat de reden is dat Miranda zo stil is.
Annet verteld dat ze vanmorgen nog een hele tijd met ze heeft gesproken. Ze vond het zo zielig hun met zijn 2en aan de keukentafel te laten zitten. Maar ja, nu zat ze er dus wel erg lang.
Kim hoort een mug en Annet begint over een vakantieverhaal. Gambia ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 00:29]
00.05 uur Dees en Rex hebben het over de selecties. Zij blijkt zich ook voor de bus opgegeven te hebben! Rex dacht dat dat niet mocht, tegen hem was gezegd BB of de Bus toen hij zich in juli heeft opgegeven.
Dees had zich in mei opgegeven en niets gehoord dus heeft zich na 1,5 maand voor de Bus opgegeven omdat ze gewoon tussen een groep mensen geplaatst moest worden.
Rex zegt dat het verhaal van Dees wel zo sterk is dat hij begrijpt dat ze haar gekozen hebben. Rex vindt het geweldig dat zo'n commercieel programma zo menselijk omgaat met de kanidaten. Dees zegt dat De Bus haar meteen af wees, juist om haar verhaal...
Ze vinden dat BB een leuker programma is dan de bus. Dees zou niet in de groep van de bus gepast hebben. Daar was ze meteen uitgestemd denkt Rex.
Speciaal voor Miracle:
Rex zegt: dit mag ik niet zeggen van BB, maar ik heb een scene van je gezien waarin.... Ik mag het eigenlijk niet vertellen maar ik breek de regels gewoon en vertel het je toch... Je vertelde in die scene dat je niet meer over je verleden wilde praten. Daarom dacht ik dat ik er maar beter niet over kon beginnen.
Dees weet welk moment hij gezien heeft. Legt uit dat ze dat op dat moment er geen zin meer in had maar dat ze het verder niet erg vindt erover te praten.
Sorry Miracle, was nix sappigs dus
00.15 uur Leo is er ook bij. Het gaat over het stemmen. Niet teveel binding met bewoners omdat je ze eruit moet stemmen.
Dees is nooit zichzelf geweest. Pas hier leert ze zichzelf weer kennen. Wie ben ik eigenlijk, dat leer ik hier pas. Dat had ik niet verwacht.
Rex zegt dat ze nog wel meer over zichzelf zal ontdekken.
Dees zegt dat ze wel vertellen wil over haar verleden maar is bang voor de roddelpers. Rex weet zeker dat 100% zeker dat BB haar zal beschermen.
Rex wil ook iets aan haar vertellen over zichzelf maar moet wel goed nadenken hoe je dat voor de camera moet vertellen.
02.20 uur Geluid weg uit de tuin. Over naar de slaapkamer. De dames hebben het over Miranda. Dat ze stiller is dan Rex, dingen die ze heeft meegenomen voor de groep. Annet zou liever gehad hebben dat Miranda duidelijker zou zijn. Dat ze mogen pakken van de chocolade enzo. Als je erom moet vragen voel je je een een profiteur. Ze voelen zich ook wel rot als ze alleen zit. Vanmiddag vroegen ze haar er maar bij.
02.25 uur Beeld overgeschakeld naar Robin in de badkamer. Poetst zijn tanden.
Terug in de slaapkamer gaat het weer over morgen. Dat ze allemaal een gesprek moeten voeren met Rex en Miranda. Annet vond de nieuwelingen wel sneu gisteren aan de tafel. Is er bij gaan zitten. (Blabla dit staat ook al in de verslagen van gisteren)
0.30 uur Annet heeft het over een mug in Gambia ofzo..
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-09-2000 04:22]
Bianca geeft het op en kruipt terug in bed. Annet oook, maar vergeet om eerst het licht nog uit te doen.
Bianca heeft het over kleding. Bij Kim staat echt alles
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 00:37]
Nu zijn ze op jacht naar de mug. Licht aan, Annet en Bianca uit bed. Kim zit ook rechtop maar ze zien hem niet.
Ze zoeken Lol, de handpop van Hieke.
Iemand heeft gerookt op de slaapkamer want er liggen peukjes. Maar niemand heeft het gedaan, iedereen vindt dat smerig
Lol is gevonden en ze voeren er nu een toneelstukje mee op, dit vind ik te simpel om te verslaan. Ik stop er weer ff mee voor vandaag...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-09-2000 00:43]
Het heeft met Koos te maken. Zo te zien zit Annet op zijn bed met een schaartje in haar hand
Ze lachen zo hard dat ik er geen snars van begrijp. Annet is weer in haar bedje gekropen. Ze hebben iets uitgevvreten met spulletjes van Koos, maar weet dus niet wat
Ze liggen letterlijk krom van het lachen en hebben zo te zien buikpijn ervan. Koos zal wel weer gaan verhuizen als het zo blijft.
"Ze zitten nu daar"
"Dan gaan ze de dokter bellen"
Ze komen niet een smeer uit hun woorden. (Niet leuk als je de reden niet weet)
Annette vraagt of ze de tampons niet nog een keertje door moeten knippen... zijn ze niet wat te groot ?
A: zegt dat ze nog wel ff wakker moeten blijven voor Koos.
H: Die komt zo
A: Ja, straks vallen we allemaal in slaap en missen we alles. Is zonde.
Annet heeft de Rexologie ook uitgevonden
Hieke zegt dat Bianca niet normaal is; binnen 1 minuut slapen, even smak smak en ze slaapt.
Nu doen ze alsof ze slapen, want Koos komt eraan.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 01:01]
Ze hebben het nu over de grap van Annet en Hieke met het chocoladebrood. Ze spreken af wie er zometeen zogenaamd slaapt en ... is dan nog wakker met Georgie. Anders valt het op.
H: Komt ie aan
G: Nee, je hoort ferdi altijd duidelijk "truste koos" zeggen
A: Jeeeh, morgen alweer nomineren
K: Ik moet plassen, dan kijk ik meteen hoe ver hij is (met het naar bed gaan)
G: Kim heeft haar kleren nog aan
G: Dus dat soort geintjes gaan jullie straks ook nog bij mij uithalen
A: het is wel een klein beetje boontje komt om zijn loontje. Want Annet zat een heel verhaal te fluisteren omdat Koos sliep, was ie dus wel wakker en was ie aan het meeluisteren.
A: Ze hebben de touwtjes eraf gehaald
Kim is terug.
K: Hij is net gaan plassen
A: Wel serieus blijven hé
H: Warm hier
A: Hij doet het goed
G: Op 17 zetten, niet te laag anders gaat het vriezen.
Sssst, daar heb je 'm... of niet?
A: Het is hier net of je in ijsland ligt, die tocht
Waar blijft Koos, ik wil naar mijn bedje
Georgie hangt met zijn hoofd op zijn hand te hangen, al kijkjend naar Kim
G ziet licht boven Annetes hoofd. Daar zit dus een camera
H: Zie ik ook, hé een zaklamp
G: Zie je
K: Ja
B: Ja
A: Ja
Annet zit op haar knieen door het raampje te kijken en vertelt wat ze ziet. Andere stream laat Annetes oog zien. Camera staat vol op haar hoofd en Annet maar zoeken
A: Het beweegt jongens. Net een spookhuis dit, is echt eng. Maar ik zie wel een schiem, en nou is hij weg (Niet dus) Nou is ie echt weg, die is natuurlijk geschrokken van mij.
A: Maar ja had dus wel gelijk, Georgie.
G: Ja daar is het lichter dan hier.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 01:24]
1:28
Annet luisterd nog steeds aan de deur (of ze is er in slaap gevallen; beweegt niet)
A: Waarom staat Annet bij de deur?, zegt ze.
A: Wie zitten er nog bij (aan georgie
Ze dacht dat Koos kwam en ging snel weer naar haar bedje toe.
A: Ik dacht dat hij zei, dan ga ik naar bed. Hé, shit, waar blijft Koos.
*Stilte*
Kim mompelt wat tegen Georgie en terug.
A: Komt ie
K: Ik hoorde zij stem
Zo te horen wordt er nog heel wat gelachen in de woonkamer, maar kan het vanuit de slaapkamer niet volgen.
A: Hij zei toch dat ie ging slapen.
G: Ja, al 100 keer. Ik snap het ook niet.
Annet ligt in haar bed alsof ze sneeuwitje is; netjes op haar rug met haar armen op haar lichaam gevouwen.
G: Die komt echt nog niet. Wel?
*geen reactie*
Kim draait met veel kabaal om in haar bedje.
Er wordt hard gelachen in de woonkamer.
A: Nou man, ga eens slapen
G en K praten weer wat.
G: Ho, dat gaat over sex
A: Het zal wel een keer niet
G: .... Desiree.... bed
H: Wat? Wie gaat er bij Desiree in bed
A: Huh?
Kim heeft het warm, maar wil niet zonder pyamabroek slapen
G: Hoeze
K: Ja in mijn blote toko
G: Heb je dan geen korte broek
K: Jawel, wil jij die niet even gooien
G: Waar ligt ie dan? Oh, dit is je lerenbroek.
Kim verwisselt onder haar dekbed de broekjes. Haar bed kraakt enorm.
G: Gelukt
K: Koos ga een snaar bed
G: Ik denk dat zelfs ik dadelijk in slaap val
1:40
Als het nog lang duurt zijn zij niet de enige die in slaap zijn gevallen;
* zucht * gaap *
1:45
ff wakker geschud door Ruud
1:55
Nog steeds geen Koos.
Kim stikt bjna in het hoesten.
G: Gaat ie?
Hieke draait zich om, Kim snuit haar neus, georgie vraagt wie er nog wakker is en annet mompelt Mmmmm
2:10
Het ziet ernaar uit dat Koos nog niet naar bed gaat. Ik ga er wel in kruipen, dus ik hoop dat iemand anders de gebeurtenis vast kan leggen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 02:10]
[Ik kan natuurlijk wel gaan intikken wat er gezegd wordt, maar vrees dat het door mijn toestand nu toch niet duidelijk gaat overkomen. Tot morgen dan ook maar weer ]
2:16 > He enters the room, Hieke draait zich om, Koos ligt, kijkt verder niet op of om naar oordopjes...
2:17 > Einde verhaal, welterusten
[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 30-09-2000 02:17]
Ik blijf nog ff kijken of er nog iets gebeurt
3.50 Leo ? gaat weer slapen
3.58 op de dames kamer worden een paar woorden gewisseld kim en annet
Kim kan dus duidelijk niet goed slapen ze blijf maar draaien
5.30 diepe rust in het BB huis iedereen slaap
[zo werk zit er op ik ga naar huis]
[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 30-09-2000 05:30]
Volgens mij zit 'ie kralen te rijgen...
[Dit bericht is gewijzigd door DurkT op 30-09-2000 09:53]
Het is mooi weer in Almere, de zon schijnt.
11.00
Rexit en Hieke zijn aan het voetballen buiten. Bianca doet rek- en strekoefeningen. Ze zegt dat ze last heeft van haar schouder.
R: 'We hebben hier straks 2 babies rondlopen'
H: 'Hoezo?'
R: 'Nou, vroeger zeiden ze toch dat babies uit de boerenkool kwamen, nou, ik zie er zo al 2 zitten. Een jongen en een meisje.'
H: 'Ja ... leuk'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 30-09-2000 11:02]
Rex en ? spannen snel een lijntje en Leo komt juichend over de 'finish'. Robin doet het radiocommentaar en het invterview na afloop. Wel grappig.
12.00
De bewoners zitten buiten aan de brunch.
Robin: 'We hebben in ieder geval leuk bezoek gehad.'
K: 'Hij kan snurken, zoooooo'
Rex: 'Ja, ik heb vannacht wel wat minpuntjes gescoord.'
Er komen 2 vliegtuigjes over, en Robin gaat weer met z'n grote oranje handschoen staan zwaaien.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 30-09-2000 13:16]
Reacties hierop worden niet op prijs gesteld door Danny.
[Dit bericht is gewijzigd door Ronny op 30-09-2000 12:57]
B: Wie gaat er eerste?
R: Koos gaat geloof ik als eerste
H: Ik weet niet wat ik moet vragen
B: Ik moet wel even goed nadenken wat ik moet vragen. Is wel belangrijk.
Annet, Hieke en Bianca hebben het er in de badkamer over. Er is blijkbaar een discussie geweest en de dames vinden het wel belangrijk wat hier uit is gekomen. Bianca zegt dat leo zei dat hierdoor wel het een en ander verandert is. ()
Ferdi, Leo, Georgie en Robin zitten in de woonkamer. Lol met het hondje van Miranda. Leo praat tegen de vogel ofzo alsof het een drs. is.
Dilemma, blablabla.
Bianca komt er nu bij en vraagt naar de discussie aan Leo.
Leo zegt dat het moeilijk in het algemeen te zeggen is. Rex leek zichzelf niet, hij stelde vragen waardoor hij zichzelf klem lulde. Leo zegt dat het achteraf moeilijk uit te leggen is. Rex zei toen iets en Leo vroeg wat hij bedoelde en zei daar toen bij dat Rex zich op glad ijs begeeft.
G: Je kan ook vragen in de DBK wat er gisteren in de discussie is gebeurt.
Kim is volgens mij de volgende, Koos heeft zich weer bij de groep gevoegd.
Ze hebben nog steeds over het voorval van gisteren.
K: Jouw mening is wel verandert
D: Ja. het was een heel vreemd gesprek met Rex. Hij ging hele rare vragen stellen, super privé, ik probeerde eroverheen te lullen maar dat pikte hij niet. Hij zei dat hij er niks mee kon en wilde meer weten. Dees had niets tegen Leo gezegd, maar deze had al iets gezien. Leo ging toen zijn mening uitlokken.
Rex had geen uitzending gezien, maar bleek wel heel veel van iedereen te weten. blablabla.
K: Rex is de fout in gegaan door te zeggen dat hij wel alles had gezien.
K: Ik wil hem wel verdedigen, want hij mag van BB niets vertellen en misschien heeft hij zich zo daarvoor willen verschuilen door te zeggen dat hij niets heeft gezien.
Kim heeft in de DBK gevraagd waarom ze nou hem zou moeten kiezen. Miranda was gister moe en niet helemaal zichzelf. Rex had het gevoel dat hij soms zichzelf was en soms niet. hij wilde zoveel mogelijk uit de dag halen.
Koos heeft gevraagd aan rex hoe hij het zijn baas heeft verteld en hoe hij vorig jaar met BB omging.
Kim had ook nog gevraagd hoe hij op discussies reageert.
Volgens Leo heeft rex geen goede motivatie vol tegenspraken.
R: Hij MOET van zichzelf in BB
H: heeft gevraagd wat ze denken van hun eerste indruk en of dat ook klopt.
Miranda zegt dat het bij haar misschien neit klopte, ze was moe, kat uit de boom kijken, rustiger dan normaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 13:25]
Koos: 'Een gegeven moment zei hij tegen me, ik zal open kaart spelen, ik heb wel alles gezien.'
Koos: 'Hij heeft zich gister willen overpresenteren. Ik heb ook tegen Miranda gezegd, het feit dat jij wat stiller bent is geen nadeel voor mij.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 30-09-2000 13:31]
8)
Georgie gaf aan dat het beter zou zijn als ze apart zitten, nu kunnen ze elkaars antwoord overnemen en overtroeven.
Georgie heeft besloten te vragen waarom hij de ander nou zou kiezen. Hij zegt dat het ook belangrijk is om te vragen waarom ze in het BBhuis willen blijven.
Ze denken dat Miranda zich niet anders voordoet. Ze was gewoon moe. Ze is geen druk persoon iig.
F en G zaten te denken dat degene die nu blijft komende donderdag 2 punten te geven.
Iedereen (ook bij sporten) die later bij een groep komt hoort op de reservebank te beginnen. blabla
[offtopic] Milla, dat had beter in het commentaar topic gepast [/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 30-09-2000 13:38]
quote:Zou je van kralen rijgen soms zulke armen krijgen???
Op 30 september 2000 09:40 schreef DurkT het volgende:
Inmiddels is alleen Rex wakker. Is heel geconcentreerd bezig met 'iets'.![]()
![]()
Volgens mij zit 'ie kralen te rijgen...
Ferdi heeft iets over de afgelopen dagen gevraagd. Zij is afwachtend en hij wil op de voorgrond.
B: Zij voelt zich denk ik heel ongemakkelijk tegenover Rex. het is een strijd en je merkt dat ze niet meer geintreseerd is in Rex. Het is nu een strijd.
F: Ze heeft een hele afwachtende houding, zoals iedere nieuweling zou zijn.
Bianca vraagt welke info ze nog nodig hebben wat zij zou kunnen vragen.
D: Hij wil hier meer humor inbrengen.
K: Miranda zit ermee als ze buitengesloten wordt, zou er even over nadenken en er later mee komen. Rex zou meteen er iets van zeggen, want hij wil daar niet mee zitten.
F: Hebben jullie het idee niet dat Rex naar de mensen is gegaan die het meest beinvloedbaar zijn. Leo, Ferdi, Georgie en Bianca heeft hij overgeslagen. Hij heeft iedereen bij het meest kwetsbare punten gepakt, kindjes etc.
Annet is terug, maar moet eerts haar zender nog omdoen.
Annet heeft ze hun karakter laten omschrijven.
Met wie kun je jezelf vergelijken in de groep. Mir kon het niet, pas over 2 weken. Rex zei Koos en Dees.
Welke dingen vind je het prettigste dingen om te doen? Mir; afwassen etc koken is niet zo favoriet. Rex; eigenlijk hetzelfde, heeft wel zoveel mogelijk proberen te doen.
Waarom moet ik je kiezen? (geen uitleg)
Koos geeft aan dat hij liefst Miranda heeft omdat ze zo rustig is. Hij heeft het idee dat rex in een hoek wordt gedreven nu, er worden dingen gezegd die koos niet aanstaan.
Leo heeft gevraagd wie ze zouden nomineren.
Rex zei tegen Leo dat ie denkt dat hij eerlijk is
Robin haalt aan dat het een spel is en dit erbij hoort. Dat wil niet zeggen dat hij geen gevoelsmens is.
Koos vindt het heel moeilijk. Hij vindt dit hele gebeuren "klinklare onzin".
Er is nu een hele discussie over sterke persoonlijkheid zijn en lijken. blabla...
Miranda en Rex komen eraan. Over 2 uur moeten ze terug naar de DBK. Dan moeten de bewoners een beslissing nemen.
ik wil een anti Ruud icoon
Annet, Desiree en Bianca zitten aan de keukentafel.
Kim is inmiddels ook aan de keukentafel gaan zitten.
Koos en Miranda hebben het over de BB-filmpjes vooraf. Rex is erbij gaan zitten en bemoeit zich met het gesprek.
Koos vraagt wat er in te zien was. Ze hebben veel opgenomen, maar niet allemaal uitgezonden.
Rex voelde zich de afgelopen dag heel belangrijk. Lekker in de belangstelling.
Annet gaat bij Rex in de bank zitten. Ze besluiten om samen buiten te gaan zitten.
Georgie staat buiten hout te klieven.
5 gesprekken door elkaar, geen daarvan te volgen
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 14:33]
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 14:36]
Leo en Bianca zijn in de keuken bezig.
Ferdi is inmiddels bij het groepje in de huiskamer komen zitten.
Kim komt nu binnen en stuurt Rex en Miranda naar de DBK. Daarna zal ze uitleggen wat haar precies is vertelt in de DBK. Er wordt een gesprekleid(st)er aangewezen. Iedereen mag zeggen wie weg. Daarna ronde met motivatie.
16.00
1e stemronde : 9 stemmen voor het verdwijnen van Rex. Alleen Koos stemt tegen Miranda.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 30-09-2000 16:03]
Robin, Desiree, Koos, Ferdi, Miranda en Rex zitten in de kamer.
Miranda zegt sarcastisch: "Ze hebben besloten om ons beiden erin te houden."
Kim komt terug en zegt dat Rex en Miranda naar de dagboekkamer moeten. De bewoners moeten nomineren nu
Kim is terug en stuurt Rex en Miranda naar de DBK.
Kim moet gesprekleidster zijn, iedereen om en om hun nominatie en motivatie. Je mag niet door elkaar praten.
Wie wil Miranda eruit? Koos steekt als enige zijn vinger op.
Nu vraagt Kim iedereen de motivatie.
Stemmen
Iedereen behalve Koos stemt op Rex. Geloof ik. Beetje onduidelijk.
Bianca vindt dat Rex te veel zijn best deed. Miranda was natuurlijker.
Leo heeft er een vervelend gevoel over, dat is slechts zijn motivatie.
Robin: vindt het vervelend dat Rex de houding heeft dat hij hier ontzettend moet blijven. Hij is veel te veel aanwezig. Miranda is lekker rustig.
Kim: Ik wil Miranda gewoon de kans geven. Ze is wat rustiger. Iemand die gelijk op de voorgrond staat verdrukt degene die wat meer naar de achtergrond staan. Ze wil de rustiger personen ontdekken, omdat deze misschien veel onrustiger zijn.
De bewoners denken na over de reacties. Ze denken dat Miranda denkt dat Rex erinblijft. En dat Rex dat ook denkt.
Kim leidt ook dit gesprek. Ze zegt dat ze het jammer vindt dat het binnen 2 dagen beslissing genomen is. Rex lijkt sportief, Miranda is uiteraard erg opgelucht.
Rex: Reageert luchtig, hij zegt dat het wel pijn doet, maar probeert het positieve eruit te halen. Het doet natuurlijk wel zeer. Hij zegt toch veel geleerd te hebben.
Rex : 'Het doet pijn dat ik moet gaan, maar ik probeer altijd het positieve eruit halen. Ik kom hier ook wel weer overheen.'
Miranda: 'Ik moet zeggen dat ik echt 100% verbaasd ben. Ik had verwacht dat ik eruit zou moeten gaan.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 30-09-2000 16:18]
De stem vraagt of de discussie weer centraal mag.
Annet heeft niet veel geluisterd naar de meningen van de anderen. Ze is alleen bang dat met Rex je weer strubbelingen in de groep gaat krijgen netals met Ali. Ze vind ze allebei leuk en vond het moeilijk een beslissing te nemen. Vind Rex wel een toffe peer, maar toch mag hij weg.
Hieke vind het ook moeilijk en denk dat anderen zich aan rex kunnen gaan irriteren, het maakt Hieke niet zoveel uit wie blijft.
Robin vind het zonodig moeten en willen blijven aanstootgevend. hij is zo duidelijk aanwezig en zijn drang is erg groot. In 1e instantie vond hij het wel leuk, een sporter...
Kim vind dat Miranda een beetje hetzelfde is als haar in de zin van kat uit de boom kijken. Gunt haar om zich te laten zien.
Georgie geeft aan dat Rex het idee heeft dat ie blijft, omdat hij al begon over dingen die ze vanavond zouden gaan doen.
Kim vraagt wat de korte motivatie nu moet zijn. Zij moet het gaan vertellen, denk ik.
[b]"Beste bewoners, als jullie er klaar voor zijn dan mogen jullie Rex en Miranda gaan halen om het ze te vertellen."
Spannend...
Iedereen praat druk door elkaar heen.
B: Jongens, ga even rustig zitten.
K: Vervelend dat we in 2 dagen een mening moeten vormen, ik zal meteen zeggen wie dan mag blijven; Miranda. (Shit, geluid weg)
.......
Rex zegt dat hij er wel overheen komt. Tuurlijk vind hij het moeilijk, maar heeft wel wat geleerd en er een koffertje aan over gehouden. Hij gunt het Miranda ook. Keiharde topsport. Zij zijn aan bepaalde dingen blootgesteld die de andere nog niet hebben meegemaakt. Miranda zegt dat ze het echt niet had verwacht, maar had er gewoon rekening mee gehouden dat zij eruit zou gaan vanavond.
(*het geluid hapert, dus ik mis regelmatig iets*)
.....
Rex: "Wat zal Martin blij zijn dat hij ervan af is, kan ik het van hem overnemen"
Er wordt gezoend en gefeliciteerd door iedereen.
Rex is volgens mij afscheid aan het nemen van iedeeen. bij iedereen heeft hij nog een leuk regeltje om te zeggen.
Heb ik iedereen gehad? Miranda omhelst hij ook nog even. Annet huilt, ze vind dit heel moeilijk. Rex gaat er even bij zitten. hij komt er wel overheen, hij is een echte vent hoor.
Annet begint over de spanning met Darius en legt nu uit waarom ze nu toch voor Miranda heeft gekozen. Rex wilde ze in 1e instantie houden. Ze vind het moeilijk, maar het had dan toch niet uitgemaakt. Kos was de enige die rex wilde houden zei ze. Hij zegt nog dat hij van die spanningen niets heeft gemerkt. Maar hij heeft er wel mooi ingezeten en heeft dus zijn troffee.
(geluid weer weg)
Rex gaat zijn koffer in het voorraadhok zetten.
(...)
16.28 Rex had eigenlijk niet verwacht dat hij er uit zou gaan. Annet legt haar stemmotivatie aan Rex uit. Ze was bang voor wrijving.
16.30 Snel pakken ze nog wat spullen, Rex heeft slechts een kwartier de tijd. Aan het achtergrondlawaai is af te lezen dat het de meeste bewoners niet boeit dat Rex zo vertrekt, alleen Annet lijkt het er echt moeilijk mee te hebben.
De overige bewoners zitten nog in de woonkamer na te praten.
"Rex, je hebt nog 1 minuut om bij de deur te gaan staan"
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 16:31]
"De deur mag dicht!"
De logeerpartij van Miranda is duidelijk voorbij.... Annet biedt Miranda een kastje aan, waar zij haar spulltjes in kan doen.
Leo en Dees staan te koken? Hieke loopt ook door de keuken. Dees klaagt dat haar 'hulpje' niet helpt.
Leo vindt het allemaal nix die nieuwe mensen, "al dat nomineren".
De verbinding is zo slecht, hier is geen stream verlag van te maken.
Nog steeds druk aan het koken.
Een (1) van de bewoners zingt continu Kim d'r naam. Begint volgens mij door te draaien.
Leo schilt iets. Waarschijnlijk aardappelen
Nog een keer Ruud en weer die kippen
Nog steeds druk aan het kokkeREXlen (=koken zonder Rex erbij -> Oops verkeert topic hoort in www.fokforum.nl/showtopic/19630)
[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 30-09-2000 18:46]
18:50
Desiree: he wel lekker een keer iets doen, ja!
Desiree: moet er boter in of met olie
Leo: olie
Desiree: moet ik 'em aanzetten
Leo: ff kijken, ik denk het wel.
Robin loopt een beetje klierig rond (soort Bart)
Iemand roept hard: het is zomer op je radio!
18:55
Beide streams op de keuken (REDACTIE) waar er nog druk gekookt wordt door Leo en Desiree. Er gebeurd wel iets in de woonkamer maar dat is helaas niet te zien
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 30-09-2000 18:57]
19:07
Leo legt aan Desiree uit welke kruiden er allemaal gebruikt zijn voor zijn recept (?): Oregano, petercelie...
De stream blijft hardnekkig op de keuken staan. De rest moet volgens mij allemaal in de woonkamer zitten. Komodo: jij hebt die Ruud kast!! vul ff aan.
Desiree roert ondertussen in de potten en pannen.
19:35
Nog steeds streams op de keuken waar niets gebeurd. Roeren in potten en pannen...
Eindelijk iedereen gaat aan tafel.
19:40
Er wordt druk gesmikkeld van de pasta met saus.
Georgie: Jongens we hebbe 25 pakke meluk besteld, laten we wat drinku.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 30-09-2000 19:41]
Luister naar het geluidsfragment:
19:50
Robin wil nooit meer wielrennen. Hij heeft het er helemaal mee gehad.
Georgie vraagt hem: en wat dan als je er straks uit stapt en Jan Raas staat bij je op de stoep?
Robin: Dan zeg ik hem dat ie te laat is en dat ie er veel eerder mee had moeten komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 30-09-2000 19:52]
Hieke, Ferdi en ? zitten in de tuin na te praten over de gesprekken van vanmiddag. Ze vinden het knap dat Bianca toch voor Mir heeft gekozen, terwijl Mir had gezegd dat ze Bi zou nomineren.
Ruud
Kippenreclame
Verder gepraat over eten Het gaat over iemand, weet niet wie?
Buiten kletsen ze na over de gebeurtenissen van vandaag, de nominaties en de gevolgen. Ze waarderen het dat Bianca toch voor Mirabda heeft gekozen, ondanks dat ze haar zou nomineren.Ze hebben het gevoel dat de groep opeens veel kleiner is, ondanks dat ze nog steeds met 11 man zijn. Iemand merkt op dat het ook komt dat Ali nu weg is.
Ze gaan nu allemaal naar binnen, maar mijn streams vinden het leuk om de tuin en de regen te blijven weergeven.
Stream staat op de buitendeur
Geluid valt weg Hoor niets meer.
Ruud
Steam nog steeds op de buitendeur. Nog geen geluid... Dit schiet even niet op.
Misschien iemand anders wel geluid?
Dees'eerdere twijfels over Robin vraten energie.
Nu 2 vreemde mannen in de kamer, er is iets met 2 camera's. Bewoners maken wat opmerkingen maar de 2 kijken niet op of om.
Dit was dan ook de enige activiteit die op dit moment te volgen is, de bewoners zitten allemaal braaf binnen en de streams blijven op de tuin gericht.
Euhmm laat maar, krijg opeens de woonkamer te zien
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 30-09-2000 23:58]
00:02Ferdi gaat achteruit als hij harder dan het licht gaat...Zit nu toch wel wat alcohol in die man...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 01-10-2000 00:05]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |