abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2000 @ 00:18:38 #1
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_369974
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  zaterdag 30 september 2000 @ 00:27:29 #2
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370019
0:25 - 0:30
Iemand ligt op de bnak te lezen (Koos), Robin poetst zijn tanden, de meeste dames liggen in de slaapkamer en Desiree en Rex staan bij de pingpongtafel.

Annet is net aan Miranda gaan vragen of ze naar de damesslaapkamer wilde komen, omdat ze daar nog gezellig liggen te kletsen. Ze vragen zich af of Georgie niet 1 nachtje bij de heren wil liggen, omdat dit wel bezwaarlijk is voor Miranda.

De dames hebben het nog even over de "nominatie" van morgen.

Ze zijn allebei wel aardig. Rex is al erg aanwezig. Annet denkt dat dat de reden is dat Miranda zo stil is.

Annet verteld dat ze vanmorgen nog een hele tijd met ze heeft gesproken. Ze vond het zo zielig hun met zijn 2en aan de keukentafel te laten zitten. Maar ja, nu zat ze er dus wel erg lang.

Kim hoort een mug en Annet begint over een vakantieverhaal. Gambia ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 00:29]

pi_370034
Beetje laat omdat ik worstelde met een gesloten topic

00.05 uur Dees en Rex hebben het over de selecties. Zij blijkt zich ook voor de bus opgegeven te hebben! Rex dacht dat dat niet mocht, tegen hem was gezegd BB of de Bus toen hij zich in juli heeft opgegeven.
Dees had zich in mei opgegeven en niets gehoord dus heeft zich na 1,5 maand voor de Bus opgegeven omdat ze gewoon tussen een groep mensen geplaatst moest worden.

Rex zegt dat het verhaal van Dees wel zo sterk is dat hij begrijpt dat ze haar gekozen hebben. Rex vindt het geweldig dat zo'n commercieel programma zo menselijk omgaat met de kanidaten. Dees zegt dat De Bus haar meteen af wees, juist om haar verhaal...

Ze vinden dat BB een leuker programma is dan de bus. Dees zou niet in de groep van de bus gepast hebben. Daar was ze meteen uitgestemd denkt Rex.

Speciaal voor Miracle:

Rex zegt: dit mag ik niet zeggen van BB, maar ik heb een scene van je gezien waarin.... Ik mag het eigenlijk niet vertellen maar ik breek de regels gewoon en vertel het je toch... Je vertelde in die scene dat je niet meer over je verleden wilde praten. Daarom dacht ik dat ik er maar beter niet over kon beginnen.

Dees weet welk moment hij gezien heeft. Legt uit dat ze dat op dat moment er geen zin meer in had maar dat ze het verder niet erg vindt erover te praten.

Sorry Miracle, was nix sappigs dus

00.15 uur Leo is er ook bij. Het gaat over het stemmen. Niet teveel binding met bewoners omdat je ze eruit moet stemmen.

Dees is nooit zichzelf geweest. Pas hier leert ze zichzelf weer kennen. Wie ben ik eigenlijk, dat leer ik hier pas. Dat had ik niet verwacht.

Rex zegt dat ze nog wel meer over zichzelf zal ontdekken.

Dees zegt dat ze wel vertellen wil over haar verleden maar is bang voor de roddelpers. Rex weet zeker dat 100% zeker dat BB haar zal beschermen.

Rex wil ook iets aan haar vertellen over zichzelf maar moet wel goed nadenken hoe je dat voor de camera moet vertellen.

02.20 uur Geluid weg uit de tuin. Over naar de slaapkamer. De dames hebben het over Miranda. Dat ze stiller is dan Rex, dingen die ze heeft meegenomen voor de groep. Annet zou liever gehad hebben dat Miranda duidelijker zou zijn. Dat ze mogen pakken van de chocolade enzo. Als je erom moet vragen voel je je een een profiteur. Ze voelen zich ook wel rot als ze alleen zit. Vanmiddag vroegen ze haar er maar bij.

02.25 uur Beeld overgeschakeld naar Robin in de badkamer. Poetst zijn tanden.

Terug in de slaapkamer gaat het weer over morgen. Dat ze allemaal een gesprek moeten voeren met Rex en Miranda. Annet vond de nieuwelingen wel sneu gisteren aan de tafel. Is er bij gaan zitten. (Blabla dit staat ook al in de verslagen van gisteren)

0.30 uur Annet heeft het over een mug in Gambia ofzo..

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-09-2000 04:22]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 30 september 2000 @ 00:36:02 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370058
Het licht is aangegaan in de damesslaapkamer; de dames zijn op zoek naar een lastige mug.

Bianca geeft het op en kruipt terug in bed. Annet oook, maar vergeet om eerst het licht nog uit te doen.

Bianca heeft het over kleding. Bij Kim staat echt alles

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 00:37]

pi_370059
00.35 uur Annet is naar een behangbeurs geweest en ik mis het verhaal doordat ik zelf zat te kletsen sorry.

Nu zijn ze op jacht naar de mug. Licht aan, Annet en Bianca uit bed. Kim zit ook rechtop maar ze zien hem niet.

Ze zoeken Lol, de handpop van Hieke.

Iemand heeft gerookt op de slaapkamer want er liggen peukjes. Maar niemand heeft het gedaan, iedereen vindt dat smerig

Lol is gevonden en ze voeren er nu een toneelstukje mee op, dit vind ik te simpel om te verslaan. Ik stop er weer ff mee voor vandaag...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-09-2000 00:43]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 30 september 2000 @ 00:50:21 #6
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370111
Hieke, Annet, Bianca en Kim liggen dus al in bed. Ze hebben enorme lol, maar waarom weet ik niet (Kom net weer binnen vallen)

Het heeft met Koos te maken. Zo te zien zit Annet op zijn bed met een schaartje in haar hand

Ze lachen zo hard dat ik er geen snars van begrijp. Annet is weer in haar bedje gekropen. Ze hebben iets uitgevvreten met spulletjes van Koos, maar weet dus niet wat
Ze liggen letterlijk krom van het lachen en hebben zo te zien buikpijn ervan. Koos zal wel weer gaan verhuizen als het zo blijft.

"Ze zitten nu daar"
"Dan gaan ze de dokter bellen"
Ze komen niet een smeer uit hun woorden. (Niet leuk als je de reden niet weet)

pi_370125
Ik lig hier ook even bij te komen van het lachen; de dames hebben besloten om de oordoppen van Koos in te wisselen voor tampons (met een beetje water).....
Staat 'ie morgenochtend met twee blauwe touwtjes uit z'n oren voor de spiegel....
Dit doet ze aan de kostschool denken, lekker de jongens pesten! Hieke zingt Opa Koos mag ik je oren effe zien.....

Annette vraagt of ze de tampons niet nog een keertje door moeten knippen... zijn ze niet wat te groot ?

LOL + LOL = HIHI
  zaterdag 30 september 2000 @ 00:57:01 #8
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370129
Volgens mij hebben ze iets gedaan met de oordopjes van Koos, zodat ze nu niet meer passen.
Annet voelt zich nu alsof ze weer op de kostschool zit.
Hieke of Bianca zeggen dat het Koos zijn eigen keus was om bij hen op de kamer te komen slapen.

A: zegt dat ze nog wel ff wakker moeten blijven voor Koos.
H: Die komt zo
A: Ja, straks vallen we allemaal in slaap en missen we alles. Is zonde.

Annet heeft de Rexologie ook uitgevonden

Hieke zegt dat Bianca niet normaal is; binnen 1 minuut slapen, even smak smak en ze slaapt.

Nu doen ze alsof ze slapen, want Koos komt eraan.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 01:01]

zaterdag 30 september 2000 @ 01:14:39 #9
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370164
Het is georgie. Hem wordt gevraagd of ie het ligt niet aan wil doen, ze proesten het uit. Toch maar een nachtlampje.
Annet zegt dat het licht wel snel uit moet, want er zitten muggen. Georgie vraagt waar de dames last van hebben.
H: Je kunt beter naar de andere kamer verhuizen hoor.
A: legt uit over goede oren van Koos. Zij fluisterde omdat Koos sliep, zegt hij "Ja, dat vind ik ook"
Nu weer constanatie, stil, slapen, sssst, georgie krijgt het verhaal dus niet te horen.
Annet gaat verder met haar verhaal. Ze hebben zijn oordopjes verstopt en 2 nieuwe gemaakt door tampons te knippen. Van vocht zetten die uit, dus kunnen ze morgenvroeg er niet uit. Hihihi.
Sssssst, komt ie weer... Niet dus.
Ze hebben het afgelopen uur gejankt van het lachen. Ze zagen het al helemaal gebeuren. Morgenvroeg roept BB Koos, hoort hij het niet, herhaling, begint ie te klagen dat de installatie harder moet.

Ze hebben het nu over de grap van Annet en Hieke met het chocoladebrood. Ze spreken af wie er zometeen zogenaamd slaapt en ... is dan nog wakker met Georgie. Anders valt het op.
H: Komt ie aan
G: Nee, je hoort ferdi altijd duidelijk "truste koos" zeggen
A: Jeeeh, morgen alweer nomineren
K: Ik moet plassen, dan kijk ik meteen hoe ver hij is (met het naar bed gaan)
G: Kim heeft haar kleren nog aan

G: Dus dat soort geintjes gaan jullie straks ook nog bij mij uithalen
A: het is wel een klein beetje boontje komt om zijn loontje. Want Annet zat een heel verhaal te fluisteren omdat Koos sliep, was ie dus wel wakker en was ie aan het meeluisteren.
A: Ze hebben de touwtjes eraf gehaald
Kim is terug.
K: Hij is net gaan plassen
A: Wel serieus blijven hé
H: Warm hier
A: Hij doet het goed
G: Op 17 zetten, niet te laag anders gaat het vriezen.

Sssst, daar heb je 'm... of niet?

A: Het is hier net of je in ijsland ligt, die tocht

zaterdag 30 september 2000 @ 01:19:46 #10
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370173
A: Koos moet nu toch wel komen, met zijn medicijnen
H: Overdag wel, 's avonds dus niet
G: Wat lig je nu weer te lachen
K: Ja
A: Straks bevallen deze beter als die andere
G: Tampons op de boodschappenlijst
H: Moeten we tampons kopen van zijn zakgeld

Waar blijft Koos, ik wil naar mijn bedje

Georgie hangt met zijn hoofd op zijn hand te hangen, al kijkjend naar Kim
G ziet licht boven Annetes hoofd. Daar zit dus een camera
H: Zie ik ook, hé een zaklamp
G: Zie je
B: Ja
A: Ja

Annet zit op haar knieen door het raampje te kijken en vertelt wat ze ziet. Andere stream laat Annetes oog zien. Camera staat vol op haar hoofd en Annet maar zoeken
A: Het beweegt jongens. Net een spookhuis dit, is echt eng. Maar ik zie wel een schiem, en nou is hij weg (Niet dus) Nou is ie echt weg, die is natuurlijk geschrokken van mij.

A: Maar ja had dus wel gelijk, Georgie.
G: Ja daar is het lichter dan hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 01:24]

zaterdag 30 september 2000 @ 01:33:31 #11
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370185
1:20
G: Degene die vanmiddag hebben geslapen die slapen voorlopig nog niet. Jij hebt toch ook 's nachts gedanst Annet
A: Ja
G: Als de heipaal begint te kloppen is het 7 uur.
H: Ik hoor een naam vallen, Annet?
A: Ik ga ff luisteren aan de deur. Sta ik hier, doet Koos dadelijk de deur open.

1:28
Annet luisterd nog steeds aan de deur (of ze is er in slaap gevallen; beweegt niet)

A: Waarom staat Annet bij de deur?, zegt ze.
A: Wie zitten er nog bij (aan georgie

Ze dacht dat Koos kwam en ging snel weer naar haar bedje toe.
A: Ik dacht dat hij zei, dan ga ik naar bed. Hé, shit, waar blijft Koos.

*Stilte*

Kim mompelt wat tegen Georgie en terug.

A: Komt ie
K: Ik hoorde zij stem

Zo te horen wordt er nog heel wat gelachen in de woonkamer, maar kan het vanuit de slaapkamer niet volgen.

A: Hij zei toch dat ie ging slapen.
G: Ja, al 100 keer. Ik snap het ook niet.

Annet ligt in haar bed alsof ze sneeuwitje is; netjes op haar rug met haar armen op haar lichaam gevouwen.

G: Die komt echt nog niet. Wel?
*geen reactie*

zaterdag 30 september 2000 @ 01:46:23 #12
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370194
1:35
De camera wordt op de deur gericht. (Weet de cameraman dat Koos eraan komt?)

Kim draait met veel kabaal om in haar bedje.

Er wordt hard gelachen in de woonkamer.
A: Nou man, ga eens slapen
G en K praten weer wat.

G: Ho, dat gaat over sex
A: Het zal wel een keer niet
G: .... Desiree.... bed
H: Wat? Wie gaat er bij Desiree in bed
A: Huh?

Kim heeft het warm, maar wil niet zonder pyamabroek slapen
G: Hoeze
K: Ja in mijn blote toko
G: Heb je dan geen korte broek
K: Jawel, wil jij die niet even gooien
G: Waar ligt ie dan? Oh, dit is je lerenbroek.

Kim verwisselt onder haar dekbed de broekjes. Haar bed kraakt enorm.
G: Gelukt
K: Koos ga een snaar bed
G: Ik denk dat zelfs ik dadelijk in slaap val

1:40
Als het nog lang duurt zijn zij niet de enige die in slaap zijn gevallen;
* zucht * gaap *

1:45
ff wakker geschud door Ruud

1:55
Nog steeds geen Koos.
Kim stikt bjna in het hoesten.
G: Gaat ie?

Hieke draait zich om, Kim snuit haar neus, georgie vraagt wie er nog wakker is en annet mompelt Mmmmm

2:10
Het ziet ernaar uit dat Koos nog niet naar bed gaat. Ik ga er wel in kruipen, dus ik hoop dat iemand anders de gebeurtenis vast kan leggen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 02:10]

pi_370213
Het zou best nog weleens een tijdje kunnen gaan duren voordat Koos eraan komt... Lang gesprek in de woonkamer over het hartje van Dé. Gevoelens en de invloed van BB daarop. Zou opzich nog wel de hele nacht door kunnen blijven gaan, ondanks de tampons

[Ik kan natuurlijk wel gaan intikken wat er gezegd wordt, maar vrees dat het door mijn toestand nu toch niet duidelijk gaat overkomen. Tot morgen dan ook maar weer ]

pi_370219
2:10 > Koos is weg uit de woonkamer... Plassen of tanden poetsen? *spanning*

2:16 > He enters the room, Hieke draait zich om, Koos ligt, kijkt verder niet op of om naar oordopjes...

2:17 > Einde verhaal, welterusten

[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 30-09-2000 02:17]

zaterdag 30 september 2000 @ 02:37:10 #15
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_370243
De Bewoners zijn moe. Ale bedden liggen vol. Niets te zien niets te doen.

Ik blijf nog ff kijken of er nog iets gebeurt

I'm getting too old for this....
  zaterdag 30 september 2000 @ 02:51:31 #16
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_370253
Koos heeft een bezoekje gebracht aan het toilet en ligt nu weer in bed een beetje te draaien.. voor de rest laten de streams maar bar weinig zien. Niets bekend over de mannen slaapkamer of over de rest van het huis
I'm getting too old for this....
pi_370304
3.46 Volgens mij zit leo op de bank, wat ie aan het doen is is de grote vraag

3.50 Leo ? gaat weer slapen

3.58 op de dames kamer worden een paar woorden gewisseld kim en annet
Kim kan dus duidelijk niet goed slapen ze blijf maar draaien

5.30 diepe rust in het BB huis iedereen slaap
[zo werk zit er op ik ga naar huis]

[Dit bericht is gewijzigd door Hollander op 30-09-2000 05:30]

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_370379
Inmiddels is alleen Rex wakker. Is heel geconcentreerd bezig met 'iets'.

Volgens mij zit 'ie kralen te rijgen...

[Dit bericht is gewijzigd door DurkT op 30-09-2000 09:53]

pi_370384
Het is kippetjes-tijd.
Rex gaat de kippen verzorgen.
  zaterdag 30 september 2000 @ 10:28:05 #20
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_370394
10.25
Rex vertelt aan Miranda dat hij niet zo goed heeft geslapen vannacht, moest veel naar de wc. En die stretcher ligt niet echt geweldig. Hij heeft liggen snurken vannacht, werd daarvoor een keer wakker gemaakt (red. levert vast minpunten op)

Het is mooi weer in Almere, de zon schijnt.

11.00
Rexit en Hieke zijn aan het voetballen buiten. Bianca doet rek- en strekoefeningen. Ze zegt dat ze last heeft van haar schouder.

R: 'We hebben hier straks 2 babies rondlopen'
H: 'Hoezo?'
R: 'Nou, vroeger zeiden ze toch dat babies uit de boerenkool kwamen, nou, ik zie er zo al 2 zitten. Een jongen en een meisje.'
H: 'Ja ... leuk'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 30-09-2000 11:02]

zaterdag 30 september 2000 @ 11:47:23 #21
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_370435
11.40
Het volk is aan het trimmen. Robin geeft aanwijzingen en commentaar. Uiteraard komen er weer een paar stemmetjes langs.

Rex en ? spannen snel een lijntje en Leo komt juichend over de 'finish'. Robin doet het radiocommentaar en het invterview na afloop. Wel grappig.

12.00
De bewoners zitten buiten aan de brunch.

Robin: 'We hebben in ieder geval leuk bezoek gehad.'
K: 'Hij kan snurken, zoooooo'
Rex: 'Ja, ik heb vannacht wel wat minpuntjes gescoord.'

Er komen 2 vliegtuigjes over, en Robin gaat weer met z'n grote oranje handschoen staan zwaaien.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 30-09-2000 13:16]

Admin zaterdag 30 september 2000 @ 12:19:58 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_370467
12:18
Ze zitten nog aan de brunch. Wordt een beetje over en weer gebabbeld, maar het gaat niet echt ergens over.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_370480
Helaas, LionHeart is een vriendje van Danny en mag dus posten wat ie wil.

Reacties hierop worden niet op prijs gesteld door Danny.

[Dit bericht is gewijzigd door Ronny op 30-09-2000 12:57]

Ed is ok.
  Admin zaterdag 30 september 2000 @ 12:30:10 #24
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_370487
12:27
Nog steeds een stel kakelende kippen aan tafel. Niet te volgen waar het over gaat. Georgie en Bianca (zo te zien) stoeien wat in de deuropening. Verder niets bijzonders. Wachten is op het wegstemmen van Rex of Miranda...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 30 september 2000 @ 13:06:45 #25
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_370531
13:02 uur
"Beste bewoners, willen de eerste vragenstellers naar de DBK komen"

B: Wie gaat er eerste?
R: Koos gaat geloof ik als eerste
H: Ik weet niet wat ik moet vragen
B: Ik moet wel even goed nadenken wat ik moet vragen. Is wel belangrijk.

Annet, Hieke en Bianca hebben het er in de badkamer over. Er is blijkbaar een discussie geweest en de dames vinden het wel belangrijk wat hier uit is gekomen. Bianca zegt dat leo zei dat hierdoor wel het een en ander verandert is. ()

Ferdi, Leo, Georgie en Robin zitten in de woonkamer. Lol met het hondje van Miranda. Leo praat tegen de vogel ofzo alsof het een drs. is.
Dilemma, blablabla.

Bianca komt er nu bij en vraagt naar de discussie aan Leo.
Leo zegt dat het moeilijk in het algemeen te zeggen is. Rex leek zichzelf niet, hij stelde vragen waardoor hij zichzelf klem lulde. Leo zegt dat het achteraf moeilijk uit te leggen is. Rex zei toen iets en Leo vroeg wat hij bedoelde en zei daar toen bij dat Rex zich op glad ijs begeeft.

G: Je kan ook vragen in de DBK wat er gisteren in de discussie is gebeurt.

Kim is volgens mij de volgende, Koos heeft zich weer bij de groep gevoegd.

Ze hebben nog steeds over het voorval van gisteren.
K: Jouw mening is wel verandert
D: Ja. het was een heel vreemd gesprek met Rex. Hij ging hele rare vragen stellen, super privé, ik probeerde eroverheen te lullen maar dat pikte hij niet. Hij zei dat hij er niks mee kon en wilde meer weten. Dees had niets tegen Leo gezegd, maar deze had al iets gezien. Leo ging toen zijn mening uitlokken.
Rex had geen uitzending gezien, maar bleek wel heel veel van iedereen te weten. blablabla.
K: Rex is de fout in gegaan door te zeggen dat hij wel alles had gezien.
K: Ik wil hem wel verdedigen, want hij mag van BB niets vertellen en misschien heeft hij zich zo daarvoor willen verschuilen door te zeggen dat hij niets heeft gezien.

Kim heeft in de DBK gevraagd waarom ze nou hem zou moeten kiezen. Miranda was gister moe en niet helemaal zichzelf. Rex had het gevoel dat hij soms zichzelf was en soms niet. hij wilde zoveel mogelijk uit de dag halen.
Koos heeft gevraagd aan rex hoe hij het zijn baas heeft verteld en hoe hij vorig jaar met BB omging.
Kim had ook nog gevraagd hoe hij op discussies reageert.

Volgens Leo heeft rex geen goede motivatie vol tegenspraken.
R: Hij MOET van zichzelf in BB

H: heeft gevraagd wat ze denken van hun eerste indruk en of dat ook klopt.
Miranda zegt dat het bij haar misschien neit klopte, ze was moe, kat uit de boom kijken, rustiger dan normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 30-09-2000 13:25]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')