ja nee ik bedoelde dat je huisgenoot de sleutel had gevonden als hij sochtends/smiddags weggingquote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, m'n stiefpa was in Rotterdam. Niemand was er, behalve die huisgenoot en jij en een onbekend iemand die voor m'n sleutel heeft gezorgd
Nee. Toen ik wakker werd en je Apps en gemiste omroepen zag, heb ik meteen hem gebeld ivm de sleutel en hij zou even zoeken. Toen belde die terug en zei dat ie de sleutel vond op het plankje in de halquote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja nee ik bedoelde dat je huisgenoot de sleutel had gevonden als hij sochtends/smiddags wegging
Erg raarquote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Toen ik wakker werd en je Apps en gemiste omroepen zag, heb ik meteen hem gebeld ivm de sleutel en hij zou even zoeken. Toen belde die terug en zei dat ie de sleutel vond op het plankje in de hal
Geesten
Zonder briefje?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Erg raarmisschien wel een aardige man/vrouw die een goede daad wou doen en de kans zag ofzo
Leuk om te doen iddquote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Clitorissen likken
Daarom heb ik Ezell, ara en DV uitgenodigd 7 juni.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Clitorissen likken
Daarom heb ik Ezell, ara en DV uitgenodigd 7 juni.
Waarom schrijf je je berichten zo dat we af kunnen leiden dat je komt?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik ga verkleed als een ezel naar je housewarming.![]()
![]()
Klinkt mooier.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je berichten zo dat we af kunnen leiden dat je komt?
zoals het er nu naar uitziet welquote:Op zondag 12 mei 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar DV, gaan we wel of niet aan de hossel donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |