SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog niet heel veel informatie over deze game en hij komt pas eind 2013 uit.
Wel zijn de eerste 2 facties natuurlijk al bekend Carthago en Rome.
Romeinse soldaten
Soldaten van Carthago
De plaatjes beloven al veel![]()
Alleen hopen dat de computer gestuurde tegenstanders beter van te voren zijn.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
Valid until 3pm UTC 17th May '13quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:17 schreef DjUntzUntz het volgende:
http://www.greenmangaming(...)y/total-war-rome-ii/ voor alle mensen die de game graag willen pre-purchasen met 25% korting. Je hebt tot vannacht 3 uur de tijd. Snel kopen dus als je interesse hebt in de game. Je hoeft mij of Salamando niet te bedanken voor de link. Onthoud gewoon dat er gewoon nog mensen bestaan die echt super awesome zijn!
Je hebt het denk ik over GMT (Greenwich Mean Time) wij zitten in GMT +01, maar ik ben geen tijdexpert. Ik weet niet tot hoe laat de actie precies geldt, alleen dat de snelle beslisser de game voor een kleine periode met 25% korting kan kopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Valid until 3pm UTC 17th May '13
Volgens mij hebben we het hier over 15.00u deze middag. In Engeland wel te verstaan. (Weet even niet hoe dat met zomer- en wintertijd zit).
Uiteraard ben je 'awesome'.
** This voucher is valid until 1500 UTC 24th May. Only available on listed titles above.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Valid until 3pm UTC 17th May '13
Volgens mij hebben we het hier over 15.00u deze middag. In Engeland wel te verstaan. (Weet even niet hoe dat met zomer- en wintertijd zit).
Uiteraard ben je 'awesome'.
Nu ook bij mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
** This voucher is valid until 1500 UTC 24th May. Only available on listed titles above.
Staat er bij mij.
Ze gingen er wel bekende namen in stoppen, dan kan ouwe Juul niet ontbreken natuurlijk.quote:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:32 schreef Doublepain het volgende:
Kan je de Greek Culture pack apart erbij halen als je het niet gaat pre orderen?
Daar ben ik het zeker mee eens. Ook terecht dat de interviewer daar kritisch over was. Is dit in elk gevecht zo? Het heeft dan nog maar weinig zin om je legers op een heuvel te plaatsen, als je capture point honderden meters naar beneden ligt... En in sieges hebben ze nu juist meerdere capture points.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef AthCom het volgende:
Edit: Die capture points in gevechten lijken me maar niets ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |