Iets doen op de basisschoolquote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ook wel. Hoewel, ik zit nog steeds vast in mijn basisschoolritme (niks doen tot de avond ervoor).
Ik heb daar niet zoveel moeite mee opzich. Als de werkgroepopdrachten gedaan moeten worden, doe ik dat ook wel ruim op tijd. Maar de laatste tentamens ben ik 1/2 avonden van te voren begonnen en ben ik gewoon uitgeweest (+ dronken geweest) en ga ik heel veel dingen doen zodat ik niet hoef te leren en alsnog haal ik de tentamens.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ook wel. Hoewel, ik zit nog steeds vast in mijn basisschoolritme (niks doen tot de avond ervoor).
Ja, je moest topo's leren. In de klas opletten was het ook niet zo, dus ik moest wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iets doen op de basisschool
Ik was een keiharde baas toen
Topo toets, als je 35/50 landen goed had kreeg je een 10.
Ik had 50/50 goed
Wat verwacht je van een kind van 10quote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, je moest topo's leren. In de klas opletten was het ook niet zo, dus ik moest wel.En hoezo 35/50 voor een 10?
Nah, vrouwen zijn lastig heb er geen behoefte aan nuquote:
Hmm, zo herkenbaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel moeite mee opzich. Als de werkgroepopdrachten gedaan moeten worden, doe ik dat ook wel ruim op tijd. Maar de laatste tentamens ben ik 1/2 avonden van te voren begonnen en ben ik gewoon uitgeweest (+ dronken geweest) en ga ik heel veel dingen doen zodat ik niet hoef te leren en alsnog haal ik de tentamens.Kan laatste tijd geen motivatie meer vinden.
awh ja dat kanquote:Op zondag 12 mei 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, vrouwen zijn lastig heb er geen behoefte aan nu
aardrijkskundequote:Op zondag 12 mei 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Morgen nederlands examen, laatste domein aardrijkskunde nog eens bekijken en vage shit in aarde (koolstofkringloopdiepzeepomp
)
Ik zeg 80-20 verhoudingen.quote:
Domein Wereldquote:Op zondag 12 mei 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardrijkskundeWat een aidsvak was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |