Hebben we hier een hele goede, maar dan kost een lp nog 10,- +/- en zoveel ping ping heb ik er niet voor over zeker niet nu ik krap met de centen zit door ontslag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kan je dan niet béter naar een platen zaak gaan?
snap ik maar komt ook verzenden bij als je hier wat zou kunnen krijgen van daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef xatlad het volgende:
[..]
Hebben we hier een hele goede, maar dan kost een lp nog 10,- +/- en zoveel ping ping heb ik er niet voor over zeker niet nu ik krap met de centen zit door ontslag.
Nee dat is helemaal niet mijn insteek. Het hoeft voor mij geen zeldzame persingen te zijn. Gewoon voor de sound dat is gewoon zoveel beter dan een cd,tje.quote:Op zondag 12 mei 2013 06:10 schreef EricOscuro het volgende:
Met alle respect, maar volgens mij wil je vooral waardevolle oude LP's zo goedkoop mogelijk krijgen.
Geheid wil je mijn (onofficiële) single persing van Smoke on the Water.... ook voor 2 euro krijgen, terwijl dit honderden keren meer waard is.
Sorry dude, maar misschien zou ik een echte liefhebber wat van mijn LP's en singels verkopen... maar jij koopt alles voor weinig. Dat is altijd verdacht.
Als dat inderdaad jouw enige insteek is, dan bied ik je hierbij mijn excuses aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef xatlad het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal niet mijn insteek. Het hoeft voor mij geen zeldzame persingen te zijn. Gewoon voor de sound dat is gewoon zoveel beter dan een cd,tje.
Hmm nee niet super erg gewoon iets gaafs van bb king tot led zeppelin elo etc..quote:Op maandag 13 mei 2013 08:12 schreef Gizmo6666 het volgende:
Heb je nog voorkeuren voor bepaalde bands,of artiesten?
Heej,quote:Op maandag 13 mei 2013 10:38 schreef MesaJJB het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1961299
Heb een topic op Fok met een aantal LP's. Als je interesse hebt stuur je maar een PM, dan hebben we het wel over de prijs. Woon in Limburg (gemeente Peel en Maas) dus ophalen zou mogelijk moeten zijn...
Dan ga ik vanmiddag effe voor je neuzen want heb een hele partij gekregen van een collega.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:31 schreef xatlad het volgende:
[..]
Hmm nee niet super erg gewoon iets gaafs van bb king tot led zeppelin elo etc..
Oja en van Andre Hazes zoek ik er ook nog een heele mooie deze zijn wat zeldzamer te krijgen merk ik. Dus daar wil ik dan evt ook wel wat meer voor betalen.
Ok cool dat zou super zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Dan ga ik vanmiddag effe voor je neuzen want heb een hele partij gekregen van een collega.
Bij mijn weten zit daar zowiezo een Lp van Andre Hazes bij maar welke weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Je krijgt van mij zsm bericht terug.
Ik wil geen topic kaper zijn, maarre...lijstje!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Dan ga ik vanmiddag effe voor je neuzen want heb een hele partij gekregen van een collega.
Bij mijn weten zit daar zowiezo een Lp van Andre Hazes bij maar welke weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Je krijgt van mij zsm bericht terug.
Ik ben al druk bezig ze allemaal op te schrijven...zijn er zoveel!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef div-er het volgende:
[..]
Ik wil geen topic kaper zijn, maarre...lijstje!
Schrijven?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig ze allemaal op te schrijven...zijn er zoveel!!!
Ja schrijven...op papier met een penquote:
Hoeveel voor deze 4 inclusief verzenden (tenzij je in Limburg woont).quote:Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Gizmo6666 het volgende:
Eagles – Desperado
The band – Cahoots
The band - Northern Lights - Southern Cross
The Band – The band
De staat van de Lp's zal ik zo snel mogelijk voor je nakijken en zal dan ook meteen de totaalprijs aan je doorgeven.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef div-er het volgende:
[..]
Hoeveel voor deze 4 inclusief verzenden (tenzij je in Limburg woont).
En ik wil uiteraard even de staat weten.
Nee ik woon niet in de buurt van noord Brabant,Limburg.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:21 schreef xatlad het volgende:
Zit wel een goed aantal wat ik interesaant vindt. Woon je toevallig in limburg, noord brabant?
Anders evt verzenden
Heb ze even voor je na gekeken en van alle Albums ziet het vinyl er Zeer Goed uit.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef div-er het volgende:
[..]
Hoeveel voor deze 4 inclusief verzenden (tenzij je in Limburg woont).
En ik wil uiteraard even de staat weten.
Ook voor jou heb ik even gekeken.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef xatlad het volgende:
Ik wil de volgende wel:
Abba - Hits
Andre hazes beide
Bob marley - Live
Dire straits - Brotrhers in Arms
The beatles help
simon and garfunkel
Peter Tosh - Bush Doctor
Rolling Stones Hits LP
The Who - Tommy
Jaques Brel
11 in totaal.
Maak er me, maar een mooi bedrag van incl verzenden. De Vinyl is wel in goede staat neem ik aan hoezen maakt niet heel veel uit zolang ze nog maar in mekaar zitten en geen scheuren etc..
Hmm zijn ze zwaarder dan 10kilo dan denk je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:33 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Ook voor jou heb ik even gekeken.
Daarbij is ook al het vinyl Zeer Goed
Maar bepaalde hoezen zijn iets kaal en de hoes van The Beatles is erg gehavend maar het vinyl is wonderbaarlijk in zeer goede staat.
Ik ben alleen bang dat de verzendkosten op ¤12,40 komt omdat ze best zwaar zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |