Hallo iedereen
Ik ben nieuw hier, maar ik zat met een vraag. Ik deed namelijk een mbo studie en had daarvoor studiefinanciering aangevraagd, na 6 maanden liep het niet echt lekker op die school waar ik zat, dus ik wou naar een andere school, ik stopte in november en wou beginnen aan een nieuwe school in februari, ik had naar DUO gebeld en zei of ik de stufie stop moest zetten in de tussen tijd, maar zij zeiden nee dat het niet hoefde omdat de studieloze periode minder dan 4 maanden is.
Dus ik kreeg tot en met februari stufie, maar van die nieuwe school kreeg ik in februari een antwoord dat ze te vol zitten en dat ze in februari niemand meer aan nemen, en ik had geen zin om terug te gaan naar mijn oude school, dus ik stopte mijn stufie en wou tijdelijk gaan werken en in september opnieuw beginnen.
Maar nu krijg ik een brief van DUO en staat dat ik te veel stufie heb ontvangen.
Omdat ik van november tot en met februari niet ingeschreven stond en moet dus alles terug betalen.
Maar dat slaat toch nergens op, waarom zeiden ze dat niet eerder, en het was niet mijn schuld dat die andere school pas in februari zei dat ze niemand meer aannemen -_-.
Heeft iemand zoiets meegemaakt of weet meer er over.
Want ik weet nu niet wat ik moet doen

.