PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wel.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Boer heeft bij Ajax gespeeld die kunnen als en kunnen dat als beste
Faalplaatjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga met pensioen heb mezelf financieel onafhankelijk gemaakt met mijn youtube video's
gr gr
We moeten wel even zorgen dat die in de OP komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Held, binnenkort gaan we de lijst wel wat uitbreiden!
Nee ik ga Feyenoord opkopen en de club failliet laten verklarenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ga je nu lekker naar een onbewoond eiland zonder internet?
![]()
WeFut, Futhead en Futwiz kunnen we ook wel doen. Misschien nog het EA forum?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We moeten wel even zorgen dat die in de OP komt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie komen toch nooit achter alle spelers waar ik in handel
Maar dat kan iemand die een minimum salaris heeft ook al.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ik ga Feyenoord opkopen en de club failliet laten verklaren
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
WeFut, Futhead en Futwiz kunnen we ook wel doen. Misschien nog het EA forum?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
WeFut, Futhead en Futwiz kunnen we ook wel doen. Misschien nog het EA forum?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net dit knopje aan de site toegevoegd, wel een goed idee he?
Ik zou het Trading Tips noemen. En dan in de squadbuilder dat je op SMLENO kan zoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net dit knopje aan de site toegevoegd, wel een goed idee he?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou het Trading Tips noemen. En dan in de squadbuilder dat je op SMLENO kan zoeken.
Ik heb het gezien op TV, Ribery rennen voor zn leven , en alaba die is dus schijnbaar sneller dan ribery met rennen want hij hield het niet volquote:
Speelt Pantimillion?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die kans waar hij de keeper uitkapte zojuist
Nee, was het gisteren van plan maar kwam er niet meer van. Vandaag wel een paar gevolgd, maar hij wordt er niet goedkoper op...quote:
Nee, best lullig.quote:
en dan te bedenken dat ik hem voor 120k zag en hij nu voor 200k gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was het gisteren van plan maar kwam er niet meer van. Vandaag wel een paar gevolgd, maar hij wordt er niet goedkoper op...
En je kocht hem niet omdat hij 5-2-1-2 wasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik hem voor 120k zag en hij nu voor 200k gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
en was moeilijk te bepalen wat er toen ging gebeuren met zijn prijsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En je kocht hem niet omdat hij 5-2-1-2 was
Ik heb 1x verloren door een goal in de 90e minuut, voor de rest alles gewonnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
En er word weer verder gewerkt aan mijn goeie record van de dag
Met bronzes ... dat moet je er wel bij zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb 1x verloren door een goal in de 90e minuut, voor de rest alles gewonnen.
Nee, ik wachtte totdat jij ging reageren omdat ik weer iets ging posten. Het is dus gelukt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met bronzes ... dat moet je er wel bij zeggen.
ik heb 1x verloren door dat mijn spelers elkaar gingen bevredigen in een gang bang.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb 1x verloren door een goal in de 90e minuut, voor de rest alles gewonnen.
Die Non rare is juist slecht toch ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus is veel meer waard
Het feit is gewoon dat sommige mensen niet opletten.
Godver, daar gaat mijn colaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
ja godverredomme waarom zat ie dan in je filmpjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is toch geen SMLENO-speler dus.
hij naait jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja godverredomme waarom zat ie dan in je filmpje
Niet normaal die postdiarree van je vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:14 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik divise 1 voor de 3e keer oprij winnen mensen ?
wat is je msn ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb nog 110k. Als iemand het wil hebben voor ¤10 wil ik er graag vanaf
verveel me jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet normaal die postdiarree van je vandaag.
quote:
Ja doe, hidden ghems alles tochquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of ik een nieuwe episode moet uploaden
Ga nou maar spelen met Diego Maurisioquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of ik een nieuwe episode moet uploaden
alleen omdat ik me verveel ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nope je stijgt weer in de voorvocht ranking
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
maak jij ff een leuke linker kant in een 4222 dan.
Zoveel goalen en dan schrijf ik zijn naam verkeerdquote:
quote:
Turkse buren hier kwamen net zelfgemaakte turkse pizza met gehakt enzo brengenquote:
Gave buren heb jijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Turkse buren hier kwamen net zelfgemaakte turkse pizza met gehakt enzo brengen
Dat zeker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je! Was al met al wel een mooi feest voorafgaand aan de wedstrijd hč?
Dan moet je hem koppelen aan een teamgenoot of een Braziliaan uit de RPL. En die zijn er niet. Jucilei op CAM kan wel..die man kan overal spelen. Maar dat is je enige optie.quote:
Jep..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bedoel je dat bier in de Kuip? Dat is echt kutzooi hč?
te duur.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je hem koppelen aan een teamgenoot of een Braziliaan uit de RPL. En die zijn er niet. Jucilei op CAM kan wel..die man kan overal spelen. Maar dat is je enige optie.
Dat zeg ik net...dat is onmogelijk als je een NL rechterkant wil houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
te duur.
weetje een cheap 4222 team met hem ?
Neehoor er is nog een braziliaanse if spits in de rplquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je hem koppelen aan een teamgenoot of een Braziliaan uit de RPL. En die zijn er niet. Jucilei op CAM kan wel..die man kan overal spelen. Maar dat is je enige optie.
Ja dat begreep ik al.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net...dat is onmogelijk als je een NL rechterkant wil houden.
Hij speelt in rusland http://wefut.nl/player/12620quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net...dat is onmogelijk als je een NL rechterkant wil houden.
http://wefut.nl/player/12620 zit verkeerd in wefutquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al.
Een heel nieuw team zonder die NL rechter kant gewoon alles nieuw moet toch nog een 2e silver squad en graag niet al te duur.
SIlver? Volgens wefut niet..Zie wel dat Kanu van Anderlecht schijnbaar een transfer heeft gehad, maar die lijkt me niet chill op CAM. Wanderson kan ook nog, maar ja..of je dit in je team wil:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neehoor er is nog een braziliaanse if spits in de rpl
Hij is dus die ifquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SIlver? Volgens wefut niet..Zie wel dat Kanu van Anderlecht schijnbaar een transfer heeft gehad, maar die lijkt me niet chill op CAM. Wanderson kan ook nog, maar ja..of je dit in je team wil:
[ afbeelding ]
ja ik zag net huh Kanu daar http://wefut.nl/player/12630quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SIlver? Volgens wefut niet..Zie wel dat Kanu van Anderlecht schijnbaar een transfer heeft gehad, maar die lijkt me niet chill op CAM. Wanderson kan ook nog, maar ja..of je dit in je team wil:
[ afbeelding ]
Ben ik nu achter ja, kut wefutquote:
Ja, maar die speelt in Rusland. WeFutquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:35 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/player/12620
gewoon if toch ?
Diego Mauricio in de spits gaat je al wat kosten omdat hij eigenlijk CF is..Brasilvers of RPL heb je nodig..zou het verder ook niet weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al.
Een heel nieuw team zonder die NL rechter kant gewoon alles nieuw moet toch nog een 2e silver squad en graag niet al te duur.
Djeetje niet huilen! Alles voor die views jatoggquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Mauricio in de spits gaat je al wat kosten omdat hij eigenlijk CF is..Brasilvers of RPL heb je nodig..zou het verder ook niet weten.
Ja, maar dan zou ik niet voor 4-2-2-2 gaan denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je kan ook gewoon een heel RPL team maken, zitten genoeg leuke spelers in
Zijn de prijzen wat gedaald tim van TOTS ? ( vooral van Aliadierequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik niet voor 4-2-2-2 gaan denk ik.
nope, helemaal niet gewoon..duurder zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zijn de prijzen wat gedaald tim van TOTS ? ( vooral van Aliadiere)
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, helemaal niet gewoon..duurder zelfs.
Nou nou, deulofeu is in een dag tijd 300k gedroptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope, helemaal niet gewoon..duurder zelfs.
De spelers die ik volg niet in ieder geval, had het ook vooral over Aliadierequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nou nou, deulofeu is in een dag tijd 300k gedropt
Heeft maar 2 star skills, maar ik zie hem toch wat leuke dingen doen..net ook een mooie sleepquote:
Te duur.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maak zoiets dan Djeetje
http://wefut.nl/squad/1356
Hij had in FUT12 nog 53 overall dus hij is behoorlijk vooruit gegaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft maar 2 star skills, maar ik zie hem toch wat leuke dingen doen..net ook een mooie sleep
http://wefut.nl/player/7113
Als er een MOTM komt zie ik het hem wel worden, die sleepjes en acties dollen Clichy helemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maak zoiets dan Djeetje
http://wefut.nl/squad/1356
Moeten ze wel winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als er een MOTM komt zie ik het hem wel worden, die sleepjes en acties dollen Clichy helemaal
Als wigan wint ja..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als er een MOTM komt zie ik het hem wel worden, die sleepjes en acties dollen Clichy helemaal
In de Ierse bekerfinale had iemand 2 goals en 2 assists, dan wordt hij het eerder. Bronze MotMquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ierse bekerfinalequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de Ierse bekerfinale had iemand 2 goals en 2 assists, dan wordt hij het eerder. Bronze MotM
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:47 schreef rolls-reus het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/reviews/12675/![]()
Futhead users
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
Mijn teams voor divisie 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Er zijn toch meestal 3 MOTM's?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de Ierse bekerfinale had iemand 2 goals en 2 assists, dan wordt hij het eerder. Bronze MotM
Nee, hangt gewoon van het aantal finales af dat MOTM-waardig is. Als er 1 is dan is er maar 1.quote:
Hij gaat voor 10k nu lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Roooood City lol, McManaman niet te stoppen
Hij staat alleen te koop, gaat nietquote:
okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hij staat alleen te koop, gaat nietPF'ers
Potje op de stream?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Djeetje het volgende:
http://www.twitch.tv/djeetje
voor de liefhebbers
Je internet kan het niet aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:00 schreef Djeetje het volgende:
http://www.twitch.tv/djeetje
voor de liefhebbers
Dan heb ik een goed excuus als ik slecht speelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is goed
kan best zijn dat mijn internet niet super is..
hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Wie geeft zijn team nou de naam Pace
Dan klikt iedereen sowieso al weg
invite me maar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb ik een goed excuus als ik slecht speel
Tijdens het spel echt wel hoor.quote:
Je kan idd beter één tankneger en een renneger hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:13 schreef pascal08 het volgende:
De voorhoede Lukaku-Benteke lijkt me ook erg lastig om mee te spelen. Beide geen skill, beide weinig pace. Ik heb eigenlijk altijd 1 snelle technische spits en 1 tank.
Dat mag ik hopen want ik had veel meer verwacht van de winnaar van de SMLENO-cup.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tijdens het spel echt wel hoor.Maar hij speelt ook gewoon beter dan ik.
Eto'o-Traoré. *fapfapfap*quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je kan idd beter één tankneger en een renneger hebben
Dat was ook het probleem dat ik had met dat koppel idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:13 schreef pascal08 het volgende:
De voorhoede Lukaku-Benteke lijkt me ook erg lastig om mee te spelen. Beiden geen skill, beiden weinig pace. Ik heb eigenlijk altijd 1 snelle technische spits en 1 tank.
Maarja, voor wie kies je dan? Lukaku of Benteke?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem dat ik had met dat koppel idd.
Lukaku, maar dat was met hybrids weer kut. Heb hem wel in de punt van mijn NL/Belgen team, maar daar gaat SIF Benteke hem vervangen omdat hij op gold niveau denk ik toch wel wat fijner is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maarja, voor wie kies je dan? Lukaku of Benteke?
Simpel. Mlapaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maarja, voor wie kies je dan? Lukaku of Benteke?
Die is beter jaquote:
Is hij nog wat waard?quote:
Dat was ie voor de prijzen halveerde al nietquote:
Lekker een team maken met hem en N koulouquote:
wel met de NIF en die is best goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef v0lt026 het volgende:
Iemand ervaring met deze jongen?
http://wefut.nl/player/11246
Ik zat serieus net naar hem te kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef v0lt026 het volgende:
Iemand ervaring met deze jongen?
http://wefut.nl/player/11246
Maar eens proberen dan, kost geen drol kan geen kwaadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel met de NIF en die is best goed
wilde ook de IF kopen maar omdat ie 76 is, is ie heel vaak gediscard dus toch nog best duur heb ik het ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:32 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Maar eens proberen dan, kost geen drol kan geen kwaad
11k, niet zo duurquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wilde ook de IF kopen maar omdat ie 76 is, is ie heel vaak gediscard dus toch nog best duur heb ik het idee
How much?quote:
Laagste BIN is 189k op Xbox nu, was vanmorgen boven de 200kquote:
Tjah hij gaat al de hele dag voor 185 kquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Laagste BIN is 189k op Xbox nu, was vanmorgen boven de 200k
Ik wil hemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah hij gaat al de hele dag voor 185 k
Ik denk dat hij het hardst daalt als er een nieuw TOTS komt wat veel mensen willen. Al moet dat niet BPL zijn, want zeker als TOTS Cazorla komt gaat Arteta weer populairder worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik wil hem(maar wacht wel op Happy Hour, beste moment om hem te kopen lijkt me dan)
Volgens mij zie ik mezelf staanquote:
Ik weet nog steeds niet hoe ik jouw kopballen het beste kan bestrijdenquote:
niet, dat is het kutte van fifaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik jouw kopballen het beste kan bestrijden
Maarja, is het vrijwel zeker dat TOTS Cazorla komt? Ik heb namelijk SIF Cazorla van de week gekocht, anders verkoop ik hem straks wel weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het hardst daalt als er een nieuw TOTS komt wat veel mensen willen. Al moet dat niet BPL zijn, want zeker als TOTS Cazorla komt gaat Arteta weer populairder worden.
Ja ik denk het welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maarja, is het vrijwel zeker dat TOTS Cazorla komt? Ik heb namelijk SIF Cazorla van de week gekocht, anders verkoop ik hem straks wel weer.
Die heeft bij mij ook de klutsfactorquote:
Ik heb hem donderdag gekocht voor 117k, laagste BIN is nu 139kquote:
Tjah voor 117k heb je ook aan de SIF gewoon een geweldige speler, en zeker als de TOTS heel duur wordt kan je een behoorlijke winst pakkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb hem donderdag gekocht voor 117k, laagste BIN is nu 139k
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah voor 117k heb je ook aan de SIF gewoon een geweldige speler, en zeker als de TOTS heel duur wordt kan je een behoorlijke winst pakken
Waarom alexquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruik hem in dit team als wide CAM en hij speelt inderdaad echt lekker. Sowieso speelt dit team echt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |