quote:
Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef shiznuts het volgende:[..]
Da's de verkenner, om door je mappen te browsen.

[..]
Eigenlijk werkt alles out-of-the-box hoor. Is V1.01-20130111.
Om 'em op 'Hollands' in te stellen ga je naar het 'eigenschappen'-logo'tje en dan drie keer omhoogklikken, dan op de bevestigknop (de rechter met de 9 braillepuntjes (niet op de ronde bedienknop)) drukken. Kies een van de vele talen!

[..]
Had de X30 ook al, de second edition (X30SE) voelt wat lichter aan heb ik het idee, maar kan ik niet zeker zeggen, want ben nu al tien minuten aan het zoeken en ik krijg 'em niet gevonden.

Anyhoezels, beide zit een RKNano chipsetje in wat voor erg goede prijs/kwaliteit zorgt. Het is niet super geavanceerd apparaatje ofzo, maar voor zo'n licht en klein mp3-spelertje toch wel een geinig ding natuurlijk voor on-the-go en duizendmaal beter dan zo'n no-name $7,- ding. Verder heb ik ook nog wel een Zip, Clip+ en Fuze liggen. Ook leuk spul.
Wat ik alleen had verwacht is dat het bedieningspaneel wat grijziger zou zijn zoals hier:
[
afbeelding ]
Maar ook dat onderste gedeelte is eigenlijk pikzwart.

Geen problemen met de mp3 speler eigenlijk, ook doorspoelen van nummers is geen enkel probleem. Ik heb hem maar in het Engels gezet en alles is prima te vinden. Veel mogelijkheden om te zoeken op artiest/album/whatever. Alleen jammer dat je niet een scroll iets hebt wat ik zelf altijd wel prettig vind.
Radio werkt ook perfect, micro sd moet ik er nog even in stoppen om die te checken. Die on/off knop is alleen nogal nutteloos want met de play/pause knop kan je hem ook uit / aan zetten. Of ben jij erachter waar die voor te gebruiken is?