Dan moet ik een aantal topics terug gaan lezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:54 schreef Lpunt het volgende:
[..]![]()
Ik heb niks over een stoornis gezegd. Je onderbouwt niks, je onderbouwt deze onzin pas als je met quotes aankomt waarin ik het specifiek over een stoornis heb. Maar zulke posts zijn er simpelweg niet omdat ik niet over stoornissen speculeer aangezien ik niet heb geleerd om iemand dmv een daad met een stoornis te bestempelen en ik de man niet eens ken/nooit heb gezien.
Logisch ook, had daar toch wel resultaat van verwacht als ze op de juiste locaties hebben gezocht.quote:
Precies...als ze op de juiste locaties hadden gezocht. Het is ook een groot uitgestrekt gebied in het Bunderbos. Los van het feit dat niet scherp was, of ze daar voor het laatst zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Logisch ook, had daar toch wel resultaat van verwacht als ze op de juiste locaties hebben gezocht.
Dan vermoed ik dat ze nog niet op de juiste locaties hebben gezocht, al weet ik niet hoe grondig en hoe diep in het bos ze hebben gezocht.
Lees maar terug, je vergist je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet ik een aantal topics terug gaan lezen.
Ik doelde wat betreft mijn onderbouwing meer op het feit dat ik mijn posts onderbouw tav de stoornis-discussies, niet ten aanzien van de eventuele "beschuldiging" dat jij met dit gespeculeer zou mee doen of niet.
Ik heb het idee dat ze op de verkeerde plek zoeken. Wordt er wel gezocht in Limburg? Daar was die vader toch eerst geweest?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet meer worden gevonden.
In Limburg heeft hij toch zijn mobiel uitgezet? Zou dat niet een reden zijn om juist daar te zoeken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze op de verkeerde plek zoeken. Wordt er wel gezocht in Limburg? Daar was die vader toch eerst geweest?
Of batterij daar opgeraakt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:03 schreef Nies het volgende:
[..]
In Limburg heeft hij toch zijn mobiel uitgezet? Zou dat niet een reden zijn om juist daar te zoeken?
En daarna plots weer aangegaan?quote:
Ja, daarom worden die kinderen ook niet meer gevonden. Het is te goed voorbereid allemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:06 schreef The_Tankgirl het volgende:
Toch wel knap:
Vader heeft schijnbaar niet een bepaalde route in zijn tomtom gezet,
Niets besproken met vrienden
Niets gegoogled of genoteerd (ideeen opgeschreven)
Zijn telefoon is toevallig uitgegaan tijdens de rit
In deeltje 6 van dit topic vind ik een discussie waardoor mijn gedachte is ontstaan dat jij met deze discussie over stoornissen zou hebben meegedaan. Maar als ik het strikt bekijk heb jij inderdaad nergens letterlijk gezegd dat jij denkt dat de man al voordat hij tot deze daad kwam een stoornis moet hebben gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Lees maar terug, je vergist je.
Bovendien vind ik dat jij net zo 'erg' bent als de mensen die nu al denken te weten dat de man een stoornis zou hebben: je blijft er tegenin gaan en blijft aangeven 'dat het zou kunnen' dat de man heel normaal was. Waarom zou je? Mensen blijven speculeren en er wordt toch van alles bijgehaald. Er tegenin gaan helpt niet.
En dan dat je zegt dat mensen die denken dat de man een stoornis had, kortzichtig zijn. Irritant vind ik het want uiteindelijk ben je zelf kortzichtig als je niet kunt bevatten dat er mensen zijn die deze daad zo gruwelijk vinden dat zulke mensen denken dat de man per definitie een stoornis moet hebben gehad. Een normaal mens doet zoiets nou eenmaal niet; en zó denken bepaalde mensen en dat vind ik ook een normale gedachte. En niet kortzichtig.
Iedereen denkt nou eenmaal anders.
Of juist niet. Dat kan ook nog. Dat er helemaal niets lijkt te worden gevonden dat aanwijst op voorbereidingen zou daar ook op kunnen wijzen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, daarom worden die kinderen ook niet meer gevonden. Het is te goed voorbereid allemaal
Dat kan. Ze waren toch onderweg op een vakantie? Misschien kreeg hij ruzie met zijn kinderen en is het helemaal uit de hand gelopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef moeke1 het volgende:
Ik vraag me zelfs af of hij wel zelfmoord wilde plegen, maar omdat hij zijn kinderen iets aangedaan had, toen besloten dit te doen.
170 kilometer rijden kan best in een opwelling gebeuren hoor. Zeker als hij in eerste instantie wel onderweg is geweest naar een vakantie-adres (al weet ik niet of dat echt zo is geweest). Maar normaal gesproken zou je inderdaad onderweg wel tot bezinnen moeten komen. Maar het kwaad zou toen al geschied kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:06 schreef moeke1 het volgende:
Het leek me geen domme dan en heel doordacht. 170 km rijden lijkt niet op een opwelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |