Goeiemorgen! Have fun! Gelukkig zit je binnen vandaagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
Onderweg naar Gent woohooooo
Overigens morgeuhhhh
ERMAHGERD mogen die nog verkocht worden in Nederland?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:13 schreef Debsterr het volgende:
Het was gister op die bruiloft trouwens een invasie van de witte leggings. Ik voelde me een tikje overdressed..
ik moet dat zo'n beetje iedere keer als ik mijn digid nodig hebquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd digid hersteld, wat een aids is dat latijd
dat dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet dat zo'n beetje iedere keer als ik mijn digid nodig heb![]()
Nou ik denk dat ze nu uitverkocht zijn gezien de hoeveelheid daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD mogen die nog verkocht worden in Nederland?
Ja en toch, sommige bruidsparen geven er ook echt geen fuck om. Ik zou het overigens niet grappig vinden als er mensen ouder dan 7 in een witte legging verschijnen, daar niet vanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze nu uitverkocht zijn gezien de hoeveelheid daar. Het was echt een beetje sneu, zo casual gekleed terwijl je overduidelijk daggast was
. Strak in 3delig kostuum e.d. hoeft nou ook weer niet, maar een casual geruitte bloes met korte mouwen als man is gewoon... fout.
Ja dat snap ik dus niet... je geeft (of het nou budget is of niet) toch aardig wat geld uit, dan wil je toch als gast ook je best doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en toch, sommige bruidsparen geven er ook echt geen fuck om. Ik zou het overigens niet grappig vinden als er mensen ouder dan 7 in een witte legging verschijnen, daar niet van
Zit je echt te ontbijten met chocolademousse jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
misschien als ik ff brood eet ipv chocolademousse, dat mijn darmen dan vrolijker worden.
Wat een aidsweer trouwens, onmeunig.
debs, ik ben al vanaf ZEVEN UUR wakker. Dit is mijn lunchquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit je echt te ontbijten met chocolademousse ja? Mhehe. En ja, regen... bah.
Mhehehehehehe lollerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ZEVEN UUR! EN BB IS DOOF DUS DIE SLIEP ER NOG GLASHARD DOORHEEN OOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |