goedzo jongen, hoop dat je een fijne modderplas tegenkomt om ff lekker doorheen te huppelen..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:43 schreef VMSDKR het volgende:
Tijdens / net na de regen hardlopen is wel fijn trouwens. Maar ik heb gewoon teveel films gekeken waarin dat er goed uitziet.
Fijn. Ik zal aan je denken terwijl je moeder je doorligplekken insmeert met vaseline.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
goedzo jongen, hoop dat je een fijne modderplas tegenkomt om ff lekker doorheen te huppelen..
waarom moet je aan me denken? ben je gay?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fijn. Ik zal aan je denken terwijl je moeder je doorligplekken insmeert met vaseline.
meer zuurstof in de luchtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:43 schreef VMSDKR het volgende:
Tijdens / net na de regen hardlopen is wel fijn trouwens. Maar ik heb gewoon teveel films gekeken waarin dat er goed uitziet.
lucky bastard, ik word snel verkouden maarja kan gewoon alles prima doen dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ik ben eigenlijk nooit ziek.
maar, erg gezond kom je ook niet bepaald over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Ik ben eigenlijk nooit ziek.
En een keelonsteking af en toe, hoort erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lucky bastard, ik word snel verkouden maarja kan gewoon alles prima doen dan.
met morbide obesitas kunnen we je helaas niet helpen in dit topic. Het is aan te raden dit onder begeleiding van een dokter te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
maar, erg gezond kom je ook niet bepaald over.
je doelt nu op mijn fried chicken topic?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
met morbide obesitas kunnen we je helaas niet helpen in dit topic. Het is aan te raden dit onder begeleiding van een dokter te doen.
ja toch en na 2 dagen dikke recovery dat is hoe ik rol.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En een keelonsteking af en toe, hoort erbij.
Ja, dat doe je beter dan ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja toch en na 2 dagen dikke recovery dat is hoe ik rol.
ik hoef geen topics van je te lezen om te weten dat je obese bentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je doelt nu op mijn fried chicken topic?
oja klopt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik hoef geen topics van je te lezen om te weten dat je obese bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |