abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126339100
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:48 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Maak niet uit hoe groot het gebied is....de graven moeten toch dicht bij een weg of een pad liggen...het is pikkedonker in zo'n bos, dus zal hij zeer zeker gezorgd hebben dat hij niet teveel heen en weer moest lopen.
Daarom denk ik dat ze verkeerd zoeken, zo dwars door een bos heen.
lijkt mij ook.
als ze nog leefden is het lastig om twee jongens van die leeftijd door het bos te laten lopen midden in de nacht (bang, tegenstribbelen?). Als ze niet leefden is het ook voor iemand met redelijke conditie ook lastig om met een jongen in die leeftijd over je schouders (of zo) in het donker door het bos te lopen en dat twee keer.
pi_126339167
Eigenlijk is het wel apart.. je gaat zitten nadenken hoe je zelf 2 jochies zou laten verdwijnen, dat zijn eigenlijk geen dingen die ik graag wil denken :{
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:15:28 #203
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126339184
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:45 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Eerder in dit topic waren we eigenlijk al tot de conclusie gekomen dat de man een narcistische persoonlijkheid had....er zijn nl. bosjes mannen die door de rechtbank en ex benadeeld worden...en die vermoorden toch hun kinderen niet.
Weet niet of dat narcisme is, je eigenwaarde krijgt een flinke deuk in combinatie met het idee gefaald te hebben in het leven. Waarschijnlijk is veel van hem afgenomen door iemand waar hij veel van hield tot het eind, dat heeft hij in zijn hoofd niet kunnen verwerken. Haat en liefde, hoe tegenstrijdig ook, liggen erg dicht bij elkaar. Haten kan alleen als er liefde (wat soms gelijk kan staan aan bezitterigheid) is geweest.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126339199
De vader toont iig geen inlevend vermogen. Zelfs na de dood niet. Dat is idd autistisch/narcistisch. Gekrenkt dat hij "verloren" heeft van zijn ex, zijn ego gekrenkt? Mogelijk is de haat naar de ex groter geweest dan de liefde voor zijn kinderen.
pi_126339205
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

lijkt mij ook.
als ze nog leefden is het lastig om twee jongens van die leeftijd door het bos te laten lopen midden in de nacht (bang, tegenstribbelen?). Als ze niet leefden is het ook voor iemand met redelijke conditie ook lastig om met een jongen in die leeftijd over je schouders (of zo) in het donker door het bos te lopen en dat twee keer.
Spannend in het donker met papa door het bos lopen. Hartstikke leuk om te doen als je 7 en 9 bent en bij de scouting zit. Ergens nachtvissen trouwens ook. Steen om je been..... Waarom denk ik dit? :@ waarschijnlijk net als de rest van Nederland horrorscenario's aan het bedenken
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:17:09 #206
402846 Bosbesbos
Keep on smiling
pi_126339209
Verschrikkelijk he..
pi_126339215
Wie zegt dat die kinderen bij de scouting zaten?
pi_126339223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk is het wel apart.. je gaat zitten nadenken hoe je zelf 2 jochies zou laten verdwijnen, dat zijn eigenlijk geen dingen die ik graag wil denken :{
:@
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:18:44 #209
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126339233
Ik zat mij dus ook af te vragen hoe je 2 kinderen om kan brengen, ik bedoel dan moet de ander toch wegrennen/schreeuwen? Daarom blijf ik hopen dat ze gewoon ergens in verweggistan zitten

En moeke1, misschien is het geen haat maar angst?
Misschien was vader er wel op een of andere manier van overtuigd dat zijn zoontjes niet in goede handen waren bij hun moeder. Of dat gevoel nou terecht was of niet. Angst doet een hoop rare dingen.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126339242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:17 schreef moeke1 het volgende:
Wie zegt dat die kinderen bij de scouting zaten?
Ik speculeer alleen maar op die groene truitjes met insignes
pi_126339254
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:16 schreef seasushi het volgende:

[..]

Spannend in het donker met papa door het bos lopen. Hartstikke leuk om te doen als je 7 en 9 bent en bij de scouting zit. Ergens nachtvissen trouwens ook. Steen om je been..... Waarom denk ik dit? :@ waarschijnlijk net als de rest van Nederland horrorscenario's aan het bedenken
Ik denk toch meer aan bedwelmen anders kan er eentje hard weg lopen....kinderen van de leeftijd zijn natuurlijk niet helemaal gek en kunnen waarschijnlijk ook harder lopen als pa.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_126339295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:15 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Weet niet of dat narcisme is, je eigenwaarde krijgt een flinke deuk in combinatie met het idee gefaald te hebben in het leven.
Ik weet dat eigenlijk ook niet natuurlijk, maar tot 2 uur 's nachts waren ze hier aan het schrijven erover en dat stukje over narcistisch zijn klonk mij wel logisch in de oren.
Dat en het feit dat er hele horden mannen zijn die werkeloos worden en gescheiden zijn...toch komt het gelukkig niet vaak voor.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_126339296
Eerlijk gezegd, heb ik een ex die zo zou doen als hij. Maar niet omdat hij van zijn kinderen houdt. Dat is gebleken dat het niet zo is. Hij maakt mij psychisch kapot door mij te pakken op onze kinderen. Zelfs tot uhp toe. Mijn kind heeft diagnose en vader ook. Autisme/narcisme. Ik kan je zeggen geen leuke combinatie. Hier kwam ik pas achter na mijn trouwen. Ik heb ook een vechtscheiding achter de rug. En nog laat hij me niet met rust. Dit is inmiddels 3,5 jaar geleden.
pi_126339302
Die shirtjes zijn van de school waar de kinderen opzaten.
pi_126339354
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:23 schreef moeke1 het volgende:
Die shirtjes zijn van de school waar de kinderen opzaten.
Heb ik gemist
pi_126339357
Wat een gespeculeer en amateurpsychologie in dit topic. :')

Je kunt simpelweg nog weinig zeggen adhv de gegevens die wij kennen.

Sommige mensen storten nu eenmaal in / draaien door, en anderen niet. Daarvoor hoef je niet perse een bepaalde stoornis te bezitten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:27:59 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126339371
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:56 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we die niet eens kwijtraken?
Op Satanische wijze!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126339388
Vaak labiele mensen storten in, dat is een gegeven.
pi_126339423
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:28 schreef moeke1 het volgende:
bron?
pi_126339424
Men rijdt niet 170 km naar het zuiden als je bent doorgedraaid. Dan handel je direct. Hij had immers de tijd zich 170 km lang zich te bedenken. En op zijn minst na de daad, te laten weten waar de kinderen zijn.
pi_126339456
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:28 schreef moeke1 het volgende:
Mwah, zelfs dat hoeft niet perse. Met die kanttekening dat iedereen in potentie labiel kan worden.

Maar mensen kunnen vaak prima functioneren, zonder enige stoornis en dan toch volledig instorten of doordraaien. Een stapeling van ellende of tegenslag kan al voldoende zijn om van een “normaal“ persoon een “labiel“ of psychisch gestoord persoon te maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126339471
Er staat niet ALLE, er staat vaak.
pi_126339489
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:22 schreef moeke1 het volgende:
Eerlijk gezegd, heb ik een ex die zo zou doen als hij. Maar niet omdat hij van zijn kinderen houdt. Dat is gebleken dat het niet zo is. Hij maakt mij psychisch kapot door mij te pakken op onze kinderen. Zelfs tot uhp toe. Mijn kind heeft diagnose en vader ook. Autisme/narcisme. Ik kan je zeggen geen leuke combinatie. Hier kwam ik pas achter na mijn trouwen. Ik heb ook een vechtscheiding achter de rug. En nog laat hij me niet met rust. Dit is inmiddels 3,5 jaar geleden.
Wat vervelend Moeke, maar heel herkenbaar. Ik ben ook al de hele week aan het denken 'Mijn ex zou dit zo kunnen flikken'.
Gelukkig wil hij niks met onze dochter te maken hebben en ziet ze hem ook niet, en gelukkig woont hij ver weg!
Ik verdenk mijn ex op o.a. borderline en autisme, hij ging over lijken om mij kapot te maken! En dat alleen maar omdat het niet ging zoals hij dat wilde (een zwangerschap)

Vreselijke gedachte. Maar wel weer een wake up call om extra alert en voorzichtig te blijven
pi_126339498
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:31 schreef moeke1 het volgende:
Men rijdt niet 170 km naar het zuiden als je bent doorgedraaid. Dan handel je direct. Hij had immers de tijd zich 170 km lang zich te bedenken. En op zijn minst na de daad, te laten weten waar de kinderen zijn.
Ook dat kun je dus niet zomaar concluderen. Volgens mij waren ze op weg naar een vakantie-adres? Wellicht kan hij het alsnog onderweg in een "opwelling" hebben gedaan. Al lijken de kinderen daar inderdaad wel te goed voor verstopt.
pi_126339525
Overigens over de verstopplek: Ik denk dat je op een moment als dat (je kinderen net omgebracht, zelf in de laatste minuten van je leven) je wel heel veel kan en heel veel kracht hebt...
pi_126339529
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:34 schreef moeke1 het volgende:
Er staat niet ALLE, er staat vaak.
Ja maar ik vind het allemaal wat te kort door de bocht.

Er moet schijnbaar een etikketje op die man geplakt worden om het te kunnen verklaren, of om duidelijk het goede van het kwade te scheiden ofzo, maar zo simpel ligt het gewoon niet.
pi_126339579
Mogelijk zal er nog wel meer bekend worden. Een vechtscheiding zegt al genoeg. Ik ben er iig van overtuigt dat er weldegelijk iets mis was met die man.
pi_126339626
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:41 schreef moeke1 het volgende:
Mogelijk zal er nog wel meer bekend worden. Een vechtscheiding zegt al genoeg. Ik ben er iig van overtuigt dat er weldegelijk iets mis was met die man.
Ik ben van mening dat dat jouw bekrompenheid typeert.

Een vechtscheiding (als dat het geval is geweest, ook dat is speculeren) komt vaak van 2 kanten, en er komen zovaak scheidingen voor waarin beide (ex)partners elkaar het leven zo moeilijk mogelijk maken zonder dat daarbij duidelijk een hoofdschuldige valt aan te wijzen.
pi_126339659
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat ook niet klopt wat je zegt. Daarvoor moet je in een vechtscheiding zitten wil je daarover kunnen meepraten. Net als het gedrag van een autist/narcist.
pi_126339688
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef moeke1 het volgende:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat ook niet klopt wat je zegt. Daarvoor moet je in een vechtscheiding zitten wil je daarover kunnen meepraten. Net als het gedrag van een autist/narcist.
Nee dat vind ik zo'n dooddoener. Ben ik niet met je eens. Overigens heb ik zelf ook een vechtscheiding meegemaakt, zowel zelf (maar dan in de positie als kind van de te scheiden partners) als in mijn omgeving.

Dus ook dat typeert je bekrompenheid naar mijn mening, sorry als ik je daarmee beledig overigens, maar je komt gewoon niet heel ruimdenkend over.
pi_126339689
Mensen die niet weten hoe het werkt, zullen je voor gek verklaren als je verteld hoe die persoon werkelijk is. Een vriendelijk sociale man, was toch rustig...............
pi_126339714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef moeke1 het volgende:
Mensen die niet weten hoe het werkt, zullen je voor gek verklaren als je verteld hoe die persoon werkelijk is. Een vriendelijk sociale man, was toch rustig...............
Ik begrijp dat het heel heftig en vervelend is geweest wat jij hebt meegemaakt. Maar jouw situatie is natuurlijk niet leidend voor alle relaties en (vecht)scheidingen hé.
pi_126339718
Nee, ik ben niet ruimdenkend. Maar door schade en schande ouder geworden. Ik werk met 250 gedetineerden, waarvan ruim 80% een psychische stoornis heeft. Ik heb 2 kinderen met een diagnose, een ex man met diagnose. Wie is hier bekrompen?
pi_126339723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:49 schreef moeke1 het volgende:
Nee, ik ben niet ruimdenkend. Maar door schade en schande ouder geworden. Ik werk met 250 gedetineerden, waarvan ruim 80% een psychische stoornis heeft. Ik heb 2 kinderen met een diagnose, een ex man met diagnose. Wie is hier bekrompen?
Dan valt het me des te meer van je tegen dat je zo bekrompen over komt. :')
pi_126339729
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef moeke1 het volgende:
Een autist?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:51:25 #237
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_126339737
Is het van belang wie de meest bekrompen persoon in dit topic is? }:|

Het is iig een feit dat Jeroen een kortsluiting heeft gehad en er 2 kinderen zoek zijn.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_126339760
We zullen zien. Mijn kids hebben geweld meegemaakt. Ik ben niet voor niets gescheiden. Het is waar dat in veel vechtscheidingen sprake is van een stoornis. Ook voor moeders. Een moeder die doelbewust kids weghoud bij een zorgzame vader is niet goed te praten. Ik zou willen dat ik zo'n ex had.
pi_126339772
Als je echt iemand helemaal wil laten verdwijnen, heb je alleen een bak met zoutzuur nodig.
pi_126339773
Je ketent ze eerst aan elkaar met een handboei of tiewraps voor mijn part.
Dan kan je ze in alle rust om zeep helpen .
Daarna rij je naar een begraafplaats waar je ze in een graf dumpt.
Met simpele middelen is de steen te verrollen en aangezien je over verharde/grind paden loopt is het zweetspoor minimaal.
Buitje erover en geen speurhond die nog wat oppikt.
Al zouden er aanwijzingen zijn dat ze op zo'n plek zijn verborgen ,dan nog is het nagenoeg onmogelijk
om de preciese locatie vast te stellen.zeker wanneer je een niet te oud gedolven graf neemt ,(dat de ontbinding een beetje gelijk opgaat ).
hebben we het nog geeneens gehad over de weerstand bij nabestaanden en dergelijke om op zo'n plek tot actie over te gaan .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_126339776
Een zorgzame vader voor de kinderen bedoel ik dan..
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:54:40 #242
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126339795
JerryLee bij stap 1 zie ik al problemen (kinderen die wegrennen voordat je ze vast kan maken).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Spellchecker zaterdag 11 mei 2013 @ 10:54:43 #243
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_126339796
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:53 schreef JerryLee het volgende:
Je ketent ze eerst aan elkaar met een handboei of tiewraps voor mijn part.
Dan kan je ze in alle rust om zeep helpen .
Daarna rij je naar een begraafplaats waar je ze in een graf dumpt.
Met simpele middelen is de steen te verrollen en aangezien je over verharde/grind paden loopt is het zweetspoor minimaal.
Buitje erover en geen speurhond die nog wat oppikt.
Al zouden er aanwijzingen zijn dat ze op zo'n plek zijn verborgen ,dan nog is het nagenoeg onmogelijk
om de preciese locatie vast te stellen.zeker wanneer je een niet te oud gedolven graf neemt ,(dat de ontbinding een beetje gelijk opgaat ).
hebben we het nog geeneens gehad over de weerstand bij nabestaanden en dergelijke om op zo'n plek tot actie over te gaan .
dat is een spannend boek...
pi_126339799
Bedwelmen, vergif?
pi_126339803
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
JerryLee bij stap 1 zie ik al problemen (kinderen die wegrennen voordat je ze vast kan maken).
5-deurs auto dus kindersloten
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_126339818
Er zou toch 1 kind voorin hebben gezeten?
pi_126339830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:52 schreef moeke1 het volgende:
We zullen zien. Mijn kids hebben geweld meegemaakt. Ik ben niet voor niets gescheiden. Het is waar dat in veel vechtscheidingen sprake is van een stoornis. Ook voor moeders. Een moeder die doelbewust kids weghoud bij een zorgzame vader is niet goed te praten. Ik zou willen dat ik zo'n ex had.
En wat vind je van een moeder die haar kinderen weg houdt omdat de vader hen financieel laat barsten en de alimentatie niet betaalt? Ik heb wel eens met dit soort zaken te maken, het ergert mij mateloos als vaders hun rechten opeisen m.b.t. hun kinderen maar verder totaal geen verantwoordelijkheid nemen en hen laten barsten. In zo'n geval vind ik het niet vreemd om je kind bij je ex weg te houden.
pi_126339845
Mijn ex wil de medicatie van mijn dochter niet betalen............
pi_126339851
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:31 schreef moeke1 het volgende:
Er is iets waardoor hij z'n vakantie naar België niet heeft doorgezet en terug is gereden.
Kindertjes die terug naar mama wilden?
Een ongeluk?
Opzet?
pi_126339857
Geloven jullie echt dat hij met vakantie wilde gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')