correctemundo. in de Zoete Inval deed hij mee. Extra Strong, net als dit rolletje Kingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Die deed ook ooit iets met Extince toch?
de onbekende Dendermondse zanger.....quote:
wait wait whut??? 36! ik dacht 26....hooguit!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
Wisten jullie wel dat Laura Jansen 36 is?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Das oud hè?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik ben al weg, misschien wil het Viva-forum me wel hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
grapje poppedopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al weg, misschien wil het Viva-forum me wel hebben...
Ik dacht ook iets begin 20 jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wait wait whut??? 36! ik dacht 26....hooguit!
Nee, dan ben je hier afgeschreven. Erger nog; dinsdag jarig. Ik vier het niet dit jaar, maar helaas houdt dat de telling niet tegenquote:
Voor een man is dat natuurlijk heel anders, die worden ineens charmant boven de 30. Vet oneerlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:44 schreef ddx het volgende:
Hmms dan heb ik nog maar paar maanden voordat ik ook afgeschreven ben
popje, ik schrijf je niet af hoor!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan ben je hier afgeschreven. Erger nog; dinsdag jarig. Ik vier het niet dit jaar, maar helaas houdt dat de telling niet tegen
ow! vandaar dat ik nu zoveel succes heb bij de vrouwtjes....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor een man is dat natuurlijk heel anders, die worden ineens charmant boven de 30. Vet oneerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |