Ik wil er ook een keer heenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa was helemaal super
Disney
le wiequote:
onjuistquote:
Bob Marley is doodquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee Lauryn Hill doet niks meer dus ze zorgt voor haar kinderen zelf en de vader is van de meeste kinderen de zoon van Bob Marley en is die niet een bekende artiest die heel veel moet doen?
Och ja, ik ga later ook lekker de belasting ontduiken johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee is goed hoor, ik vind jou wel erg slim en kan dat ook niet voor me houden. Slimmerd
Maar, ik bedoel, ze heeft niemand kwaad gedaan. Ze is geen crimineel ofzo.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
le lb is le troll
le wp doesnt like le trolling
ja kloptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Plants vs Zombies?
Is dat dat ene spelletje ofzo?
tot maandagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil er ook een keer heenkomt van wel een ker
hoe lang heb je nu nog vrij?
JRRY weet niet wat koopkracht is, laat maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Och ja, ik ga later ook lekker de belasting ontduiken johZodat de premies voor anderen verhoogd moet worden omdat ik zo'n flikker ben en iedereens koopkracht daalt
Ja maar dit had vast een reden, anders ga je niet als artiest zoiets doen, dat geeft een hartstikke slechte naam.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Och ja, ik ga later ook lekker de belasting ontduiken johZodat de premies voor anderen verhoogd moet worden omdat ik zo'n flikker ben en iedereens koopkracht daalt
oquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik heb t net nagevraagd bij iemand via DM en weet nu pas dat het Krabs is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |