Ja zeker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan heb ik mazzel dat ik je dus tref
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef PvZ het volgende:
[..]
heb je tijd om 10 seconden naar een liedje te luisteren
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
meisje snapt subtiele hint da ze grote tieten heb niet -_-
Misschien halfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja zeker.
En telt een quote in de lapo ook als lapo ?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
quote:
Jij ken echt niks hebben he?quote:
hoe zeg je dat subtielquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
Omdat het fucking irritant is als je ergens bent en je wil eten en dan hebben ze niks zonder vlees, in een restaurant bijvoorbeeld, of ze hebben wel wat maar dat is niet lekker ofzo enja. En vlees is lekker. En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat het fucking irritant is als je ergens bent en je wil eten en dan hebben ze niks zonder vlees, in een restaurant bijvoorbeeld, of ze hebben wel wat maar dat is niet lekker ofzo enja. En vlees is lekker. En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was.
alleen de sc's gaan snel verder van jng nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
zeg lb als al die te snelle sc's je te snel gaan, moet je voorstellen dat er 3de mod komt en zeggen dat ik t moet worden oké?
Nee, het zijn een stelletje klootzakken die mij harassen via de telefoon. No fucking thanksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is toch juist leuk in contact te blijven enzo
Groningen XDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
Ik heb intens veel zin om naar het buitenland te gaan. Wie weet een leuke, goedkope bestemming?
Salade is vies.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan eet je lekker salade. hebben ze overal wel.
en anders wil ik ook mod zijn howrquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alleen de sc's gaan snel verder van jng niet
Wow ik word gewoon helemaal verkeerd begrepen door jou.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij ken echt niks hebben he?
berlijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
Ik heb intens veel zin om naar het buitenland te gaan. Wie weet een leuke, goedkope bestemming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |