quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALM - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, Belgi, Rusland, Ierland en de Oekrane.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malm gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Isral, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemeni en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittanni, Zweden en Itali, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
quote:
Die heb ik serieus twee minuten geleden nog op Moblo haar FB geliked omdat ze hem van mij had gedeeld en toen meteen nog maar even geluisterd. En daarna bleek ie vandaag ook nog eens op de Weblog te staan dus heb ik hem daar nog een keer gehoepahoeled!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Cee het volgende:
Greys, er heeft inderdaad nog nooit iemand het Songfestival gewonnen vanwege een geweldige mouwlengte. Maar ook niet verloren. Russsstiiiiig.
En ga nu nog maar even hoepahoelehoelehoelen om kalm te worden.
Nee hoor, past juist bij haar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef aarontje112 het volgende:
Ben ik dan de enige die haar outfit mooi vindt
Ja dat laatste dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind de outfit op zich (toffe schoenen, zwarte broek, zwart shirt) echt geniaal
Alleen zonde dat je d'r tattoo maar zo weinig ziet dus
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Wiehaaaaaaaaaa, kijk eens wat Cee gemaakt heeft?
Een handleiding voor de eerste halve finale! Doeze pwaa!
http://www.zonnigendroog.nl/?p=559
Klinkt als een potentieel Koningsliedquote:Buiten de middelmatigheid van het lied en de saaie act stoort me de tekst in het refrein het meest. “You will shine shine and fight the shadows in the sky” is onmogelijk. Er zijn geen schaduwen in de lucht. Tenzij het hier om Dementors gaat. Of om schaduwen die worden geworpen op vliegtuigen, in welk geval ik zou zingen “you will shine shine and get the fuck back on the ground before that plane hits your pretty face, girl”.
OMGOMGOMGOMG ja die hebben altijd gelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef APK het volgende:
Buurman en Ierse vriendin zeggen dat ze gaat winnen, vertaal dat maar naar dat ze de finale zeker haalt
Is ook een beetje een no brainer hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMG ja die hebben altijd gelijk![]()
![]()
Ik durf het gewoon echt nog niet te 'weten'. Zelfs amper te hopen, ben bang dat ik dan zo reteteleurgesteld ga zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is ook een beetje een no brainer hoor.
Gaat zeker lukken
Dat is best wel geniaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Wiehaaaaaaaaaa, kijk eens wat Cee gemaakt heeft?
Een handleiding voor de eerste halve finale! Doeze pwaa!
http://www.zonnigendroog.nl/?p=559
Maakt allemaal geen moer uit, ze gaat zeker de finale halenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het gewoon echt nog niet te 'weten'. Zelfs amper te hopen, ben bang dat ik dan zo reteteleurgesteld ga zijn
Maar heb je de andere ballads uit de eerste halve finale ook geluisterd zelf? Want het zijn toch wel vrij veel zangeressen, vrij veel goede zangeressen ook nog eens
Oke als jij en de buurman en K. het zeggen....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen moer uit, ze gaat zeker de finale halen
Bewaar dat maar voor zaterdagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke als jij en de buurman en K. het zeggen....
DAN IS HET ZO!
Whaaaaaaaaaaaa, we gaan naar de finale![]()
Zal ik nu vast in de Hofplein fontein aan liggen of nog ff wachten tot dinsdag?
Je gaat echt de Hofplein fontein in als Anouk door gaaat naar de finalequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke als jij en de buurman en K. het zeggen....
DAN IS HET ZO!
Whaaaaaaaaaaaa, we gaan naar de finale![]()
Zal ik nu vast in de Hofplein fontein aan liggen of nog ff wachten tot dinsdag?
Nee joh, ik kan mijn geluk al niet op als we uit een van De Tien Enveloppen komenquote:
Leg de zakdoekjes maar vast klaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan mijn geluk al niet op als we uit een van De Tien Enveloppen komen
Ik denk dat ik dan ga huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |