abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127130671
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef _NZT_ het volgende:
Hoeveel gaat ie die shit kosten G? 20 fucking dollars?
volgens mij gaan ze er een tientje voor vragen, net zoals met de andere DLC..

wat ik zowiezo niet snap: dat soort DLC bied je toch juist aan voor om en nabij de 2 euro: goedkoper dus meer verkopen => meer omzet en winst => win..
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:09:02 #182
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_127131289
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij gaan ze er een tientje voor vragen, net zoals met de andere DLC..

wat ik zowiezo niet snap: dat soort DLC bied je toch juist aan voor om en nabij de 2 euro: goedkoper dus meer verkopen => meer omzet en winst => win..
:N daar zijn gewoon formules voor op maximale winst te berekenen. Eerst 10 euro... En dan gaan zakken... Zo pak je alle consumer surplus ^O^
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_127131345
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

:N daar zijn gewoon formules voor op maximale winst te berekenen. Eerst 10 euro... En dan gaan zakken... Zo pak je alle consumer surplus ^O^
ja en haakt ook X% definitief af op het kopen van DLC en games door dat soort prijsstrategieen.. ;)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:15:26 #184
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_127131641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef mschol het volgende:

[..]

ja en haakt ook X% definitief af op het kopen van DLC en games door dat soort prijsstrategieen.. ;)
:N Elke consumer hecht een maximale value voor een product. Door met hoge prijzen te beginnen pak je voor elke consumer zijn/haar maximale value. Enige is dat als je te snel zakt met prijs, mensen met se hogere values gaan wachten tot het afprijzen begint. Maar dat doen ze bij EA niet.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  FOK!fotograaf woensdag 29 mei 2013 @ 09:30:02 #185
364681 over_hedge
pi_127140661
Wat is 10 euro nou. Minder dan een uurtje werken. :P Als ik er dan weer langer plezier heb ik het spel is dat het wel waard. (niet dat ik het ga kopen maar oke)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:42:01 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127140954
Ik heb de DLC en mijn eerste vlugge indruk is matig, niet slecht maar ook niet echt goed. Het werkt een beetje op dezelfde manier als de rest, je begint met de mogelijkheid van 3 kleine attracties en wat stalletjes en na 10.000 winst mag je een hoofdattractie bouwen en dan moet je 25000 winst halen, zo gaat het wel ff door. Het is wel grappig maar nog steeds moeilijk om een stad te bouwen met winst als het park zo weinig binnen haalt en zo veel ruimte in neemt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_127141143
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

:N
jawel hoor, zeker door steam
quote:
Elke consumer hecht een maximale value voor een product. Door met hoge prijzen te beginnen pak je voor elke consumer zijn/haar maximale value. Enige is dat als je te snel zakt met prijs, mensen met se hogere values gaan wachten tot het afprijzen begint. Maar dat doen ze bij EA niet.
ook EA gaat steeds vaker afprijzen, ze moeten wel, want men is niet meer bereid de volle mep te betalen in crisis tijd, dat je maximaal wilt profiteren van je klanten snap ik ook wel, maar 100x 5 euro is veel leuker als 10x 10 euro...
en als je bij tien begint, je al een niet goed ontvangen product hebt en je de bugs nog niet genoeg gefixt hebt is beginnen met een hoge prijs gewoon bijna gelijk aan zeggen; "je kan de rug op met je klachten, ga eerst maar betalen voor we wat doen"
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:59:50 #188
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_127141369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef mschol het volgende:

[..]

jawel hoor, zeker door steam

[..]

ook EA gaat steeds vaker afprijzen, ze moeten wel, want men is niet meer bereid de volle mep te betalen in crisis tijd, dat je maximaal wilt profiteren van je klanten snap ik ook wel, maar 100x 5 euro is veel leuker als 10x 10 euro...
en als je bij tien begint, je al een niet goed ontvangen product hebt en je de bugs nog niet genoeg gefixt hebt is beginnen met een hoge prijs gewoon bijna gelijk aan zeggen; "je kan de rug op met je klachten, ga eerst maar betalen voor we wat doen"
Ja, als je een niet goed product aflevert ja, maar daar hadden we het niet over. Wat ik bedoel is dat bij EA hele slimme marketing technische jongens zitten die dat allemaal hebben uitgezocht wat de precieze prijs is.

Daarnaast is 10 euro al degelijk zo'n lage prijs... Bij een verlaging van 50% pakt men echt geen +50% aan afzet hoor. Met alle respect ook, voor mij maakt het geen zak uit of het nou 10 eu kost of 5 eu. En dat geld ook denk ik voor het grootste gedeelte van de grote consumenten die deze DLC willen hebben.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:17:06 #189
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_127208854
Schijnt dat er binnenkort een "army DLC" aankomt ofzo. Schijnt ook dat het al stiekem in de bestanden zat. :')

Amusement DLC lijkt me op zich wel grappig, maar ik wil geen geld uitgeven als de game zelf niet eens goed werkt!
pi_127210825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef Laser. het volgende:
Schijnt dat er binnenkort een "army DLC" aankomt ofzo. Schijnt ook dat het al stiekem in de bestanden zat. :')

Amusement DLC lijkt me op zich wel grappig, maar ik wil geen geld uitgeven als de game zelf niet eens goed werkt!
Nee dan ben je lekker bezig en op een gegeven moment ben je heel de tijd bezig met branden, misdaad of poep waar de Sims over zeuren.

En waar moet je dat park laten met die kleine mappen.
pi_127213511
quote:
Gay.
Dan ga ik wel RTC 3 spelen als ik een park wil bouwen.
pi_127221652
Wtf. :') Amper drie maanden na die bagger-release, er zitten nog voldoende bugs in het spel om er geen plezier aan te kunnen beleven en ze flikken het om een DLC van een tientje te releasen? :') zucht.. heb spijt dat ik dit spel gekocht heb.
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:14:29 #193
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_127222243
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef mschol het volgende:

[..]

:9~ hebbuh!
[me=mschol]heeft alle c&c games dubbel[/me]
Ook C&C survivor? :7

Maar een C&C / SC5 link zou wel episch zijn.
Totdat iemand een Yuri in je stad dropt en al je verkeer in de soep laat lopen doordat de auto's verkeerd gaan rijden natuurlijk :')

Oh, wacht... :@
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_127222712
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wtf. :') Amper drie maanden na die bagger-release, er zitten nog voldoende bugs in het spel om er geen plezier aan te kunnen beleven en ze flikken het om een DLC van een tientje te releasen? :') zucht.. heb spijt dat ik dit spel gekocht heb.
pi_127449207
Na de release redelijk wat gespeeld, heb het spel nu al een tijdje niet meer aangeraakt vanwege bugs/map grootte.

Is er enige hoop dat dit redelijk snel wordt opgelost en dat er grotere maps komen?
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:01:15 #196
68036 iScripters
Personification of Evil
pi_127476838
quote:
Hi Mayors – below you'll find the notes that are in development for Update 5.0.

Update 5 is focused on improvements to Multiplayer and Multi-city Play
• Global Market: Price charts for Global Market resources are available from the SimCity World button on the main menu.
• Region Wall: The Region Wall chat has been completely updated with a new look and new functionality! Chat functions more efficiently and it’s much easier to communicate with other players. Time stamps show on chat messages on rollover. Regional events are easier to read and can be toggled on and off.
• Join Region Filters: Added a filter for friends’ regions.
• Gifting Improvements: Cash gifts are now delivered electronically, not by truck. This should improve the efficiency of gifting.
• Resource gifts: Resource gifts will happen more reliably. Multiple trucks can make deliveries at once if they are available in the sending city and the truck capacities have been increased.
• Trading control: Added feature to give players more control over their utilities. Players can now choose whether or not to keep their power, water, or sewage local. This setting can be found on the information panel accessible by clicking on the power plant, water tower, or sewage pipe or plant. Sharing with the region is on by default.
• Great Works Improvements: Delivery trucks will mark their resources as dropped off as soon as they reach the Great Works, instead of when they arrive back in the city. This will make tracking time more reliable.
• Great Works Improvements: Update to have all resources at Great Works handled at the regional level. This will address players in different cities seeing different resources once the server has processed the region and cities.
• Great Works Improvements: Fixed an issue where an Arcology would maintain power from the region and fixed an issue where shoppers would not increase at the Arcology as it was leveled up. This will update in both existing and new Arcologies.
• Great Works Improvements: Tuned the Solar Farm.
• Regional Unlocks: The advanced coal mine unlocks regionally. Fixed issue where the Trade HQ sometimes did not unlock.
• Regional Missions: Added seven new regional missions: Drink It Up!, Plug In, So Stoked, The Wheels on the Bus, Ferry Dust, Station to Station, and Riding Coach.
• Regional Achievement: Added a new regional achievement, Field Trip!
• Fire Advisor Trading clarity: Tuned the Fire advisor so they do not tell you that neighbors are sending fire trucks when your neighbor has no fire stations.
• Trading: School buses that travel from a neighbor’s city will show that city’s avatar.
• Regional Commuting: Fixed an issue where Sims would not be able to take transit out of cities with lots of streetcars or shuttle buses. This could cause some cases where commuting Sims could not return home and their homes would go abandoned.
• Garbage Trucks and Recycling Trucks: Fixed an issue that some cities experienced where garbage and recycling trucks do not leave their buildings or disappeared when trading service with neighbors. Existing cities who have trucks that have disappeared will have to demolish their missing trucks’ garages and plop new garages.
• Text Clarification: The “Out of Money” message now says “Can’t find work” when appropriate in rollover feedback and the approval rating UI. This is to clarify your Sims’ actual need.
No Comment!
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:13:15 #197
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127477220
Die patch notes zijn toch wel het ultieme bewijs dat deze game nooit gemaakt had mogen worden onder deze naam.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_127479135
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:13 schreef Fir3fly het volgende:
Die patch notes zijn toch wel het ultieme bewijs dat deze game nooit gemaakt had mogen worden onder deze naam.
De naam patch city zou dan een betere keus geweest zijn. :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:27:50 #199
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127479311
Het heeft gewoon niets met Simcity te maken. Het is simpelweg een casual Facebook game maar dan op grote schaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_127479424
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef Fir3fly het volgende:
Het heeft gewoon niets met Simcity te maken. Het is simpelweg een casual Facebook game maar dan op grote schaal.
Sim City 5 is toch wel even andere koek dan SimCity Societies, wat een casual Facebook betreft/betrof.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:32:04 #201
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127479480
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef STING het volgende:

[..]

Sim City 5 is toch wel even andere koek dan SimCity Societies, wat een casual Facebook betreft/betrof.
Nou niet echt, kijk alleen maar naar die patch notes. De 'simulatie' van een stad is gewoonweg bijzaak.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:23:21 #202
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_127496713
uh je bedoelt Simcity Social?
Simcity Societies is gewoon een upgraded versie van Citylife...
Later pater,
pi_127530801
Ik verheug me al maanden lang op de mac-versie van Simcity, al een lange tijd is ook bekend dat de release op 11 juni 2013 is. Ik kocht de game omdat ik het er goed uit vind zien en heb de beta op een slome PC gespeeld en dat ging goed.

Lees ik net dat de release van 11 juni uitgesteld is naar AUGUSTUS! OMG! Wat een oplichting is dit! Ik heb dit spel gekocht omdat ik het op 11 juni wou spelen, nu moet ik de hele zomer wachten! Als de release er is begint het normale leven weer en heb ik geen tijd! Snappen ze ook niet dat ze heel veel gebruikers mislopen hiermee?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:27:43 #204
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127556044
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef Jaspro het volgende:
Ik verheug me al maanden lang op de mac-versie van Simcity, al een lange tijd is ook bekend dat de release op 11 juni 2013 is. Ik kocht de game omdat ik het er goed uit vind zien en heb de beta op een slome PC gespeeld en dat ging goed.

Lees ik net dat de release van 11 juni uitgesteld is naar AUGUSTUS! OMG! Wat een oplichting is dit! Ik heb dit spel gekocht omdat ik het op 11 juni wou spelen, nu moet ik de hele zomer wachten! Als de release er is begint het normale leven weer en heb ik geen tijd! Snappen ze ook niet dat ze heel veel gebruikers mislopen hiermee?
dat is wel gay. Nog langer wachten om 35gb :') weer d'r af te kunnen flikkeren. Aan de andere kant fuck it, last of us komt maandag uit
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:08:58 #205
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127557159
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef Jaspro het volgende:
Ik verheug me al maanden lang op de mac-versie van Simcity, al een lange tijd is ook bekend dat de release op 11 juni 2013 is. Ik kocht de game omdat ik het er goed uit vind zien en heb de beta op een slome PC gespeeld en dat ging goed.

Lees ik net dat de release van 11 juni uitgesteld is naar AUGUSTUS! OMG! Wat een oplichting is dit! Ik heb dit spel gekocht omdat ik het op 11 juni wou spelen, nu moet ik de hele zomer wachten! Als de release er is begint het normale leven weer en heb ik geen tijd! Snappen ze ook niet dat ze heel veel gebruikers mislopen hiermee?
pc launch was niet veel beter dus blijkbaar niet.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:27:31 #206
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127560452
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:08 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

pc launch was niet veel beter dus blijkbaar niet.
Is het spel al uit dan? Dacht dat de beta nog aan de gang was.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:37:49 #207
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127560687
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:27 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is het spel al uit dan? Dacht dat de beta nog aan de gang was.
ja maar je moet je eerst voor 50 euro inkopen
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127564367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef Jaspro het volgende:
Ik verheug me al maanden lang op de mac-versie van Simcity, al een lange tijd is ook bekend dat de release op 11 juni 2013 is. Ik kocht de game omdat ik het er goed uit vind zien en heb de beta op een slome PC gespeeld en dat ging goed.

Lees ik net dat de release van 11 juni uitgesteld is naar AUGUSTUS! OMG! Wat een oplichting is dit! Ik heb dit spel gekocht omdat ik het op 11 juni wou spelen, nu moet ik de hele zomer wachten! Als de release er is begint het normale leven weer en heb ik geen tijd! Snappen ze ook niet dat ze heel veel gebruikers mislopen hiermee?
In dit geval is het toch maar een gaar spel maar ik ken het verschijnsel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_127565384
de theme park dlc is dit weekend op greenmangaming te krijgen voor een whooping ¤7,80 ofzo :P (20% kortingsbon iig)
  zondag 9 juni 2013 @ 21:40:05 #210
405243 TR_TURK36
Ne Mutlu Türküm Diyene
pi_127597920
SimCity 5 ziet er nep uit... SimCity 4 ziet er veel realistischer en mooier uit. DUS SIMCITY 4 IS BETER!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')