volgens mij gaan ze er een tientje voor vragen, net zoals met de andere DLC..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef _NZT_ het volgende:
Hoeveel gaat ie die shit kosten G? 20 fucking dollars?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze er een tientje voor vragen, net zoals met de andere DLC..
wat ik zowiezo niet snap: dat soort DLC bied je toch juist aan voor om en nabij de 2 euro: goedkoper dus meer verkopen => meer omzet en winst => win..
ja en haakt ook X% definitief af op het kopen van DLC en games door dat soort prijsstrategieen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]daar zijn gewoon formules voor op maximale winst te berekenen. Eerst 10 euro... En dan gaan zakken... Zo pak je alle consumer surplus
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en haakt ook X% definitief af op het kopen van DLC en games door dat soort prijsstrategieen..
jawel hoor, zeker door steamquote:
ook EA gaat steeds vaker afprijzen, ze moeten wel, want men is niet meer bereid de volle mep te betalen in crisis tijd, dat je maximaal wilt profiteren van je klanten snap ik ook wel, maar 100x 5 euro is veel leuker als 10x 10 euro...quote:Elke consumer hecht een maximale value voor een product. Door met hoge prijzen te beginnen pak je voor elke consumer zijn/haar maximale value. Enige is dat als je te snel zakt met prijs, mensen met se hogere values gaan wachten tot het afprijzen begint. Maar dat doen ze bij EA niet.
Ja, als je een niet goed product aflevert ja, maar daar hadden we het niet over. Wat ik bedoel is dat bij EA hele slimme marketing technische jongens zitten die dat allemaal hebben uitgezocht wat de precieze prijs is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel hoor, zeker door steam
[..]
ook EA gaat steeds vaker afprijzen, ze moeten wel, want men is niet meer bereid de volle mep te betalen in crisis tijd, dat je maximaal wilt profiteren van je klanten snap ik ook wel, maar 100x 5 euro is veel leuker als 10x 10 euro...
en als je bij tien begint, je al een niet goed ontvangen product hebt en je de bugs nog niet genoeg gefixt hebt is beginnen met een hoge prijs gewoon bijna gelijk aan zeggen; "je kan de rug op met je klachten, ga eerst maar betalen voor we wat doen"
Nee dan ben je lekker bezig en op een gegeven moment ben je heel de tijd bezig met branden, misdaad of poep waar de Sims over zeuren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef Laser. het volgende:
Schijnt dat er binnenkort een "army DLC" aankomt ofzo. Schijnt ook dat het al stiekem in de bestanden zat.
Amusement DLC lijkt me op zich wel grappig, maar ik wil geen geld uitgeven als de game zelf niet eens goed werkt!
Ook C&C survivor?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]hebbuh!
[me=mschol]heeft alle c&c games dubbel[/me]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wtf.Amper drie maanden na die bagger-release, er zitten nog voldoende bugs in het spel om er geen plezier aan te kunnen beleven en ze flikken het om een DLC van een tientje te releasen?
zucht.. heb spijt dat ik dit spel gekocht heb.
quote:Hi Mayors – below you'll find the notes that are in development for Update 5.0.
Update 5 is focused on improvements to Multiplayer and Multi-city Play
• Global Market: Price charts for Global Market resources are available from the SimCity World button on the main menu.
• Region Wall: The Region Wall chat has been completely updated with a new look and new functionality! Chat functions more efficiently and it’s much easier to communicate with other players. Time stamps show on chat messages on rollover. Regional events are easier to read and can be toggled on and off.
• Join Region Filters: Added a filter for friends’ regions.
• Gifting Improvements: Cash gifts are now delivered electronically, not by truck. This should improve the efficiency of gifting.
• Resource gifts: Resource gifts will happen more reliably. Multiple trucks can make deliveries at once if they are available in the sending city and the truck capacities have been increased.
• Trading control: Added feature to give players more control over their utilities. Players can now choose whether or not to keep their power, water, or sewage local. This setting can be found on the information panel accessible by clicking on the power plant, water tower, or sewage pipe or plant. Sharing with the region is on by default.
• Great Works Improvements: Delivery trucks will mark their resources as dropped off as soon as they reach the Great Works, instead of when they arrive back in the city. This will make tracking time more reliable.
• Great Works Improvements: Update to have all resources at Great Works handled at the regional level. This will address players in different cities seeing different resources once the server has processed the region and cities.
• Great Works Improvements: Fixed an issue where an Arcology would maintain power from the region and fixed an issue where shoppers would not increase at the Arcology as it was leveled up. This will update in both existing and new Arcologies.
• Great Works Improvements: Tuned the Solar Farm.
• Regional Unlocks: The advanced coal mine unlocks regionally. Fixed issue where the Trade HQ sometimes did not unlock.
• Regional Missions: Added seven new regional missions: Drink It Up!, Plug In, So Stoked, The Wheels on the Bus, Ferry Dust, Station to Station, and Riding Coach.
• Regional Achievement: Added a new regional achievement, Field Trip!
• Fire Advisor Trading clarity: Tuned the Fire advisor so they do not tell you that neighbors are sending fire trucks when your neighbor has no fire stations.
• Trading: School buses that travel from a neighbor’s city will show that city’s avatar.
• Regional Commuting: Fixed an issue where Sims would not be able to take transit out of cities with lots of streetcars or shuttle buses. This could cause some cases where commuting Sims could not return home and their homes would go abandoned.
• Garbage Trucks and Recycling Trucks: Fixed an issue that some cities experienced where garbage and recycling trucks do not leave their buildings or disappeared when trading service with neighbors. Existing cities who have trucks that have disappeared will have to demolish their missing trucks’ garages and plop new garages.
• Text Clarification: The “Out of Money” message now says “Can’t find work” when appropriate in rollover feedback and the approval rating UI. This is to clarify your Sims’ actual need.
De naam patch city zou dan een betere keus geweest zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:13 schreef Fir3fly het volgende:
Die patch notes zijn toch wel het ultieme bewijs dat deze game nooit gemaakt had mogen worden onder deze naam.
Sim City 5 is toch wel even andere koek dan SimCity Societies, wat een casual Facebook betreft/betrof.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef Fir3fly het volgende:
Het heeft gewoon niets met Simcity te maken. Het is simpelweg een casual Facebook game maar dan op grote schaal.
Nou niet echt, kijk alleen maar naar die patch notes. De 'simulatie' van een stad is gewoonweg bijzaak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Sim City 5 is toch wel even andere koek dan SimCity Societies, wat een casual Facebook betreft/betrof.
dat is wel gay. Nog langer wachten om 35gbquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef Jaspro het volgende:
Ik verheug me al maanden lang op de mac-versie van Simcity, al een lange tijd is ook bekend dat de release op 11 juni 2013 is. Ik kocht de game omdat ik het er goed uit vind zien en heb de beta op een slome PC gespeeld en dat ging goed.
Lees ik net dat de release van 11 juni uitgesteld is naar AUGUSTUS! OMG! Wat een oplichting is dit! Ik heb dit spel gekocht omdat ik het op 11 juni wou spelen, nu moet ik de hele zomer wachten! Als de release er is begint het normale leven weer en heb ik geen tijd! Snappen ze ook niet dat ze heel veel gebruikers mislopen hiermee?
pc launch was niet veel beter dus blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef Jaspro het volgende:
Ik verheug me al maanden lang op de mac-versie van Simcity, al een lange tijd is ook bekend dat de release op 11 juni 2013 is. Ik kocht de game omdat ik het er goed uit vind zien en heb de beta op een slome PC gespeeld en dat ging goed.
Lees ik net dat de release van 11 juni uitgesteld is naar AUGUSTUS! OMG! Wat een oplichting is dit! Ik heb dit spel gekocht omdat ik het op 11 juni wou spelen, nu moet ik de hele zomer wachten! Als de release er is begint het normale leven weer en heb ik geen tijd! Snappen ze ook niet dat ze heel veel gebruikers mislopen hiermee?
Is het spel al uit dan? Dacht dat de beta nog aan de gang was.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pc launch was niet veel beter dus blijkbaar niet.
ja maar je moet je eerst voor 50 euro inkopenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het spel al uit dan? Dacht dat de beta nog aan de gang was.
In dit geval is het toch maar een gaar spel maar ik ken het verschijnsel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef Jaspro het volgende:
Ik verheug me al maanden lang op de mac-versie van Simcity, al een lange tijd is ook bekend dat de release op 11 juni 2013 is. Ik kocht de game omdat ik het er goed uit vind zien en heb de beta op een slome PC gespeeld en dat ging goed.
Lees ik net dat de release van 11 juni uitgesteld is naar AUGUSTUS! OMG! Wat een oplichting is dit! Ik heb dit spel gekocht omdat ik het op 11 juni wou spelen, nu moet ik de hele zomer wachten! Als de release er is begint het normale leven weer en heb ik geen tijd! Snappen ze ook niet dat ze heel veel gebruikers mislopen hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |