PSV heeft wel degelijk schulden. Of denk je dat al het geleende geld, ook van externe particuliere financiers niet onder schulden valt? Sanders heeft de schulden alleen slim weten te herfinancieren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Over welke vele schulden heb je het???
Snap ik ook wel. Elke voetbalclub heeft schulden. Maar hij heeft het er over dat wij de vele schulden moeten gaan aflossen... dus daarom de vraag welke schuldeiser wil nu zijn geld zien dat wij NU moeten gaan aflossen???quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV heeft wel degelijk schulden. Of denk je dat al het geleende geld, ook van externe particuliere financiers niet onder schulden valt? Sanders heeft de schulden alleen slim weten te herfinancieren.
De ongeoorloofde staatssteun, die naar alle waarschijnlijkheid terugbetaalt dient te wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Elke voetbalclub heeft schulden. Maar hij heeft het er over dat wij de vele schulden moeten gaan aflossen... dus daarom de vraag welke schuldeiser wil nu zijn geld zien dat wij NU moeten gaan aflossen???
Terugbetaald nog wel...... probeer het nog eens zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:44 schreef plesner het volgende:
[..]
De ongeoorloofde staatssteun, die naar alle waarschijnlijkheid terugbetaalt dient te worden
Lastig he lezen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Terugbetaald nog wel...... probeer het nog eens zou ik zeggen...
Spijkert op zijn kop. De EU heeft een dikke streep gezet door de illegale praktijken van de gemeente Eindhoven en PSV.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:44 schreef plesner het volgende:
[..]
De ongeoorloofde staatssteun, die naar alle waarschijnlijkheid terugbetaalt dient te worden
Voor jou schijnbaar wel.quote:
3dequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Spijkert op zijn kop. De EU heeft een dikke streep gezet door de illegale praktijken van de gemeente Eindhoven en PSV.
Die is toch pas geblesseerd geraakt? Tamata zal wel weer terugkeren in de selectie na zijn verhuur.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Iemand nog een leuke verdediger op het oog in binnen- of buitenland? Ik overweeg om zelf mijn schoenen weer af te stoffen. Ik vermoed dat ik dan volgend jaar de beste rechtsback in de selectie ben, als er niemand meer bijkomt....
Of zal Brands proberen om Ronnie Stam nog een keer te verleiden.
Ja. Maar Tamata is natuurlijk niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die is toch pas geblesseerd geraakt? Tamata zal wel weer terugkeren in de selectie na zijn verhuur.
Viel inderdaad niet positief bij roda. Maar ja, hij staat nog wel onder contract.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:37 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ja. Maar Tamata is natuurlijk niet goed genoeg.
Van Aanholt? Jullie hebben al 2 linksbacks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:42 schreef EmTheBest het volgende:
Locadia/Lens
Mertens Depay/Narsingh
Ritzmaier/Strootman Wijnaldum
Hiljemark/Van Bommel
Van Aanholt* Aankoop
Aankoop Aankoop
Tyton
*aankoop die er zeker moet komen
Plus kan er meer jeugd gebruikt worden, bijvoorbeeld Van Ooijen op de plaats van Mertens.
Maakt niet uit, in Eindhoven denken ze nog steeds dat ze nog een keer met geld kunnen gaan smijten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Aanholt? Jullie hebben al 2 linksbacks.
Willems moet een tijdje verhuurd worden, vind ik, hij is helaas nog niet goed genoeg. Pieters is al tijden geblesseerd en ik vind hem ook beter als lcv ipv lv. Dus op de lcv zou ook Pieters kunnen staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Aanholt? Jullie hebben al 2 linksbacks.
Geld moet rollen. Als je het niet hebt zoals feyenoord, tja dan moet je wat anders doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in Eindhoven denken ze nog steeds dat ze nog een keer met geld kunnen gaan smijten.
Want je hebt Pieters ooit weleens op lcv zien spelen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Willems moet een tijdje verhuurd worden, vind ik, hij is helaas nog niet goed genoeg. Pieters is al tijden geblesseerd en ik vind hem ook beter als lcv ipv lv. Dus op de lcv zou ook Pieters kunnen staan.
Pieters als cv is gewoon geromantiseerd omdat hij niet speelde en de andere daar slecht presteerde. Heeft 8 jaar geleden daar voor het laatst gespeeld ofzo...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Willems moet een tijdje verhuurd worden, vind ik, hij is helaas nog niet goed genoeg. Pieters is al tijden geblesseerd en ik vind hem ook beter als lcv ipv lv. Dus op de lcv zou ook Pieters kunnen staan.
Bij FC Utrecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want je hebt Pieters ooit weleens op lcv zien spelen?
PSV heeft ook geen geld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Geld moet rollen. Als je het niet hebt zoals feyenoord, tja dan moet je wat anders doen.
2008, overigens vind ik hem wat te statisch en te lang voor een lv. Maar natuurlijk kan ook goed lv spelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pieters als cv is gewoon geromantiseerd omdat hij niet speelde en de andere daar slecht presteerde. Heeft 8 jaar geleden daar voor het laatst gespeeld ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |