Over welke vele schulden heb je het???quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:18 schreef Oldie57 het volgende:
Het is beter voor Strootman dat hij vertrekt. Hij is een hele goede speler die nu veel te veel beperkt wordt door zijn slechte medespelers. Met het geld wat PSV voor hem kan ontvangen, kan een deel van de vele schulden worden afgelost.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:18 schreef Oldie57 het volgende:
Het is beter voor Strootman dat hij vertrekt. Hij is een hele goede speler die nu veel te veel beperkt wordt door zijn slechte medespelers. Met het geld wat PSV voor hem kan ontvangen, kan een deel van de vele schulden worden afgelost.
De ongeoorloofde staatssteun, die naar alle waarschijnlijkheid terugbetaalt dient te wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Over welke vele schulden heb je het???
Terugbetaald nog wel...... probeer het nog eens zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:18 schreef plesner het volgende:
[..]
De ongeoorloofde staatssteun, die naar alle waarschijnlijkheid terugbetaald dient te worden
En dan ook in het daarvoor bestemde topic: VBL / PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Terugbetaald nog wel...... probeer het nog eens zou ik zeggen...
Van Duinen? De reservespits van Ado? Je maakt een grapje, right? Dat wordt een gevalletje Nijland. En dan heb ik met terugwerkende kracht meer vertrouwen in Nijland.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Wat ook een optie is, als je Matavz verkoopt en Locadia als 1ste spits gaat gebruiken. Dan kan je vDuinen als reserve halen, prima spitsje voor de breedte.
Je kan moeilijk een speler als Altidore halen voor de bank.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:29 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Van Duinen? De reservespits van Ado? Je maakt een grapje, right? Dat wordt een gevalletje Nijland. En dan heb ik met terugwerkende kracht meer vertrouwen in Nijland.
Dat snap ik, maar de reservespits van Ado is wel het andere uiterste. Hij ligt bovendien nog tot 2016 vast.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een speler als Altidore halen voor de bank.
ik blijf mij verbazen om jouw postsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Wat ook een optie is, als je Matavz verkoopt en Locadia als 1ste spits gaat gebruiken. Dan kan je vDuinen als reserve halen, prima spitsje voor de breedte.
Dan kunnen we beter Betancourt houden en die op de bank zetten. Dat is tenminste ook nog een ander type spits die je in kunt brengen om iets te forceren. En ik vind hem niet minder dan van Duinen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik blijf mij verbazen om jouw posts
Of we schuiven Muzaqi door.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:36 schreef Doublepain het volgende:
Schalk lijkt me ook een optie, leuk spitsje
Schalk en vDuinen zijn prima talenten hoor, snap niet wat er mis is met zulke spelers.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Of we schuiven Muzaqi door.
Echt, als we in de jeugd niemand kunnen vinden die beter is dan van Duinen of Schalk, dan kunnen we beter een filiaal van FC Eindhoven worden.
Als het al talenten zijn, wat ik durf te betwijfelen, dan moeten ze aan spelen toekomen en niet op de bank achter Locadia zitten. We hebben zelf genoeg aanvallend talent die we af en toe in kunnen laten vallen, maar als vervanger van Locadia (bij blessure of wanpresteren) moet je iemand hebben die er meteen staat en niet een 'het wordt misschien ooit wat'-talentje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schalk en vDuinen zijn prima talenten hoor, snap niet wat er mis is met zulke spelers.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schalk en vDuinen zijn prima talenten hoor, snap niet wat er mis is met zulke spelers.
We hebben alleen een groter talent dat in principe altijd moet gaan spelen vanaf volgend jaar. Dan is het zonde om te investeren in een ander talent dat vervolgens 3 jaar op de bank zit weg te kwijnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als je met PSV naar de subtop wil is dat idd primaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook voor de bank bedoelt, Locadia kan ook niet alles spelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We hebben alleen een groter talent dat in principe altijd moet gaan spelen vanaf volgend jaar. Dan is het zonde om te investeren in een ander talent dat vervolgens 3 jaar op de bank zit weg te kwijnen.
Kun je beter een verdedigend talent halen
Betancourt lijkt me ook wat ja. Maar ben bang dat Cocu niets in hem ziet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:39 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Als het al talenten zijn, wat ik durf te betwijfelen, dan moeten ze aan spelen toekomen en niet op de bank achter Locadia zitten. We hebben zelf genoeg aanvallend talent die we af en toe in kunnen laten vallen, maar als vervanger van Locadia (bij blessure of wanpresteren) moet je iemand hebben die er meteen staat en niet een 'het wordt misschien ooit wat'-talentje.
Laat dan Muzaqi of Betancourt af en toe invallen en zorg dat je een ervaren spits hebt die Locadia ook meteen wat bij kan brengen.
Locadia eerste spits volgend jaar. Matavz als tweede keus en als die vertrekt kijken of je niet ergens een transfervrije 30+ spits kunt vinden om hem op te volgen op de bank. Typetje Vennegoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als je met PSV naar de subtop wil is dat idd prima
Die figuren die daar ook staan..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Edit: Tussen de regels door lijkt het alsof van Bommel blijft. Maar goed, speculatie.
Pas op wat je zegt hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En dan ook in het daarvoor bestemde topic: VBL / PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Demouge dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:43 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Locadia eerste spits volgend jaar. Matavz als tweede keus en als die vertrekt kijken of je niet ergens een transfervrije 30+ spits kunt vinden om hem op te volgen op de bank. Typetje Vennegoor.
Muzaqi geregeld mee laten trainen met het eerste, kan dat onze nieuwe Locadia worden. En nogmaals, Betancourt houden.
Doen we samen met Feyenoord, als zij de derde plaats gaan vieren op de Coolsingel, gaan wij een industrieterrein verbouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer is de huldiging voor de JC Schaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |