Moet goed komen, even de contacten met gemeente aanhalen en we kunnen weer volop er tegenaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Precies.
Zoet
aankoop - aankoop - aankoop - aankoop
aankoop - Hiljemark - aankoop
Narsingh - Locadia - aankoop
Wordt een eitje. Kan niet fout gaan.
Hoop het. Maar er valt nog weinig over te zeggen. Zoveel onzekerheid qua wie er wel of niet blijven...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik neem aan dat PSV van Cocu geen titel verwacht en dat hij rustig mag gaan bouwen?
Die grapjes kennen we nu wel he... pfffquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:04 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
Moet goed komen, even de contacten met gemeente aanhalen en we kunnen weer volop er tegenaan
Daar ga ik vanuit. Dus zullen we wel kampioen worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik neem aan dat PSV van Cocu geen titel verwacht en dat hij rustig mag gaan bouwen?
Het zou zo maar kunnen, ik vrees alleen voor jullie dat Ajax er mee vandoor gaat. De rust die De Boer brengt is zo belangrijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:04 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit. Dus zullen we wel kampioen worden.
Ach, het verschil was heel klein dit jaar. Als Ajax weer wat spelers moet inpassen en pas de 2e helft op stoom komt dan kan er van alles gebeuren volgend jaar. We zien het wel, van mij mag Cocu 3 jaar bouwen. Als er dan maar een idee achter zit vanuit de directie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, ik vrees alleen voor jullie dat Ajax er mee vandoor gaat. De rust die De Boer brengt is zo belangrijk.
Wat een onzin. Verdediging was gewoon bagger bij PSV dat maakte het verschil voor Ajax.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, ik vrees alleen voor jullie dat Ajax er mee vandoor gaat. De rust die De Boer brengt is zo belangrijk.
Maar het is toch heel apart dat het verschil maar heel klein is dit jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ach, het verschil was heel klein dit jaar. Als Ajax weer wat spelers moet inpassen en pas de 2e helft op stoom komt dan kan er van alles gebeuren volgend jaar. We zien het wel, van mij mag Cocu 3 jaar bouwen. Als er dan maar een idee achter zit vanuit de directie.
Nee, het ligt niet alleen aan de verdediging. Die is natuurlijk niet heel erg sterk. Maar het ligt aan je hele veldbezetting met de bijbehorende taken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Verdediging was gewoon bagger bij PSV dat maakte het verschil voor Ajax.
Rust of de trainer is onzin.
Het missen van Pieters en Narsingh heeft wel degelijk een groot verschil gemaakt. En het verschil was zo groot als het was. Dus dat kun je vreemd vinden, maar dat is eigenlijk irrelevant.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar het is toch heel apart dat het verschil maar heel klein is dit jaar.
PSV heeft alleen Toivonen als absolute sterkhouder het grootste gedeelte gemist, terwijl bij Ajax 4 spelers uit de as nauwelijks hebben gespeeld (Sigthorsson, waar ik overigens niet kapot van ben) of zijn verkocht (Janssen, Anita en Vertonghen)
Dat terwijl PSV ook nog eens 2 versterkingen had gehaald in Van Bommel en Narsingh (Narsingh raak je dan wel halverwege kwijt maar vond ik ook maar 2 wedstrijden goed voetballen)
Ajax is helemaal uit het financiële dal en er is gericht gekocht op de toekomst.
Nu nog eens de extra injectie van het 4e jaar CL op een rij en nog de verkoop 2 van de 3 uit het rijtje Eriksen, De Jong en Alderweireld (Die ik overigens alle 3 zie gaan).
Het verschil is dat Ajax geen andere gaten dan de vrijgekomen posities hoeft in te vullen. Nou ja, op de rechtsbuitenplek na. En ze het geld dus veel makkelijker kunnen besteden dan PSV, dat sowieso minder de hoofdprijs vangt voor de spelers.
Spelers worden altijd beter gemaakt als ze geblesseerd zijn, soort mythes worden het dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het missen van Pieters en Narsingh heeft wel degelijk een groot verschil gemaakt. En het verschil was zo groot als het was. Dus dat kun je vreemd vinden, maar dat is eigenlijk irrelevant.
Toivonen en Narsingh zijn er lang uitgeweest hoor. 2 internationals zolang kwijt....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar het is toch heel apart dat het verschil maar heel klein is dit jaar.
PSV heeft alleen Toivonen als absolute sterkhouder het grootste gedeelte gemist, terwijl bij Ajax 4 spelers uit de as nauwelijks hebben gespeeld (Sigthorsson, waar ik overigens niet kapot van ben) of zijn verkocht (Janssen, Anita en Vertonghen)
Dat terwijl PSV ook nog eens 2 versterkingen had gehaald in Van Bommel en Narsingh (Narsingh raak je dan wel halverwege kwijt maar vond ik ook maar 2 wedstrijden goed voetballen)
Ajax is helemaal uit het financiële dal en er is gericht gekocht op de toekomst.
Nu nog eens de extra injectie van het 4e jaar CL op een rij en nog de verkoop 2 van de 3 uit het rijtje Eriksen, De Jong en Alderweireld (Die ik overigens alle 3 zie gaan).
Het verschil is dat Ajax geen andere gaten dan de vrijgekomen posities hoeft in te vullen. Nou ja, op de rechtsbuitenplek na. En ze het geld dus veel makkelijker kunnen besteden dan PSV, dat sowieso minder de hoofdprijs vangt voor de spelers.
Ja leuk, maar Narsingh heeft ook vaak genoeg op de bank gezeten toen hij wel fit was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Toivonen en Narsingh zijn er lang uitgeweest hoor. 2 internationals zolang kwijt....
Straks met dat jeugd ek. Als nederland het goed doet, dan gaan de sjeiks geld uitgeven hoor.. Psv heeft er genoeg rondlopen daar...
Pieters heeft überhaupt niet gespeeld dit seizoen, twee invalbeurten ofzo. Narsingh speelde goed toen hij geblesseerd raakte.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Spelers worden altijd beter gemaakt als ze geblesseerd zijn, soort mythes worden het dan.
Pieters en Narsingh hebben dit seizoen ook alles behalve goed gespeeld imo.
Kom op, PSV mist gewoon 3 basisspelers eigenlijk bijna het hele jaar door blessures (Toivonen, Narsingh, Pieters). Maar inderdaad, dat zal geen invloed gehad hebben op de resultaten. Ongeacht of ze nou beter gemaakt worden of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Spelers worden altijd beter gemaakt als ze geblesseerd zijn, soort mythes worden het dan.
Pieters en Narsingh hebben dit seizoen ook alles behalve goed gespeeld imo.
Ajax heeft dat toch ook gehad met Sigthorsson en Babel? En Ajax heeft meer bepalende mensen verkocht dat PSV als je het vergelijkt met het voorgaande jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op, PSV mist gewoon 3 basisspelers eigenlijk bijna het hele jaar door blessures (Toivonen, Narsingh, Pieters). Maar inderdaad, dat zal geen invloed gehad hebben op de resultaten. Ongeacht of ze nou beter gemaakt worden of niet.
grapjes??quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die grapjes kennen we nu wel he... pfff
Draai eens een andere plaat aub
http://barbara.famequotes(...)cc79413729e993&ln=en
PSV financieel op koers: jaarcijfers 2011-2012quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk, maar ik zou toch liever financieel gezond zijn.
quote:is het groepsvermogen verbeterd van negatief ¤ 4,2 mio naar positief ¤ 23,4 mio
quote:naar positief ¤ 23,4 mio
quote:¤ 23,4 mio
Ik zeg niet dat we met een straatlengte kampioen waren geworden wanneer die 3 fit waren. Maar als je met Toivonen en Narsingh had kunnen spelen had je geen last gehad van dat eeuwige geschuif met Wijnaldum, Lens en Matavz. Dan had je gewoon met Mertens-Lens-Narsingh en Toivonen erachter kunnen spelen het hele jaar door, buiten kleine pijntjes en schorsingen. Ik denk persoonlijk dat je dan minder punten had verspeeld door dat mensen elkaar beter gaan vinden enz.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax heeft dat toch ook gehad met Sigthorsson en Babel? En Ajax heeft meer bepalende mensen verkocht dat PSV als je het vergelijkt met het voorgaande jaar.
PSV heeft minder mensen moeten inpassen tov vorig jaar en dat zou een voordeel moeten zijn.
En Willems was toch de grote topper die Pieters volgens vele al voorbijgestreefd was. (Ik vind ze trouwens beide matig maar goed)
Maar dat geldt dan toch net zo goed voor Ajax?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we met een straatlengte kampioen waren geworden wanneer die 3 fit waren. Maar als je met Toivonen en Narsingh had kunnen spelen had je geen last gehad van dat eeuwige geschuif met Wijnaldum, Lens en Matavz. Dan had je gewoon met Mertens-Lens-Narsingh en Toivonen erachter kunnen spelen het hele jaar door, buiten kleine pijntjes en schorsingen. Ik denk persoonlijk dat je dan minder punten had verspeeld door dat mensen elkaar beter gaan vinden enz.
Pieters acht ik inderdaad de minst "erge" van de 3, doordat Willems en Pieters redelijk gelijk zijn qua niveau. Wat inderdaad niet bijster hoog is.
Je zou kunnen proberen de HMF methode te proberen, moet je ff de tekst/datum aanpassen en dan zeggen dat ik geen gelijk heb dat ze een eigen vermogen hebben...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk, maar ik zou toch liever financieel gezond zijn.
Krijgen we dat weer. gaan we het weer uittypen: (Dan neem ik alleen even de transfers van de afgelopen 2 zomers, aangezien daar zo over gezeurd wordt)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
grapjes??
Jij vind dit helemaal niet grappig, het wordt pas echt leuk als je er achter komt dat het kapitaal
dat bij psv op het veld staat nog maar een fractie van de investering waard is.
Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is? Maar jij komt aan met dat geblesseerde spelers beter gemaakt worden dan ze zijn. Dat is onzin in het geval van PSV dit jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat geldt dan toch net zo goed voor Ajax?
Het is een beetje alsof jij een hele dure auto koopt en ik er zelf eentje in elkaar zet met veel inzet, technisch inzicht en moeite. Dat jij dan euforisch gaat zitten zijn dat jouw auto van 2,5 ton een halve seconde sneller is op een rondje circuit, terwijl je eigenlijk de ogen uit je kop zou moeten schamen gezien het geld dat je er in hebt gestoken ten opzichte van het geringe voordeel wat het je oplevert.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vraag: wie is er derde geworden in de eredivisie?
Antwoord: F-E-Y-E-N-O-O-R-D
Ik spel het maar voor je, misschien dat je het dan snapt
Lijkt me ook. Het zijn gewoon internationals. En die mis je als ze geblesseerd zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is? Maar jij komt aan met dat geblesseerde spelers beter gemaakt worden dan ze zijn. Dat is onzin in het geval van PSV dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |