Ik was toen in Zwitserland, hele terrassen en kroegen bomvol om IJshockey te kijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Saviola het volgende:
Zwitserland heeft het niet kunnen afmakenWK finale met 1-5 verloren van Zweden
Voor iedereen denk ik, maar het is ook een gevaar als het reguliere seizoen zo extreem goed is. Je wordt overmoedig denk ik en gaat anderen onderschatten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:10 schreef nyny83 het volgende:
Haha de Wings pakken gewoon een voorsprong in de serie, dat is onverwachts (voor mij dan)
Ik weet er alles van en jij ook. Zowel de caps als de sharks hebben vrij recent de presidents trophy (beste record in regular season) gewonnen en werden direct in de playoffs uitgeschakeldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Katth het volgende:
[..]
Voor iedereen denk ik, maar het is ook een gevaar als het reguliere seizoen zo extreem goed is. Je wordt overmoedig denk ik en gaat anderen onderschatten.
Ja, dat was ook weer zo'n geweldige play offs inzinking van de Caps na een 3-1 voorsprongquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van en jij ook. Zowel de caps als de sharks hebben vrij recent de presidents trophy (beste record in regular season) gewonnen en werden direct in de playoffs uitgeschakeldVind het vooral apart dat de Wings zo goed klikken ineens. De Hawks zijn op zich niet slecht in vorm ofzo, ze hebben de Wild ook vrij eenvoudig aan de kant gezet.
Ik denk dat het niet alleen dit is maar dat je ook 2 verschillende soorten teams hebt. Je hebt de teams die goed presteren in een seizoensopzet en dus over een lange periode op een constant hoog niveau presteren en hierdoor hoog eindigen gedurende een seizoen (bijvoorbeeld de Sharks en Penguins de afgelopen 3 jaar). En je hebt teams die goed zijn in de opzet van de playoffs. Dus de gedachtegang van wedstrijd voor wedstrijd en hierin optimaal presteren (bijvoorbeeld de Kings afgelopen jaar en tot nu toe ook dit jaar).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Katth het volgende:
[..]
Voor iedereen denk ik, maar het is ook een gevaar als het reguliere seizoen zo extreem goed is. Je wordt overmoedig denk ik en gaat anderen onderschatten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef Saviola het volgende:
Goaltje vanop de Memorial Cup vannacht, uit London-Portland![]()
Zooo, sick.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef Saviola het volgende:
Goaltje vanop de Memorial Cup vannacht, uit London-Portland![]()
Aan de andere kant had het ook al 3-0 kunnen zijn tegen die tijd met de hoeveelheid shots die de Sharks toen hadden. De Kings kwamen terug inderdaad, maar in de eerste periode en een deel van de tweede hebben ze amper schoten op doel gehad, laat staan kansen. Al met al wel een terechte overwinning denk ik. Nu hopen dat ze game 5 ook kunnen pakken !quote:Op woensdag 22 mei 2013 06:49 schreef GoCanucksGo het volgende:
Mooie, spannende pot!
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de Sharks stand zouden houden, de Kings waren de laatste tien minuten aardig ontketend. Ook wel een beetje genaaid met die dubieus afgekeurde goal, je zag duidelijk dat ze gefrustreerd waren daarna.
Ik hoop dat we morgen kunnen zeggen: "Nice, Sens are back!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:32 schreef mcbbvb het volgende:
Nice, Sharks are back!
Hopelijk pakken de Pens vanavond een 3-1 series voorsprong.
Haha ik hoop van nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik hoop dat we morgen kunnen zeggen: "Nice, Sens are back!"
Dat gaat Ovi ook nog wel een keer overkomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Saviola het volgende:
Jakub Voracek had vandaag een ongelukje met zn Ferrari in Tsjechië..
[ afbeelding ]
..en hij is hier zonder verwondingen uitgestapt
Was te verwachten. Ik dacht dat die auto de Senators moesten voorstellen... die hebben goed op de broek gekregen van de Pens vannachtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef GoCanucksGo het volgende:
Vigneault (en de rest van de coaching staff) is de laan uit gestuurd. Kon ook eigenlijk niet anders denk ik.
Vigneault fired
Haha, schitterend verhaaltjequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:26 schreef Katth het volgende:
Dit moet je echt lezen, echt geweldig!
http://www.cavemag.com/my(...)eason-ticket-holder/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |