Ik keek heletijd met een wtf gedachtequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hahaha dat laatste stukje met die geit!
Ballin' Out, a song by Slim Dunkin and Wacka Flocka Flame on Spotify.quote:
Loser, mijne 24 duizend nogwatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef -Datdus- het volgende:
http://geoguessr.com/Mijn hoogste is: 10239
12263quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef -Datdus- het volgende:
http://geoguessr.com/Mijn hoogste is: 10239
Vanu Sovereignty?quote:
meervoud gquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Vanu Sovereignty?
.. - misschien moet ik toch vaker naar buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Vanu Sovereignty is geen meervoud. ik zei "de VS zijn", waardoor het bijna alleen nog maar voor verenigde staten (meervoud) kan staan.quote:
edit: oh wacht laat ik je post eens lezenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vanu Sovereignty is geen meervoud. ik zei "de VS zijn", waardoor het bijna alleen nog maar voor verenigde staten (meervoud) kan staan.
mr spellcheck
Waarschijnlijk komt die onder jouw ctrl+v toets vandaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
props voor degene die weet waar dit vandaan komt
je hebt je prijs toch gehad lulquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja van jou krijg ik toch geen prijs
ik zeg niks
Ja, winst maken als in een bedrijf toch? Dan willen we zgn ook flappen zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn rank en /back is weg.
Fix?
"hij heeft niet eens gedoneerd wolf"
Laat ook maar, dit gaat weer zo'n server worden.![]()
![]()
Nja, janken is sterk. Het zegt meer over de chefs aldaar, denkste niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef Curlbrah het volgende:
ga dan niet janken om je rank als je geen rank wil aldie boy
Flappen voor een back command omdat jullie niet instaat zijn om de juiste mensen te tp'en? Betalen voor een rank in een spel dat ik al gekocht heb? Denk het toch niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja, winst maken als in een bedrijf toch? Dan willen we zgn ook flappen zien.
Dat is niets nieuws, wij vragen nog redelijk weinig als donatie/product hoe je het wilt zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Flappen voor een back command omdat jullie niet instaat zijn om de juiste mensen te tp'en? Betalen voor een rank in een spel dat ik al gekocht heb? Denk het toch niet.
Het is dat ik geen motivatie heb, anders had ik mijn daddycheese gewoon weer geactiveerd. Flikker op met dat pay2win systeem.
Je mist het punt. Tief de server dan gewoon meteen op mcforum. Met de SC heeft het niks meer te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws, wij vragen nog redelijk weinig als donatie/product hoe je het wilt zien.
Op de grote server heb je ranks tot 500$
Het was ook niet bedoelt voor de SC. maar voor heel FOKquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je mist het punt. Tief de server dan gewoon meteen op mcforum. Met de SC heeft het niks meer te maken.
Waarom staat het dan op MCforum?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef shaderon het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoelt voor de SC. maar voor heel FOK
Nee hoor, zeker 80-90% is van FOK!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom staat het dan op MCforum?Moet je eens de verhouding bekijken tussen FOK! en MCforum.. Er komen meer spelers van MCforum dan van FOK!
Nigga whut?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom staat het dan op MCforum?Moet je eens de verhouding bekijken tussen FOK! en MCforum.. Er komen meer spelers van MCforum dan van FOK!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Artikel frontpage.. 3000 views enzo.. veel mensen
FOK!kers spelen Minecraft op eigen serverquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
link?
Toen ik nog speelde zag ik zowat alleen maar mcforum kutkoters
Dat noem ik niet de frontpage, maargoed..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef shaderon het volgende:
[..]
FOK!kers spelen Minecraft op eigen server
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat noem ik niet de frontpage, maargoed..
Als je het zo diep doet zoals het moet breek je haar borst been, dit is enkel beetje stoeien. Maar een gebroken bot groeit weer aan, maar een dood iemand niet.quote:
SINDS WANNEER ZIJN JULLIE OLDBIESquote:Op dinsdag 30 april 2013 @ 22:51 schreef tuut-chips het volgende:
Torchcraft is alleen nog maar twaalfjarigen en heeft niets meer te maken met FOK!.
FOK!Craft is opgezet door oldbies uit het MCSC topic.
Op FOK!craft zaten ook alleen maar 12 jarige, waarom denk je dat ik daar niet meer kom? Irritante kutkoters.:')__!quote:Op dinsdag 30 april 2013 @ 22:51 schreef tuut-chips het volgende:
Torchcraft is alleen nog maar twaalfjarigen en heeft niets meer te maken met FOK!.
Aldus FOK!craft over een paar maanden?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:15 schreef mar456 het volgende:
Torchcraft is een oude fok-server die werd bevolkt door ons. Toen werd berend geldgeil en ging hij ragen enzulks maken en server naar 200 slots gooien en nu word het dus bevolkt door mensen van 12.
Le u le mad le bro le trol le lolquote:
Neuhj Torchcraft begon al kut.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:15 schreef mar456 het volgende:
Torchcraft is een oude fok-server die werd bevolkt door ons. Toen werd berend geldgeil en ging hij ragen enzulks maken en server naar 200 slots gooien en nu word het dus bevolkt door mensen van 12.
Op fokcraft zitten bijna alleen maar volwassen sukkel. Meederheid is 2x zo oud als jij zo niet nog ouder dus lul niet tjapquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op FOK!craft zaten ook alleen maar 12 jarige, waarom denk je dat ik daar niet meer kom? Irritante kutkoters.:')__!
(Sowieso, wtf is torchcraft?)
Kijk onze server is gewoon gezellig.. niks te 12 jarigen lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:15 schreef mar456 het volgende:
dat moet ik ook nog even scorenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:17 schreef Ame_thyst het volgende:
zo nog ff een moederdag kadautje gescoord
het vragenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog even scoren
en, as usual, heb ik geen idee wat...
Wel toen ik nog speeldequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Kijk onze server is gewoon gezellig.. niks te 12 jarigen lol
quote:
Nieuwe scheerkwast!quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdad danb en je ook wel en kneus !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |