Game on Thronesquote:
I knowquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sorry, was een flauw grapje over je typo.
Er mist volgens mij nog een stukje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Stefan het volgende:
Robert Downey Jr. onderhandelt over ‘The Avengers 2′ en ‘The Avengers 3′
– 09/05/2013
Marvel viert op dit moment ongetwijfeld de geweldige box office prestaties van Iron Man 3, maar de studio heeft nog altijd een klein probleempje als het op dat deel van de superheldenfranchise aankomt. Met de release van de film liep het contract van hoofdrolspeler Robert Downey Jr. immers af, en hij is contractueel niet meer verplicht om in nog een Marvel-film te spelen.
Veel mensen vragen zich dus af hoe het verder moet gaan met zijn personage, Iron Man. Volgens een bericht van Heat Vision zijn de onderhandelingen nu begonnen. Downey Jr. en zijn vrouw Susan Downey hebben een diner georganiseerd op 6 mei, waar Marvel-baas Kevin Feige, Disney Studios baas Alan Horn en Iron Man 3 regisseur Shane Black bij aanwezig waren.
Daarbij werden meteen de onderhandelingen start over de terugkeer van Downey Jr. in de films van Marvel. Volgens het bericht gaan de onderhandelingen op dit moment bovenal over The Avengers 2 en The Avengers 3, en wordt Iron Man 4 op dit moment nog niet besproken.
Het lijkt onvermijdelijk dat hij terug zal keren voor The Avengers 2, aangezien regisseur en schrijver Joss Whedon al bezig is met het ontwikkelen van de film. De toekomst van de 48-jarige acteur in de verdere toekomst is echter onzeker. Hij lijkt graag terug te willen keren in de twee ensemblefilms, maar of hij nog een film wil dragen, is maar de vraag.
Daar komt bij dat het einde van Iron Man 3 voelde als een goede afsluiter van de filmserie. Maar, Kevin Feige heeft wel eerder al gezegd dat Marvel het wel ziet zitten om à la James Bond verschillende acteurs aan te trekken om hetzelfde personage te spelen. Aangezien Iron Man de succesvolste franchise van de studio is op dit moment, zal de studio graag nog een film willen zien.
Het zal dan ook moeilijk zijn om aan het publiek te verkopen dat Downey Jr. het personage niet speelt. Desondanks staat de studio erom bekend niet makkelijk te zijn tijdens onderhandelingen. Zo werden Terrence Howard en Edward Norton al aan de kant geschoven toen ze te hoge eisen stelden. Dezelfde tactiek pasten ze schijnbaar toe bij Gwyneth Paltrow en Chris Evans, die beiden besloten toe te geven aan de eisen van de studio.
De komende tijd wordt er in ieder geval onderhandeld over de toekomst van de Marvel-films. In elk geval werkt de studio actief aan de introductie van nieuwe personages, zoals in Guardians of the Galaxy, Ant-Man en Doctor Strange. Hoe het daarna verder gaat ha
ngt waarschijnlijk deels af van het slagen (of mislukken) van de onderhandelingen met Downey Jr.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er mist volgens mij nog een stukje?
Ik zou in ieder geval geen andere Iron Man willen zien. Tony Stark is Iron Man, klaar!
Hoewel ik Tony Stark een tof karakter vind en RDJ een perfecte acteur voor die rol, ben ik het hier ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten gewoon kappen met Iron Man drie was een mooie afsluiter en ook daar was de glans al van af.
It's all about the money..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten gewoon kappen met Iron Man drie was een mooie afsluiter en ook daar was de glans al van af.
Legacy is behoorlijk geflopt volgens mij...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
It's all about the money..
Ze willen nog even profiteren van de goede naam die Iron Man nu heeft, net als Bourne die 4e etc.
En terecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Legacy is behoorlijk geflopt volgens mij...
Ik wil graag Squirrel Girl zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:35 schreef Stefan het volgende:
Ik heb liever Kitty Pride in de Avengers
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil graag Squirrel Girl zien.
[ afbeelding ]
Dan kan de rest wel naar huis, die hebben dan niets meer te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil graag Squirrel Girl zien.
[ afbeelding ]
Komen de furries ook naar de bios.quote:
Een Great Lakes Avengers film zou ook enorm leuk zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan kan de rest wel naar huis, die hebben dan niets meer te doen.
Weten we al over welke Ant-Man de film nou eigenlijk gaat?quote:
Sowieso is dit nog maar een probeertrailer van Marvelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[
Weten we al over welke Ant-Man de film nou eigenlijk gaat?
Ze hebben de film toch aangekondigd voor een 2015 release?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso is dit nog maar een probeertrailer van Marvel
Een maand na Avengers 2. Dus neem aan dat ie wel een introductie krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben de film toch aangekondigd voor een 2015 release?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |