abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126294080
een chinees meisje van 13 jaar heeft een klasgenote afgemaakt omdat de andere kinderen haar mooier vonden en niet meer met haar om wilde gaan.

ze had haar thuis uitgenodigd om tv te kijken, vervolgens viel ze aan met een houten kruk, een schaar en een bierflesje

de straf is 3 jaar behandelen. zou je niet zeggen he, china het land waar jaarlijks duizenden mensen worden opgehangen enz

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-ze-mooier-is.dhtml

de wereld word steeds vreemder
pi_126294103
Een 13-jarig meisje uit China heeft een leeftijds- en klasgenootje vermoord uit jaloezie omdat anderen haar mooier vonden. Ze sloeg haar rivale eerst bewusteloos en bewerkte haar daarna onder andere met een schaar en een mes.
Uit het rechtbankverslag blijkt dat de meisjes lange tijd goede vriendinnen en buren waren, zo schrijft ChinaDaily.com. Maar de dader, achternaam Qin, werd steeds jaloezer en maakte zich boos over het feit dat klasgenoten liever met het slachtoffer, achternaam Zhou, zouden omgaan dan met haar. Zhou zou ook in het openbaar opmerkingen hebben gemaakt over hoe Qin er uit ziet en dat ze dik is.

Op 10 april 2012 nodigt Zhou haar vriendin bij haar thuis uit. Tijdens het tv kijken wordt het slachtoffer eerst bewusteloos geslagen met een houten kruk. Uit angst dat Zhou weer bijkomt en het incident zou melden, valt Qin Zhou nogmaals aan. Ze gebruikt onder andere een bierflesje, een schaar en andere voorwerpen die ze thuis vond.

Zhou stierf ter plekke. Hierna werden ook nog haar hoofd en haar armen afgezaagd en in plastic zakken gedaan. De jonge dader zou daarna al het bloed hebben opgeruimd.

Omdat Qin nog geen 14 was toen ze haar daad pleegde, kan ze niet gestraft worden voor de wet. Geoordeeld werd dat ze binnen 3 jaar weer kan terugkeren in de maatschappij na behandeling. Ook moeten de ouders van Qin een schadevergoeding betalen aan de ouders van het overleden meisje.

Wow dit vind ik nog veel zieker.. dat kind heeft ten eerste doelbewust een moord gepleegd.. en vervolgens dus ook gewoon nog de "rommel opgeruimd" echt wat de..
  vrijdag 10 mei 2013 @ 07:03:36 #3
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_126294249
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 05:19 schreef Danter het volgende:
Een 13-jarig meisje uit China heeft een leeftijds- en klasgenootje vermoord uit jaloezie omdat anderen haar mooier vonden. Ze sloeg haar rivale eerst bewusteloos en bewerkte haar daarna onder andere met een schaar en een mes.
Uit het rechtbankverslag blijkt dat de meisjes lange tijd goede vriendinnen en buren waren, zo schrijft ChinaDaily.com. Maar de dader, achternaam Qin, werd steeds jaloezer en maakte zich boos over het feit dat klasgenoten liever met het slachtoffer, achternaam Zhou, zouden omgaan dan met haar. Zhou zou ook in het openbaar opmerkingen hebben gemaakt over hoe Qin er uit ziet en dat ze dik is.

Op 10 april 2012 nodigt Zhou haar vriendin bij haar thuis uit. Tijdens het tv kijken wordt het slachtoffer eerst bewusteloos geslagen met een houten kruk. Uit angst dat Zhou weer bijkomt en het incident zou melden, valt Qin Zhou nogmaals aan. Ze gebruikt onder andere een bierflesje, een schaar en andere voorwerpen die ze thuis vond.

Zhou stierf ter plekke. Hierna werden ook nog haar hoofd en haar armen afgezaagd en in plastic zakken gedaan. De jonge dader zou daarna al het bloed hebben opgeruimd.

Omdat Qin nog geen 14 was toen ze haar daad pleegde, kan ze niet gestraft worden voor de wet. Geoordeeld werd dat ze binnen 3 jaar weer kan terugkeren in de maatschappij na behandeling. Ook moeten de ouders van Qin een schadevergoeding betalen aan de ouders van het overleden meisje.

Wow dit vind ik nog veel zieker.. dat kind heeft ten eerste doelbewust een moord gepleegd.. en vervolgens dus ook gewoon nog de "rommel opgeruimd" echt wat de..
Jezus, die spoort niet.
Omdat peer.
pi_126294257
quote:
Geoordeeld werd dat ze binnen 3 jaar weer kan terugkeren in de maatschappij na behandeling.
Dat is dan het tweede land waar men denkt dit soort weeffoutjes wel even in een paar jaar weg denkt te kunnen werken.

Of behelst de behandeling een lobotomie?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_126294918
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 07:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat is dan het tweede land waar men denkt dit soort weeffoutjes wel even in een paar jaar weg denkt te kunnen werken.

Of behelst de behandeling een lobotomie?
Je moet er nooit vanuit gaan dat China zulke dingen denkt. Dat vrouwtje zal wel echt zwaar gestraft worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126295759
Zo iemand moet je gewoon opgeven, hopeloos.
RIP wbt het volgende slachtoffer.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:59:37 #7
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126296067
Juist op die jonge leeftijd heeft ze nog kans ervan te leren lijkt me. 14 is erg jong, waarschijnlijk heeft ze nauwelijks besef wat ze gedaan (als in, wat het concept van moord voor invloed heeft want ik denk wel dat ze wist waarmee ze bezig was.) heeft maar het is behoorlijk ziek ja.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_126296083
Ik denk dat 3 jaar behandeling in China wel even wat zwaarder zal zijn dan 3 jaar knuffelen zoals in Nederland.

En de doodstraf voor een 13 jarige, dat is zelfs in China wel erg overdreven hoor.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_126296121
Chinezen :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:02:48 #10
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_126296137
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:

En de doodstraf voor een 13 jarige, dat is zelfs in China wel erg overdreven hoor.
Zou me niks verbazen als dat wel zou gebeuren... :')
Maar dit kind is wel rijp voor een gesticht of ze kan, als ze vrij komt, zo bij de lokale maffia aan de slag
pi_126296449
Ze zal gedacht hebben: "we kunnen het uitplaten, maar Zhou Qin't ook"!
pi_126296525
quote:
Ik denk dat 3 jaar behandeling in China wel even wat zwaarder zal zijn dan 3 jaar knuffelen zoals in Nederland.

Je moet wat minder denken. En waarom zou dit soort uitschot de kogel niet mogen krijgen ? Rekening graag naar d'r ouders.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 mei 2013 @ 10:35:12 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_126296972
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 07:03 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Jezus, die spoort niet.
Die spoort al 2013 jaar niet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:55:19 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_126297528
Picca's
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_126297694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die spoort al 2013 jaar niet.

Haha. :D
pi_126297723
quote:

3 jaar knuffelen?
Met aftrek van voorarrest, strafvermindering wegens goed gedrag, verlofweekendjes en vrijlating na uitzitten van 2/3 deel blijft er niet veel knuffel en geitenwollensokkentijd over.
pi_126298058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 05:19 schreef Danter het volgende:

Goed bezig voor zo'n jonge moordenares.

Er staat wel een vreselijk ergerlijke fout in dit stukje, komt het uit een krant?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 mei 2013 @ 11:17:14 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_126298131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:14 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Er staat wel een vreselijk ergerlijke fout in dit stukje, komt het uit een krant?
Nee van een Chineze menu-kaart

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_126298198
Ben ik de enige die aan de film Battle Royale dacht? :@
pi_126300345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:14 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

ja heb t ff uit de link van TS gehaald zodat niet iedereen hoeft door te linken.. (vind ik mobiel altijd heel irritant)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:56:48 #21
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_126312661
Ik vind dit soort zaken altijd fascinerend.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:33:13 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_126316529
Verzonnen topics :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')