Ah sí, el norte de España está muy bonito también. No he tenido un intercambio, pero mí compañeros de clase bien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
No, con un ciudad en el norte de España. Has hecho/tenido (weet ff niet welk woord) un intercambio con Málaga?
Dat laatste hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van iemand of gewoon enthousiaste en nieuw?
Dan kan deze kloon wel aardig Spaans, dit is niet uit een vertaalmachine komen rollen want de zin klopt prima, lijkt me ook geen kloon eigenlijk hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van iemand of gewoon enthousiaste en nieuw?
Dankjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is tofWat een leuke UI trouwens. Trippy
Klonen zijn niet per se slecht he. Dit (mijn) account is eigenlijk ook een kloonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan kan deze kloon wel aardig Spaans, dit is niet uit een vertaalmachine komen rollen want de zin klopt prima, lijkt me ook geen kloon eigenlijk hoor, gewoon een enthousiaste nieuweling en das altijd leuk!
Nee nee dat weet ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klonen zijn niet per se slecht he. Dit (mijn) account is eigenlijk ook een kloon
Weet ik, die jaag ik ook hard weg als ik ze tegenkom.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee nee dat weet ik, maar je hebt d'r ook van die trolls bij tussen zitten waar niemand op zit te wachten.
wat is jouw 'echte' username dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klonen zijn niet per se slecht he. Dit (mijn) account is eigenlijk ook een kloon
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik, die jaag ik ook hard weg als ik ze tegenkom.
Anitaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee nee dat weet ik, maar je hebt d'r ook van die trolls bij tussen zitten waar niemand op zit te wachten.
Ja, alleen spreek ik geen woord Spaans.quote:
Mi scusíquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, alleen spreek ik geen woord Spaans.Alleen Frans, Duits, Engels en Italiaans.
Met jou?
Goeie poging, maar nee. Kijk, ik zit al meer dan 6 jaar op fok en ik ben 18, kan je nagaan wat voor een geneuzel ik op die leeftijd postte, dus dat hou ik mooi geheim. Wel grappig dat ik net zag dat ik zelfs een note had met dat accountquote:
Met mij ook hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, alleen spreek ik geen woord Spaans.Alleen Frans, Duits, Engels en Italiaans.
Met jou?
bjoetiegoeroe, amehoela, ik zou bijna denken dat je dronken bentquote:
Op zich, maar Italiaans kan ik verder niet, dat woord ken ik door de film Eurotripquote:
Same here, vertel ik het ook maar nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goeie poging, maar nee. Kijk, ik zit al meer dan 6 jaar op fok en ik ben 18, kan je nagaan wat voor een geneuzel ik op die leeftijd postte, dus dat hou ik mooi geheim. Wel grappig dat ik net zag dat ik zelfs een note had met dat accountDit is account nummer 3 (van de 4.)
Die was zo grappig. Maar is al een tijdje weg, dan ben je niet compleet onbekend met fok dus. Vertel me meer.quote:
Weet je wat grappig is, ik heb ooit iemand op een ander forum (dacht ik) leren kennen met dezelfde voornaam als jij. Ik weet alleen écht niet meer wanneer dat was en ik denk ook niet dat jij het bent hoewel je naam natuurlijk wel 'uniek' isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goeie poging, maar nee. Kijk, ik zit al meer dan 6 jaar op fok en ik ben 18, kan je nagaan wat voor een geneuzel ik op die leeftijd postte, dus dat hou ik mooi geheim. Wel grappig dat ik net zag dat ik zelfs een note had met dat accountDit is account nummer 3 (van de 4.)
Nooit van gehoord eigenlijk, maar dan wel weer van AnthonyZeus en zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die was zo grappig. Maar is al een tijdje weg, dan ben je niet compleet onbekend met fok dus. Vertel me meer.
Ik heb op 2 fora gezeten, de ander was een belgs forum met alleen maar meisjes, dus het lijkt me stug.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is, ik heb ooit iemand op een ander forum (dacht ik) leren kennen met dezelfde voornaam als jij. Ik weet alleen écht niet meer wanneer dat was en ik denk ook niet dat jij het bent hoewel je naam natuurlijk wel 'uniek' is
Ja de kans is ook wel erg klein, en ik geloof dat zij toen al 17-18 was en ik was hoogstens 13-14quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb op 2 fora gezeten, de ander was een belgs forum met alleen maar meisjes, dus het lijkt me stug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |