abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5783245
Bij ons lukt de sex niet. We zijn al meer dan een jaar samen, we proberen het al meer dan een half jaar. Maar ik ben te krap. Iedere keer gaat het weer een stukje verder dat wel gelukkig. Maar het doet zeer. En daarom proberen we het bijna nooit.

Maar nu heb ik (waarschijnlijk daardoor en door een vroegere aanranding) weinig zin in sex. En dan niet in "the real thing", maar ook in het andere. Mijn vriend baalt daar vreselijk van. Maar hij komt gerust aan zijn trekken, dat gun ik hem wel.

Maar telkens als hij het wil proberen (en ik dus geen zin heb) denkt hij dat het aan hem ligt. Terwijl dat dus niet is! Dat weet hij wel. Maar ik vind het zelf jammer dat ik geen zin heb. Wat is hier aan te doen?

Graag enkel serieuze antwoorden.

pi_5783284
Kunnen verschillende dingen zijn.

Het kan zelfs zijn dat je niet eens te krap bent, maar bijvoorbeeld vaginisme hebt overgehouden aan die aanranding.

Misschien zelfs een combinatie van een medisch met een psychisch probleem.

Je kan zelf wel verzinnen welke instanties je verder kunnen helpen:

Medisch - huisarts
Psychisch - psycholoog
All in one - GGD

pi_5783286
Naar de dokter, afspraak laten maken bij het ggz .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5783298
Te krap komt dus door de gespannenheid. Had mijn vriendin de eerste keer ook.

Ik weet niet wat ik voor tips moet geven dan dat je toch moet proberen om het je te ontspannen, je vriend te vertrouwen enzo. Doet je vriend wel aan voorspel? Kan me voorstellen dat dat een boel uit zal maken.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated - Mahatma Gandhi (1869-1948)
pi_5783313
Ik heb een hekel aan dokters.
En over mijn problemen heb ik al met andere mensen gesproken om het maar kwijt te zijn. Mijn vriend weet er ook vanaf.
Alleen is hij geen prater. Dus zowieso weet hij nooit waar ik mee zit.
  vrijdag 13 september 2002 @ 12:25:50 #6
32601 oxorpoxe
Tot de schijt ons doodt
pi_5783322
Je bent niet de einge die met zo'n verleden hetzelfde probleem heeft, dus je staat iig niet alleen.
Je zou dus in contact kunnen treden met je lotgenoten, dat zou ik doen als ik jou was.
Succes ermee!
pi_5783327
Probeer het eens een keer als je wat gedronken hebt. kan raar overkomen maar je bent wel een stuk meer ontspannen. misschien dat dat help.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_5783330
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:25 schreef jasmine21 het volgende:
En over mijn problemen heb ik al met andere mensen gesproken om het maar kwijt te zijn. Mijn vriend weet er ook vanaf.
lekker relatie als jullie niet praten
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5783357
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:24 schreef kokosmakroon het volgende:
Ja, maar we zijn al meer dan een half jaar bezig. Hoe verklaar je dat dan?
quote:
Ik weet niet wat ik voor tips moet geven dan dat je toch moet proberen om het je te ontspannen, je vriend te vertrouwen enzo. Doet je vriend wel aan voorspel? Kan me voorstellen dat dat een boel uit zal maken.
Ik vertrouw mijn vriend juist. En aan voorspel doen we echt. We gebruiken ook glijmiddel.

Het is voor ons allebei de eerste keer. En ik ben 21 en hij is 22. Dus helemaal onervaren zijn we niet. We wonen ook samen, dus alle rust.

pi_5783362
quote:
Denk dat deze beter in seksualiteit past
quote:
Als hij géén prater is, dan kan jij toch praten er over!! Lucht je hart, anders wordt het nooit wat!

En verder: wat doen jullie aan voorspel...??

pi_5783369
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:26 schreef GWD het volgende:
Probeer het eens een keer als je wat gedronken hebt. kan raar overkomen maar je bent wel een stuk meer ontspannen. misschien dat dat help.
idd,. beetje aangeschoten raken, dat onspant beter..
pi_5783376
quote:

hmm...is dat niet juist het belangrijkste van een relatie? Elkaar alles vertellen over wat je voelt en hoe je je voelt. Daardoor heb je toch steun aan elkaar.
pi_5783381
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:26 schreef Joene het volgende:

lekker relatie als jullie niet praten

Helemaal niet praten zei ik niet. Ik zei dat het praten moeilijk gaat bij hem.
pi_5783384
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:24 schreef kokosmakroon het volgende:

Ik denk niet dat dat het probleem zal zijn. Het is overigens wel een goed idee om je huisarts of (inderdaad) de GGD te raadplegen voor meer informatie en advies. Misschien is glijmiddel een bevordelijk hulpmiddel.. Je stelt je vriend gerust en ik denk wel dat hij het begrijpt.

Heel veel sterkte !

Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_5783390
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:27 schreef jasmine21 het volgende:
Het is voor ons allebei de eerste keer. En ik ben 21 en hij is 22. Dus helemaal onervaren zijn we niet. We wonen ook samen, dus alle rust.
Het is jullie eerste keer, maar jullie zijnniet onervaren..

Volgens mij mis ik iets!

vrijdag 13 september 2002 @ 12:30:05 #16
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5783399
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:26 schreef GWD het volgende:
Das idd een best goed idee
Wassik niet zelf op gekomen...

Kan ook idd vaginisme zijn.
Maar daar kun je het beter over hebben met mensen die daar meer verstand van hebben...

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_5783407
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:29 schreef jasmine21 het volgende:

[..]

Helemaal niet praten zei ik niet. Ik zei dat het praten moeilijk gaat bij hem.

dan kan jij toch praten over wat jou dwarszit

je schrijft zelf dat hij niet weet wat erin jou omgaat

pi_5783414
alcohol kan, maar kan ook tegengesteld werken.

De beste tips zullen toch komen van de mensen die het zelfde hebben meegemaakt.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated - Mahatma Gandhi (1869-1948)
pi_5783416
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:27 schreef jasmine21 het volgende:

Het is voor ons allebei de eerste keer. En ik ben 21 en hij is 22. Dus helemaal onervaren zijn we niet.

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?
pi_5783417
We drinken idd wel wat er voor. Dus daar ligt het ook niet aan.

Qua voorspel: hij streelt me overal en hij likt me. Dus ik ben nat genoeg.

offtopic: Hij hoort in dit rijtje te staan omdat dit meer psychisch is dan sexualiteit.

pi_5783432
Dat het te krap voelt wil idd niet zeggen dat je het ook bent.
Ben je wel opgewonden (nat) genoeg??
Als je geen zin heb kan ik me voorstellen dat je ook niet vochtig genoeg bent.

pi_5783439
Sex lukt alleen als je opgewonden bent en zin hebt. Dan ontstaat er meer ruimte en wordt er mee vocht geproduceerd zodat hij er zo in kan glijden als het ware. Blijkbaar gebeurt dit niet. Dit kan door een gebrekkig voorspel komen of het zit meer in je hoofd.
Mijn vraag aan jou: Doe je weleens aan zelfbevrediging? Zoja, wat is dan je lichamelijke reactie?
pi_5783443
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:30 schreef Simmens het volgende:
:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?
Ik bedoel er mee dat we wel weten hoe het moet, maar dat het gewoon niet lukt.
pi_5783452
Volgens mij is vertrouwen erg belangrijk en jij moet duidelijk verschil zien tussen het gebeurde, hoe verschrikkelijk dat ook was en wat je nu wil doen met je vriend. De enige overeenkomst tussen de twee is slechts een lichamlijke handeling en die handeling stelt niets (qua plezierbeleving) voor zonder de passie en gedrevenheid.

Je vriend is niet degene die vroeger die dingen gedaan heeft maar nu ben jij nog steeds het slachtoffer van wat er gebeurd is en hij ook (in lichtere mate).

TRUE
pi_5783454
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:31 schreef jasmine21 het volgende:
We drinken idd wel wat er voor. Dus daar ligt het ook niet aan.

Qua voorspel: hij streelt me overal en hij likt me. Dus ik ben nat genoeg.

offtopic: Hij hoort in dit rijtje te staan omdat dit meer psychisch is dan sexualiteit.

voel je je niet te gespannen voor wat komen gaat ?
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')