Joaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kijk je Game of Thrones? Binnenkort is er zo'n Game of Thrones expeditie daar in Amsterdam
tevens trusten
OMG DE SOCIALE DRUKquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
dat je iemand die binnen europa is geemigreerd vraagt of ie nog wel es in Holland is. En dan zegt die persoon, heel regelmatig! en dat je dan zegt dat ie altijd welkom is voor een borrel. En dat je dan als antwoord krijgt dat ie wel bij 200 personen wat mag komen drinken.
niks moet he!
Er. Zijn ook nog genoeg mensen bij elkaar zo lang na trojwen, onzin dus om zorgen ge makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Zie net op FB dat een van de buurvrouwen, met vier kinderen, na twintig jaar gaat scheiden. Ik kan dat momenteel niet goed hebben zo vlak voor het trouwen
proost!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Er. Zijn ook nog genoeg mensen bij elkaar zo lang na trojwen, onzin dus om zorgen ge maken
We zijn echt in de hemel op aarde brland, zoooo mooi en geweldig is het hier
Neg heerlijk gegeten en velen wijn om meg een zooi brabo''s hier, gezellig en lollig hehehehwghehe
Nu poging twee Van lpyama pakken uit koffer en dan slapen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Er. Zijn ook nog genoeg mensen bij elkaar zo lang na trojwen, onzin dus om zorgen ge maken
We zijn echt in de hemel op aarde brland, zoooo mooi en geweldig is het hier
Neg heerlijk gegeten en velen wijn om meg een zooi brabo''s hier, gezellig en lollig hehehehwghehe
Nu poging twee Van lpyama pakken uit koffer en dan slapen
Of op de weg... of überhaupt ergens....quote:
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kijk je Game of Thrones? Binnenkort is er zo'n Game of Thrones expeditie daar in Amsterdam
tevens trusten
Ik ook kthnxbyequote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Mag ik ook bij t clubje voor mensen waarbij de naam altijd verkeerd geschreven wordt?
Ik niet, maar de creaties die eruit komen zijn soms om te huilenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik spel mijn naam standaard eigenlijk
WATquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik niet, maar de creaties die eruit komen zijn soms om te huilen
99% wordt het met een S geschreven
maar ook vaak rosa of esmeralda
WEET JE HOE VAAK ROSAquote:
Heel vaak als mensen dan op t werk belde hoorde ik mijn collega's "Rosa? Oh ja hoor die is er wel ik geef haar wel even! "quote:
JE BRUIDSJURK!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd vandaag oefenshoot. WAT MOET IK AAN=
oefenshoot?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
NIKSquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
je werkt in een supermarkt ffs. Al die mensen hebben tijd zat vandaag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:08 schreef Dwyn het volgende:
Bij mij op het werk is het blijkbaar heel erg druk. How is it possible? Waar komen die mensen vandaan?
Ik heb nog nooit gehoord dat er ook oefenshoots gedaan worden!quote:
Ik werk op een station, je zou verwachten dat het minder zou zijn door de mensen die een lang weekend nemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je werkt in een supermarkt ffs. Al die mensen hebben tijd zat vandaag.
das hot. Meer voor kennismaken / los komen etc.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat er ook oefenshoots gedaan worden!
Maar dat is dus de voorronde voor t maken van de ekten trouwfotos?
Ehmz dan gewoon een jurk ofzo! Dan kun je ook poses oefenen enzeu
WELKOM BIJ DE ZONNEALLERGIECLUBquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:11 schreef Diconnected het volgende:
ik heb ineens allemaal rare bultjes op m'n vinger, dafuq
heb je mss gevingerd? Of Sjaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:11 schreef Diconnected het volgende:
ik heb ineens allemaal rare bultjes op m'n vinger, dafuq
Spannend!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh zo! Tof!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das hot. Meer voor kennismaken / los komen etc.
Ik denk niet dat het uitmaakt voor de poses, er hangt niets in mijn kast dat ook maar enigszins in de buurt komt van mijn bruidsoutfit
als je hard genoeg knijpt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je er in knijpt, komt er dan vocht uit?
Of juist drukker door de dagjes-mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik werk op een station, je zou verwachten dat het minder zou zijn door de mensen die een lang weekend nemen.
allemaal volk dat naar de dierentuin gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of juist drukker door de dagjes-mensen
vreselijk hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben ze die kinderen nou nog niet gevonden
Jokerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en wakker worden door een kat die bij je wil komen liggen. Ruik je ineens een poeplucht, zitten heel zijn achterpoten vol en de gang ookFML gister de bak verschoond.
Net fijn opengekrabd tijdens het douchen
Zou kunnen, maar dat zou elkaar wel een beetje op moeten heffen. En een totaal ander koopgedrag. Ik zal het wel zien vanmiddag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of juist drukker door de dagjes-mensen
Je kreeg nu ook van die kortingsbonnen voor verschillende dierenparken bij de mac, dus dat wil wel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal volk dat naar de dierentuin gaat
Maar als je jezelf van kant maakt, waarom dan de moeite doen om je kinderen ergens anders van kant te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik vind t zo sneu![]()
Maar omdat die vent zichzelf van kant heeft gemaakt denk ik eerlijk gezegd wel dat hij die kids ook iets aangedaan heeft eerst
Jaquote:
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik vind t zo sneu![]()
Maar omdat die vent zichzelf van kant heeft gemaakt denk ik eerlijk gezegd wel dat hij die kids ook iets aangedaan heeft eerst
waarschijnlijk dood in een bos / sloot / motelkamer.... :,(quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar waar de neuk moeten ze nog zijn dan. Ik kan er niet tegen
Als je je kinderen niets aan doet waarom niet een dag kiezen dat ze bij hun moeder zijn ipv bij hemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar als je jezelf van kant maakt, waarom dan de moeite doen om je kinderen ergens anders van kant te maken
Pciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voorwant waarom zou je ze anders uberhaupt ophalen?
Mja ik denk ook niet dat je logisch moet beredeneren want vaak kunnen die mensen dat al niet als ze met het idee rondlopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar als je jezelf van kant maakt, waarom dan de moeite doen om je kinderen ergens anders van kant te maken
Ik weet nog steeds niet wat ik wilquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
moet iemand nog wat van de piercing shop? want die ik wil is nu op voorraad dus kan eindelijk bestellen
Ja ik snap dat wel. Maar waarom ga je er dan niet zelf meteen "erachteraan" ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je je kinderen niets aan doet waarom niet een dag kiezen dat ze bij hun moeder zijn ipv bij hem
Mja t is zo lastig
ik neem dezequote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik wilIk krijg die van mij ook niet open trouwens
Wat zouden jullie doen? Naar een shop of hebben jullie nog tips?
misschien eerst nog ff doelloos rondgelopen ofzo of kon hij t niet meer aanzien is hij weggaan en toen ergens anders dit gedaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel. Maar waarom ga je er dan niet zelf meteen "erachteraan" ?
I dont get it
Lief! Hoe zat dat ook alweer met de maten? Is 1,2mm standaard?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik neem deze
https://www.alloverpierci(...)lepen-zirkonia?Array
Bij tragus meestal 1.2 ja anders zo'n groot gatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lief! Hoe zat dat ook alweer met de maten? Is 1,2mm standaard?
Ik denk dat hij zeker wilde weten dat niemand ze zou vinden. Beetje zo`n 'als ze mij niet gegund worden dan krijgt dat tyfuswijf ze ook zeker niet' ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gemaakt door streepsel. Hij was bang want er stond iemand voor de deur
Ik zweet, dat beest is seniel aan het worden
Ah thanks!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij tragus meestal 1.2 ja anders zo'n groot gat
picsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik twijfel tussen polkadot jurk, geoprint jurk, roze jurk en jeans
Roze jurkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik twijfel tussen polkadot jurk, geoprint jurk, roze jurk en jeans
jonge, net alsof je mijn benen gaat zienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou sowieso een jurk doen; aangezien je ein mei ook in jurk bentAls is het maar voor het idee hoe je je benen/jurk moet houden
Daarom netquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, net alsof je mijn benen gaat zien
Met jurkje ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom netMet jeans zie je die dus wel; terwijl dat bij de jurk niet zķ is.
Denk ik... Naja geen idee; misschien maakt het eik ook heul niet zo uit
*nagels aan het vijlen...*Poeh wat druk op het werk...
Neuh ik bestel zelf; want moet ook nog gaasjes e.d. kopenquote:
okayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh ik bestel zelf; want moet ook nog gaasjes e.d. kopen
Maar thx anywayz![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht doe ff tragus piercing uit zodeat ik ff voor maat kan kijken maar nu krijg k em natuurlijk nooit meer terug!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM BEN IK EEN VROUW
*kijkt wanhopig naar enorme stapel kleding op bed
Nee ik heb een 6mm staafje hier liggen dus wou ff kijken of dat te groot of juist goed is enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]heb je m al?
Ik kreeg net eindelijk mn balletje los, maar ik heb zo'n open ring piercing met balletjes aan beide uiteinden thuis liggen om erin te doen. Maar ik kreeg m best onverwacht los uit mn oor dus zat ik weer te pielen met die nieuwe uberhaupt los te krijgen uit de verpakking en heb ik uiteindelijk mn oude er weer op gedraaidIk moet ook nog zo weg. Fail.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht doe ff tragus piercing uit zodeat ik ff voor maat kan kijken maar nu krijg k em natuurlijk nooit meer terug!
ach ik heb niets qua schoonmaken of zout watdanook gedaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik durf dat nooit los te halen in het 'genezingsproces'
Ik vraag bij 2de afspraak wel wanneer korter staafje er in mag ook; want zelf durf ik dat niet te doen
Loool jij bent ook een goeie jijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach ik heb niets qua schoonmaken of zout watdanook gedaanen k zit er veel aan te friemelen maar hij ziet er prima uit dus t zal wel
maar ik krijg em dus nog steeds niet terugik krijg wel als ik van d voorkant in steek maar niet van de achterkant
Ik heb mijn wenkbrauwpiercing in de vier jar dat ik hem had twee keer zelf verwisseldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik durf dat nooit los te halen in het 'genezingsproces'
Ik vraag bij 2de afspraak wel wanneer korter staafje er in mag ook; want zelf durf ik dat niet te doen
Jamaar krijg dat bnalletje er nooit op in mijn oorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Loool jij bent ook een goeie jij![]()
![]()
Omgekeerd instoppen![]()
Hipsterrrr jeweetz
Duct tapequote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar krijg dat bnalletje er nooit op in mijn oor![]()
![]()
Ah navelpiercing was ook een hel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn wenkbrauwpiercing in de vier jar dat ik hem had twee keer zelf verwisseld![]()
En m'n navelpiercing duurde een jaar voordat ik hem durfde te wisselen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
Zit alleen op het werk... dus ik ben mijn nagels aan het doen![]()
![]()
Zetten ging eigenlijk goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Priemke, hoe ging het zetten eigenlijk bij jou? Dat heb ik gemistEn ik zag op de bruiloft dat je een conch had gezien toch? Niet de helix of die van spees?
Met duct tape?quote:
Oh volgens mij wordt dat ook supertof! Fijn dat je er niet zoveel last van hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zetten ging eigenlijk goed1ste dag vooral veel pijn met schoonmaken (omdat het nog zo gezwollen zat); maar hij geneest super ! Valt me niks tegen.. 3de dag kon ik de piercing al makkelijk bewegen zelfs
Ja mijn oor is niet gemaakt voor een triple frontal helixEr kan max 1 in.. Geen optie dus... Uiteindelijk kwam de piercer zelf met het idee om er 3 te zetten in een soort driehoek: Conch, tragus en frontal helix
Heb ik er alsnog 3; maar iets anders dan eerste idee
Zo dus (die 2 zwarte puntjes worden dus nog gezet)
[ afbeelding ]
Ze wou ze niet alle 3 tegelijkertijd zetten omdat het te zwaar zou zijn voor mijn oor. Omdat de conch de langste herstelperiode nodig heeft; hebben we die eerst gezet; 21ste komt mijn tragus en 22 juni mijn helix
Welke had jij gezet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh volgens mij wordt dat ook supertof! Fijn dat je er niet zoveel last van hebt
Oh en dat jeuken, zeeeeer herkenbaarIk moet zeggen dat die van mij nu ongeveer 3 weken helemaal geen pijn meer doet. Wel echt na 9 maanden dus. DUURTLANG
Ja maar jouw pijngrens......quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
die van mij doet soberso geen pijnik had al super weinig last de eerste dag, en de 2 dagen erna alleen als ik er op geslapen had en ik voelde het wel op dag 1 toen ik telefon er tegenaan sloeg maar ik slaap er al hele tijd weer op en merk echt niets
Lucky you!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
die van mij doet soberso geen pijnik had al super weinig last de eerste dag, en de 2 dagen erna alleen als ik er op geslapen had en ik voelde het wel op dag 1 toen ik telefon er tegenaan sloeg maar ik slaap er al hele tijd weer op en merk echt niets
Ik heb een tragus, in augustus laten zettenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke had jij gezet?
Ja pijn.. naja als ik em echt 'wiggle' dan is het idd nog pijnlijk; maar valt me verder niks tegen
[..]
Ja maar jouw pijngrens......![]()
das waarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke had jij gezet?
Ja pijn.. naja als ik em echt 'wiggle' dan is het idd nog pijnlijk; maar valt me verder niks tegen
[..]
Ja maar jouw pijngrens......![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer
Krijgt mama een sms 'WAT ETEN JULLIE VANAVOND'. Dus ik bel m op: ja we eten nasi zonder vlees (we hebben voor lunch kibbeling gehaald, dan vind ik vlees niet nodig) '
'Oh wat zit er dan in??'
Ja groente en ei...
'OH NIET TE VEEL GROENTE DAN'.
Gast je komt bij ons eten
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer
Krijgt mama een sms 'WAT ETEN JULLIE VANAVOND'. Dus ik bel m op: ja we eten nasi zonder vlees (we hebben voor lunch kibbeling gehaald, dan vind ik vlees niet nodig) '
'Oh wat zit er dan in??'
Ja groente en ei...
'OH NIET TE VEEL GROENTE DAN'.
Gast je komt bij ons eten
Lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen heb ik een grote zak groente en nog een kleine zak en een bakje taugé gepakt
en terechtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen heb ik een grote zak groente en nog een kleine zak en een bakje taugé gepakt
Komt je H&M pakje ook vandaag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
SWAPPAKKETJE PIXIE DUSTS ERMAHGEEEEERD
OHMYECHTIKWILNUNAARHUISSSSS :vquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
SWAPPAKKETJE PIXIE DUSTS ERMAHGEEEEERD
Mja jouwe is first class mail he, mijne flat rate priorityquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
SF is wss eerder thuis dan ik, kan hij mooi op pakketje wachten![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef Maisnon het volgende:
Spees op dat plaatje alleen al zie ik 2x zo veel lakjes als ik in totaal heb![]()
newbiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef Maisnon het volgende:
Spees op dat plaatje alleen al zie ik 2x zo veel lakjes als ik in totaal heb![]()
er-mah-gerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
er-mah-gerd.
Vind je glitter tof? Ik heb nog een setje die ik toch niet gebruik, dan neem ik die maandag voor je mee
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef Maisnon het volgende:
FML!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja jouwe is first class mail he, mijne flat rate priority
Dan moet je maar een keer komen gamen met mij en SF dan kun je gelijk je nagels lakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat nagels lakken met jouw P2 sandstyles was echt een fantastisch ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan moet je maar een keer komen gamen met mij en SF dan kun je gelijk je nagels lakken
JA ZO TOF IN T ZIEKENHUIS HEquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja dat nagels lakken met jouw P2 sandstyles was echt een fantastisch idee![]()
Ja toen ging ik al bijna naar huis jonge! Had ik allemaal butsen gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA ZO TOF IN T ZIEKENHUIS HE
sorry![]()
JE HAD KUNNEN LAKKEN TOEN IK JE LAPTOP DEED MAN
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu precies 450 lakjes, dat is echt fantastisch
Ja dit vind ik een leuk ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan moet je maar een keer komen gamen met mij en SF dan kun je gelijk je nagels lakken
hoax droogt als een mallequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja toen ging ik al bijna naar huis jonge! Had ik allemaal butsen gehad
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh meh 448, want die sweet hook had ik al
trutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga even lekker in bad tussendoor omdat ik toch vrij ben en het kan![]()
hooooi
SNEL BUY MOARquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh meh 448, want die sweet hook had ik al
ik heb ngo een wasmand staan die al 2 weken gestreken moet wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef Loqi het volgende:
zandlakjes ga ik zo ook lakken![]()
eerst strijken
Taboo JA!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo naar ici paris, zal k taboo en delice halen?![]()
Euj heb je diequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef Loqi het volgende:
zandlakjes ga ik zo ook lakken![]()
eerst strijken
Tabooquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo naar ici paris, zal k taboo en delice halen?![]()
Mhehehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had gister zandlakjes gelakt, wilde net bijwerken. Zit ik niet op te letten en ben ik nu dus aan het bijwerken met een verkeerde kleur
Ja B. heeft geen ongekreukte overhemden meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ngo een wasmand staan die al 2 weken gestreken moet worden
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar met wat er onderweg is heb ik er al meer dan 450 fml
Joh, ik heb nog iets van 30 lakjes onderweg gok ik, en ik zit op 645quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar met wat er onderweg is heb ik er al meer dan 450 fml
Heb jij geen stashlistquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen idee hoeveel lakjes ik nu heb, met de zooi die nu onderweg is zal k wel richting de 600 zitten
ERMAHGERD ZOUDEN DIE MORGEN KOMENquote:2013/05/09 14:35 INTERNATIONAL RECEPTION - AMSTERDAM -
2013/05/08 01:15 INTERNATIONAL DISPATCH - LISBOA -
2013/05/02 17:10 ACCEPTANCE BY THE POST SERVICES - BARRÔ
Misschien bedoelt ze nail mail?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap de reactie op mijn foto niet
[..]
Ja, maar ik snap de opmerking niet. Is het een grapje, of?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze nail mail?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap de reactie op mijn foto niet
[..]
quote:Wat is snail mail nou precies? Het is niets minder dan ouderwetse post! Snail mail is de Engelse vertaling van slakkenpost (omdat post veel langzamer is dan e-mail en social media).
Vandaag de dag zie je het veel voorbij komen als brieven, ansichtkaarten of gevulde envelop. Alles wat met post verstuurd kan worden is snail mail. Snail mailers zijn er over de hele wereld, je kan zelfs met gevangenen en militairen schrijven! Maar natuurlijk ook met mensen binnen Nederland.
Op deze website gebruiken we het woord snail mail voor brieven van penvrienden. Er is een grote misverstand over snail mail. Men denkt namelijk dat je kadootjes/extra’s bij een brief moet sturen naar penvrienden maar dit is niet waar. De brief die je schrijft staat op nummer 1, daar gaat het om.
Snail mail kan eenmalig zijn maar vaak gaat het om eindeloos heen en weer sturen . Vriendschappen en relaties zijn ontstaan door het schrijven!
Er zijn verschillende websites voor snail mail, de grootste websites zijn Interpals (brieven), Postcrossing (ansichtkaarten) en Swap-Bot (hier kan je vanalles swappen).
Dunno, maar ik vind haar wel geweldige foto's hebben met d'r bh bandjes en coniferen foto'squote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap de opmerking niet. Is het een grapje, of?
Ja, echt ergquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dunno, maar ik vind haar wel geweldige foto's hebben met d'r bh bandjes en coniferen foto's
Wie wil dat nou nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ze heeft het allemaal! Een pittig kort kapsel, matige bh-bandjes, kekke bril, matige collage's
En zeeeer slecht taalgebruikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ze heeft het allemaal! Een pittig kort kapsel, matige bh-bandjes, kekke bril, matige collage's
Ben jij geen autistquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja gaat okay
[..]
Jawel maar ga echt niet onthouden hoeveel lakjes ik heb
Neh, vroeger wist ik meestal wel hoeveel lakjes ik heb maar k heb er genoeg en het aantal boeit mij niet zo heel veel eigenlijkquote:
Oh je hebt een offline versiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neh, vroeger wist ik meestal wel hoeveel lakjes ik heb maar k heb er genoeg en het aantal boeit mij niet zo heel veel eigenlijkMaar ik hou wel allemaal bij wat ik heb maar lijst is thuis dus
Dat niet per se, bij series wel het liefst dezelfde uitgaves.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een boek koopt dat je dan het liefst de originele omslag wildie is alleen 3x zo duur in dit geval
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze de nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het ergens op een speciale locatie gedaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel lachen, verplicht kleffen. Meer kusjes gegeven dan de afgelopen zeven jaar samen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:10 schreef Maisnon het volgende:
Dit is de origineleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze de nieuweDie originele is zoveel vetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Haha oh ja, jullie zijn ook zo'n lekker klef stel hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel lachen, verplicht kleffen. Meer kusjes gegeven dan de afgelopen zeven jaar samen
Ja hč, maar die is dus of 2ehands of 30 euro, en die andere is nieuw 10 euro, dilemma'squote:
Ik zou daar het geld wel aan uit gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hč, maar die is dus of 2ehands of 30 euro, en die andere is nieuw 10 euro, dilemma's
Nouja ik blijf nog steeds volhouden dat ik ooit een mooie boekenkast heb waar alles in gaatdus daarom ben ik zo op die kaft gebrand hehe
Hebben jullie nog nieuwe dingen ontdekt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw baasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn baas is al 3x binnen gelopen met "Priem... ik verveel me... entertain me eens... Geef me eens wat aandacht..... Argh ik verveel me"![]()
Goeien motivatie dit
Haha goeie baas! Die van mij heeft het altijd stikdruk en als ie dan even niks heeft gaat ie rondlopen en met iedereen kletsen. Dan blijft ie ook bij je staan totdat je zelf resoluut je mond blijft houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn baas is al 3x binnen gelopen met "Priem... ik verveel me... entertain me eens... Geef me eens wat aandacht..... Argh ik verveel me"![]()
Goeien motivatie dit
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw baas
Heb je toen je tetten laten zien?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik spreek mijn baas nooiten als ik een kutklusje voor der moet opknappen zegt ze geen dank je wel
Ja, ze is niet zo van het leidinggeven zeg maar. En aangezien ik voorheen zelf leidinggevende was, weet ik wel wat je zou moeten kunnen verwachten van een LG.. en daar komt ze nog niet een beetje bij in de buurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]alleen maar fijn dat je haar dan maar weinig spreekt
Mijn manager (die vandaag vrij is) belde daarnet om te vragen hoe het was....
Ik vraag me soms af of ie ooit ever het werk kan loslatenAangezien ie dus op zijn vrije dag er nķg mee bezig is
Vaak - als ie op vakantie is - zie ik hem nog ingelogd namelijk
Nouja is een verschil met altijd stressen en voortdurend altijd bellen en mailen; ook al zit je aan de spaanse kust.. imhoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ze is niet zo van het leidinggeven zeg maar. En aangezien ik voorheen zelf leidinggevende was, weet ik wel wat je zou moeten kunnen verwachten van een LG.. en daar komt ze nog niet een beetje bij in de buurt.
Oooh ja maar dat had ik in mijn vorige functie ook hoor! Altijd stressen.
Ermahgerd zovelen herkenningquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef Maisnon het volgende:
Mijn baas zat altijd in de verkoop en is ook behoorlijk impulsief met verkoop voorstellen en wat dan ook en hij vergeet soms dat alles nu anders is dan toen dus we moeten best vaak al z'n offertes fixen omdat een hoop dingen veranderd zijn
Hoe heet het team waar jij in zitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Is vandaag al begonnen (en live te volgen... wat ik dus ook aan het doen ben![]()
):
http://www.derbynewsnetwo(...)er_bay_vs_crime_city
Ja dat is wel gruwelijk irritant ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja is een verschil met altijd stressen en voortdurend altijd bellen en mailen; ook al zit je aan de spaanse kust.. imho
Hij moet eens leren om wat meer los te laten. Hij wil zo controlerend zijn; dat het in de weg staat van de productiviteit tbh
Ik zit in Rockcity Rollers en ja toevallig moet ik mijn nick deze zondag voorstellen: Su'Priem Menacequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe heet het team waar jij in ziten heb je dan ook een eigen nickname?
Oh ja Rockcity Rollers klinkt wel bekendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit in Rockcity Rollers en ja toevallig moet ik mijn nick deze zondag voorstellen: Su'Priem Menace
(mede mogelijk gemaakt door SQ)
Ja haha leuk héquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh ja Rockcity Rollers klinkt wel bekenddie namen zijn zo tof, op die stream al die zweedse
Je scoort toch punten door mensen een rondje in te halen? En dan heb je blockers en rondje-in-halers?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja haha leuk héDie namen zijn soms echt fantastisch
Je hebt een jammer (de puntenmaker) en de blockers. De blockers moet er van behoeden dat de andere jammer punten maakt. De eerste ronde die de jammer maakt; is de initiating pass en kunnen er geen punten gemaakt worden. Hier wordt bepaald wie de lead jammer is (de eerste die door de blockers komt) en die kan het spel stopzetten eventueel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je scoort toch punten door mensen een rondje in te halen? En dan heb je blockers en rondje-in-halers?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuzus wat een onoverzichtelijke sport
Lol eum dat niet... maar je leert er wel een paar kennen waar je naar op gaat kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er ook van die legendarische rollerderby-atleten? Bvb iemand van 2.10 ofzo
Nee ik heb ze op het account van mijn youtube staan en niet op mijn gmail account en te lui om op een ander accoun t in te loggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh je hebt een offline versie? Ja ik ben gewoon een beetje ene nerd met cijfers
. Soms best vermoeiend haha.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent ZWANGERT!!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben zo misselijk
Hopelijk trekt t weg want wil over een uurtje of anderhalf gaan rennen.
Ontzettend. Echt saai.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef Maisnon het volgende:
Hmm misschien ga ik wel voor de 2ehands hardcover die goed als nieuw zou zijndat zit er tussenin...
Is het bij jullie ook zo'n grijze dag trouwens?
Welke kopen jullie nou?quote:
Heet er nou eentje Bobba Fettisjquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol eum dat niet... maar je leert er wel een paar kennen waar je naar op gaat kijken.
1 van mijn favo's is pussypit die in Gent speelt. Fantastisch goeie Jammer
Ik ook niet meer, tegen friet niet, en ook niet van die borrelnoten enzo. Eigenlijk wel relaxed want dan eet ik het niet meer, dus minder vetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh, vette kibbeling op. Ik kan niet goed meer tegen vet eten
Yeshquote:
smoesjes, je was laatst ook al misselijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh, vette kibbeling op. Ik kan niet goed meer tegen vet eten
strijp Squote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je het ergens op een speciale locatie gedaan?
O de ultieme burgerlijkheid, maar jayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yeshin Monster ook echt
Aardbei, een Volvo V40zilvergrijs ook nog, de ultieme gezapigheid
Ja, ik hoef echt geen friet enzo meer. Vooral de snacks maken het dan erg. Dan voel ik me vies, misbruikt en misselijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, tegen friet niet, en ook niet van die borrelnoten enzo. Eigenlijk wel relaxed want dan eet ik het niet meer, dus minder vet
ja. We gingen ook meteen batsen spontaan!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben jullie nog nieuwe dingen ontdekt?Zo van "hey, dit is best fijn, zo dicht bij elkaar"
doe dat nou nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
Oh hai!
Ik mag niet vergeten om straks naar de kleding verhuur te gaan. Ff iets ophalen
Haha coolquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yeshin Monster ook echt
Aardbei, een Volvo V40zilvergrijs ook nog, de ultieme gezapigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |