ah joh, je bent alleen maar bier en wijn aan het uitdelen, je merkt er niet veel vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoef pas om 15:00 te beginnen(ik wil eerder) en ik heb geen collega's behalve het barhoofd
de rest zijn allemaal mensen van studentenwerk of voetballers die geld inzamelen voor hun club
niet dat dat erg is, maar collega's zijn leuker
Dit zijn nog eens tekstenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1. HOOGMOEDSWAANZIN
1) Ziekelijke eigenwaan 2) Ziekelijke trots
de barhoofd? daar werk ik altijd mee, is wel aardig en gezellig enzo maar zeker niet knap of wat dan ookquote:
Noem eens iets op wat je moet weten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vast wel, ik moet de basis kennen. Ik neem aan dat jij die wel kent.
[..]
Hmm, zullen we nog wel zien. De hoorcolleges zijn in ieder geval niet zo, helaas.
Nee, een van die voetballersquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de barhoofd? daar werk ik altijd mee, is wel aardig en gezellig enzo maar zeker niet knap of wat dan ook
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1. HOOGMOEDSWAANZIN
1) Ziekelijke eigenwaan 2) Ziekelijke trots
quote:
iets met waarheid is hard enzo...quote:
0;00, met opruimen 01;00.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah joh, je bent alleen maar bier en wijn aan het uitdelen, je merkt er niet veel van
tot hoelaat werk je dan?
O god, ben nu nog echt aan het begin van het boek.quote:
Dacht het nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, gewoon lief doen tegen mij.
En haal die sign weg, want dat is niet meer van toepassing.
Oh, dat kreeg ik in 1 college door mijn strot doorgeramd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, ben nu nog echt aan het begin van het boek.Soorten rechten, totstandkoming van processen en wetten, rechthebbende in internationale politiek. Dat onder andere. (Lang leve inhoudsopgave
)
ik denk dat ze rekening houden met dat je niet zoveel ervaring hebtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVER en ik sta weeeeer achter een bar op een kut plek waar het amper druk is
Daar houd ik je aan hè.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dat kreeg ik in 1 college door mijn strot doorgeramd.
Succes, als je iets niet snapt, kan je bij mij of Pax zijn
maar of ik het nog weet, is de tweede.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan hè.Dat rechtgedoe is 50 procent van het tentamen. De andere helft bestaat uit vragen over politiek. Dat vind ik gelukkig wat interessanter.
ik heb meer ervaring dan de meeste sukkels daar en krijg alleen maar complimenten en dat weet zequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat ze rekening houden met dat je niet zoveel ervaring hebt
Hierbij:quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
Kan je beter bij Pax zijn, die heeft op overal een 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |