Ofcourse.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ik vond het echt verschrikkelijk dat we modkoppel zouden worden. FOK! is heel leuk want daardoor kennen we elkaar en ja tuurlijk het gaat irl best wel eens over FOK!, maar we negeren elkaar hier half.
Ik ben mod geworden omdat het me ontzettend tof leek om wat terug te kunnen doen voor FOK!. En volgens mij doe ik dat wel aardig.
Formeel en materieël recht? Grondrechten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, echt totaal niks voor mij. Is overigens een boek over hoe het recht in Nederland in elkaar steekt.
[..]
Recht in Nederland.
quote:
okquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, laten we stoppen, dat WO SC Rechten denkt dat we een stelletje zijn is al erg genoeg, hoeft JNG!-SC niet bij
Ja, als het goed is wel. Staatsinrichting, staatsrecht, rechtsbronnen, bestuursrecht, strafrecht en internationaal recht worden in het boek behandeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Formele en materiële recht? Grondrechten?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo kortaf, anders krijg je een mep wanneer ik je weer zie.
Ik ben benieuwd of jij dingen behandeld krijgt wat ik al weet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Staatsinrichting, staatsrecht, rechtsbronnen, bestuursrecht, strafrecht en internationaal recht worden in het boek behandeld.![]()
Bestuursrecht is wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Staatsinrichting, staatsrecht, rechtsbronnen, bestuursrecht, strafrecht en internationaal recht worden in het boek behandeld.![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoesoquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
de mail van zaterdag met alle info van werktijden en wie waar staat is rondgestuurd en ik ben niet blij
Denk niet dat die docenten jou in hun broekje wilden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik2 punten erbij kunnen sprokkelen en daardoor een 7 halen
Paxcon die loopt te jammeren en zaniken op de docenten en toch geen punten kunnen krijgen
Charmes in strijd gooien heet dat, Pax. Volgende keer op mij letten.
Later word ik een coole jurist en verdien ik per maand 6000 euro bruto en dan loop jij te jammeren met je minimumloon met je bedrijfskunde.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk niet dat die docenten jou in hun broekje wilde...
ik hoef pas om 15:00 te beginnen(ik wil eerder) en ik heb geen collega's behalve het barhoofdquote:
Misschien wel een leuke jongen!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoef pas om 15:00 te beginnen(ik wil eerder) en ik heb geen collega's behalve het barhoofd
de rest zijn allemaal mensen van studentenwerk of voetballers die geld inzamelen voor hun club
niet dat dat erg is, maar collega's zijn leuker
Vast wel, ik moet de basis kennen. Ik neem aan dat jij die wel kent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of jij dingen behandeld krijgt wat ik al weet.
Hmm, zullen we nog wel zien. De hoorcolleges zijn in ieder geval niet zo, helaas.quote:
1. HOOGMOEDSWAANZINquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Later word ik een coole jurist en verdien ik per maand 6000 euro bruto en dan loop jij te jammeren met je minimumloon met je bedrijfskunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |