quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor. Op je 13e beginnen dat is vroeg.Ben zelf op m'n 15e begonnen.
Hallon mede-stonerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef edjuh18 het volgende:
Hallo , mede stoners.
Ik kwam even zeggen, dat hij weer , heerlijk smaakt!BlunT FTW
Ik zit met hetzelfde. Ik doe geen reet als ik stoned ben.Wees blij dt je in ieder geval nog leuke dingen te doen hebt. Ik heb geen moer te doen, omdat ik Ho voor Bro's heb gedaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon mede-stoner![]()
Mijne is ook weer chill
Maar moet wel echt minder gaan blowen nu.
Merk dat er nergens meer een flikker van terecht komt en dat ik dingen vergeet te doen, of ze uitstel tot 'later' terwijl er geen 'later' voor is
Morgen moet ik van 12:00 tot 17:00 werken, en daarna zou ik naar mijn zus' verjaardag in Kudelstaart gaan (anderhalf uur reizen en kost ook weer 15 euro), was ook nog de planning die avond een ander bezoekje te brengen (en dan óf daar, óf bij m'n zus te overnachten), en zondag moet ik 's middags ergens in Breda zijn voor verjaardag/housewarming van m'n neef die ik bijna nooit zie. Mijn zus zie ik ook vrij weinig, trouwens
Maargoed dat klinkt dus als een redelijk volgepropt druk weekend met een krap schema, en ik weet nog steeds niet wat nou precies de bedoeling is
Denk telkens "Oh, heb ik nog wel tijd voor, zoek ik later wel uit", maar nu is het al 10 uur 's avonds op vrijdagavond, en morgen als ik wakker word sta ik alweer op de werkvloer
Is toch handig om te weten of je direct na werk naar de trein moet haasten, en zo ja; waar deze trein naartoe gaat
Echt zo'n momentje zelfhaat dit
Nou ik heb normaal ook echt geen reet te doen, dit soort weekenden zijn hééééul zeldzaam. Maar als ze nou alles gewoon niet in één weekend plannenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde. Ik doe geen reet als ik stoned ben.Wees blij dt je in ieder geval nog leuke dingen te doen hebt. Ik heb geen moer te doen, omdat ik Ho voor Bro's heb gedaan. Ze zijn allemaal bang dat ik terug ga naar deze meids. Ze nemen geen contact meer op. Ik voel me alleen op een vrijdagavond
Lolz, heel herkenbaar. Als ik moet plassen , wacht ik ook tot ik echt niet meer kan. Zo erg is het al bij mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou ik heb normaal ook echt geen reet te doen, dit soort weekenden zijn hééééul zeldzaam. Maar als ze nou alles gewoon niet in één weekend plannen
Één weekend werken, één weekend m'n zus verjaardag, één weekend een ander bezoekje, en één weekend m'n neef. Heb je precies de maand vol.
Maar nee, alles moet in 2 dagen gepropt![]()
En dat besef ik me dan pas de avond ervoor
Ja precies.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Lolz, heel herkenbaar. Als ik moet plassen , wacht ik ook tot ik echt niet meer kan. Zo erg is het al bij mij.Short Memory gaat echt naar de tyfus. Ik moet dingen gaan opschrijven en reminders op mijn telefoon en outlook dat ik niks vergeet. Het is om te huilen eigenlijk.
De mods hier (voornamelijk Mono, Hork en Oer, maar laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Monoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef edjuh18 het volgende:
Voordat je reageert? Kale benen voelen raar.
Ik heb duidelijk iets gemist. Ik voel me eigenlijk geen echte FOK!ker
Ik dacht dat ik best behoorlijk meelas
Zoiets inderdaad. Samen met een leuke meids. Of wel of niet samen blowen. Gewoon relaxed, geen moeites. Lekker relaxed. Waarom zit mijn hoofd niet meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben sowieso een luie flikker, maar ik begin nu wel in te zien dat veel van dit soort dingen echt door het blowen komen.![]()
Wil gewoon weer naar 2/3 avonden per week ofzo
Ah zo, bedanktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
De mods hier (voornamelijk Mono, Hork en Oer, maar laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Mono) vinden het leuk om die topicpointer random te veranderen naar zinnetjes of uitspraken die wij hier (stoned) hebben gezegd/gedaan
In dit geval zei ik ergens in een vorig topic dat kale benen raar aanvoelen, omdat ik toen net mijn benen incl bovenbenen voor het eerst sinds de winter weer eens goed had geschoren. Dan voelt dat heel raar aan tegen stof enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |