quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja wie weet sloot PSV en AZ een deal, beker verliezen en Maher is wat goedkoper.
Gewoon een seizoen waar je had kunnen opbouwen weg gegooid dus met deze "prestatietrainer".quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:45:14Dick Advocaat bevestigt: Cocu, Faber en van der Weerden nemen het roer over bij #PSV. reageer retweet
quote:
Zelfs de belofte om het pas na de laatste wedstrijd officieel te maken kan niet worden nagekomenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:45:14Dick Advocaat bevestigt: Cocu, Faber en van der Weerden nemen het roer over bij #PSV. reageer retweet
Dat was voor dit bericht ook al wel duidelijk toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gewoon een seizoen waar je had kunnen opbouwen weg gegooid dus met deze "prestatietrainer".
Hoezo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Lemming22 het volgende:
Oh en die voorste vakken achter de goal in de kuip zijn ook bizar kut. Medelijden met de lui die daar elke twee weken zitten.
PSV heeft zich te veel blindgestaard op het 100 jarig jubileum. Terwijl een titel in elk ander jaar net zo mooi is lijkt mij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gewoon een seizoen waar je had kunnen opbouwen weg gegooid dus met deze "prestatietrainer".
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs de belofte om het pas na de laatste wedstrijd officieel te maken kan niet worden nagekomen
Die komen de 4e ronde niet door als ze niet bij de hoogst geplaatste ploegen horen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wel voorronde Champions League, met een beetje geluk kan PSV daar nog aardig wat geld verdienen volgend jaar.
Plak er nog een wc pot bij en ik ben het helemaal eens met je post.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Lemming22 het volgende:
Iemand al gezegd dat dit een kutseizoen is? Nee? Mooi. Kutseizoen. Kutverdediging. Kuttrainer. Kutspelers. Oh en die voorste vakken achter de goal in de kuip zijn ook bizar kut. Medelijden met de lui die daar elke twee weken zitten.
Zo dat lucht op.
Hoezo? Gewoon tank Marcelo achterin en niemand komt er door hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die komen de 4e ronde niet door als ze niet bij de hoogst geplaatste ploegen horen.
Speciaal hiervoor een account aangemaakt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef PatrickMensink het volgende:
Maak je niet Dick!
https://www.facebook.com/(...)theater¬if_t=like
Wauw, dat is een van de minst grappige woordspelingen die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef PatrickMensink het volgende:
Maak je niet Dick!
Bedankt Patrick. Prima post, ga zo doorquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef PatrickMensink het volgende:
Maak je niet Dick!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef PatrickMensink het volgende:
Maak je niet Dick!
Luxe toch, in Eindhoven behandelen ze je niet als kuddedierenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is wat meer ruimte gewend in het PSV stadion.
Echt héél slecht zicht. Misschien ben ik verwend met mijn plek in het PSV-stadion, maar dit was echt ondermaats. Kunt niet eens het hele veld zien (cornervlag en doellijn onzichtbaar) en de andere kant van het veld heb je ook geen idee wat daar gebeurt..quote:
Ze koesteren de mensen die komen idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luxe toch, in Eindhoven behandelen ze je niet als kuddedieren
Gek he, je zit direct achter een doel man.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Echt héél slecht zicht. Misschien ben ik verwend met mijn plek in het PSV-stadion, maar dit was echt ondermaats. Kunt niet eens het hele veld zien (cornervlag en doellijn onzichtbaar) en de andere kant van het veld heb je ook geen idee wat daar gebeurt..
Verschil is wel dat PSV dieren op het veld zet, dat dan weer wel. Naar 11 losgelaten stieren kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze koesteren de mensen die komen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |