Geweldige plekken, smaken verschillen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Echt héél slecht zicht. Misschien ben ik verwend met mijn plek in het PSV-stadion, maar dit was echt ondermaats. Kunt niet eens het hele veld zien (cornervlag en doellijn onzichtbaar) en de andere kant van het veld heb je ook geen idee wat daar gebeurt..
Strootman aanvoerder, ik ben even weg..quote:
Marcelo moest er met rood af, Mertens moest geel krijgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Muto het volgende:
En het gedrag van PSV'ers vandaag was weer om te walgen.
Daarom vind ik het kutplekken ja. Maargoed, dat was in principe het minst kut van de hele 90 minutenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gek he, je zit direct achter een doel man.
Die hebben geen zin meer in het leven na dit PSV blijkbaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
PSV'ers die café 't Kruispunt inlopen.![]()
Gek hé zo laatquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef habitue het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant.....
DIE IS ER NIET!!! WHAHAHAHA
Oke, dat kan. Plekken zijn wel bedoeld om te staan he, maar volgens mij deden jullie dat al. En verder is het vooral lekker omdat je zo dicht op het veld zit, en overzicht valt wel mee volgens mij, het is beter dan de parterre vakken aan de zijkant, waar je hele hoeken van het veld niet kan zien omdat er zoveel mensen staanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Echt héél slecht zicht. Misschien ben ik verwend met mijn plek in het PSV-stadion, maar dit was echt ondermaats. Kunt niet eens het hele veld zien (cornervlag en doellijn onzichtbaar) en de andere kant van het veld heb je ook geen idee wat daar gebeurt..
Mag dat niet ofzo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
PSV'ers die café 't Kruispunt inlopen.![]()
Typisch Feyenoordgedrag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag dat niet ofzo?Achterlijk gedrag weer dat je een bepaald cafe beter niet in kan gaan omdat je voor een andere club bent.
Als je helemaal vooraan zit kan dat kloppen, maar een paar rijen daarachter heb je al goed zicht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zaten ook te rellen buiten het stadion toch?
Triest
Maar gelukkig reizen er altijd 1000 van die debielen mee naar de uitwedstrijden. "Topsupporters" enzo. 14.gifquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zaten ook te rellen buiten het stadion toch?
Triest
Je gaat toch niet een café in waar de harde kern van Feyenoord zit of wel soms?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag dat niet ofzo?Achterlijk gedrag weer dat je een bepaald cafe beter niet in kan gaan omdat je voor een andere club bent.
Goed geprobeerd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Echt de laagste vorm van menselijk leven.
Jij vindt het normaal dat er Feyenoord-hooligans komen rellen bij een wedstrijd waar 2 andere teams spelen?quote:
Hebben ze heel het café over gepist, dat het hun territorium is geworden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een café in waar de harde kern van Feyenoord zit of wel soms?
Ik zou niet eens weten dat daar de harde kern van Feyenoord zit en ik heb 21 jaar in de buurt van R'dam gewoond.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een café in waar de harde kern van Feyenoord zit of wel soms?
Oh jij weet al wat er precies is gebeurd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat er Feyenoord-hooligans komen rellen bij een wedstrijd waar 2 andere teams spelen?
Je begint steeds vreemder te worden.
Stond op rij 8 denk ik zoiets. Zo dicht op het veld is wel mooi inderdaad, maar ik vond dat er vrij weinig overzicht was. Ik zit liever wat hoger. Maarja, volgende keer beter..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Plekken zijn wel bedoeld om te staan he, maar volgens mij deden jullie dat al. En verder is het vooral lekker omdat je zo dicht op het veld zit, en overzicht valt wel mee volgens mij, het is beter dan de parterre vakken aan de zijkant, waar je hele hoeken van het veld niet kan zien omdat er zoveel mensen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |