In de algemene voorwaarden van TomTom staat wel iets over dat de politie je data mag gebruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:23 schreef computergirl het volgende:
Was er niet onlangs een zaak waarbij mbv de data uit de tomtom van de dader een slachtoffer terug gevonden was?
Nee dat is het niet, het zou echt niet de 1ste x zijn dat er fouten worden gemaakt bij het zoeken op een voor de hand liggende plek.quote:
Nooit gehoord van Ouwehands Dierenpark? Mooi dierentuin. Zeker een keer het bezoeken waard in het bijzijn van jong grut.quote:
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef Marrije het volgende:
Ik weet het niet. Af en toe denk ik het lijkt wel alsof hij niet wil dat de moeder ze ooit nog terug ziet, zelfs dood niet. Ik kan er niks aan doen maar de verschrikkelijkste dingen schieten door mijn hoofd.
Die kinderen zaten toch in de auto bij dat tankstation in Limburg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.
Of ze wel of niet in Neerbeek nog is de auto zaten lijkt men niet met 100% zekerheid te weten. De beelden waren wrs niet duidelijk genoeg.
Is niet waar van een afscheidsbrief.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?
Nee politie ontkent datquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?
Ja. Het moet daar of verderop gebeurd zijn. Wat zou hij anders daar moeten doen en dan weer terug rijden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kinderen zaten toch in de auto bij dat tankstation in Limburg?
De politie heeft gisteren al bevestigd dat de kinderen in Neerbeek nog in de auto zaten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of ze wel of niet in Neerbeek nog is de auto zaten lijkt men niet met 100% zekerheid te weten. De beelden waren wrs niet duidelijk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |