PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ninja edit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Go PSV!
![]()
![]()
Iemand heeft Lindgren zijn plaatje gejat:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat de slide tackle van een speler nooit omhoog gaat bij een IFquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:07 schreef Thorb het volgende:
Beetje matig dat N'Koulou maar 79 slide tackle heeft
Een van de drie stats die niet omhoog zijn gegaan, terwijl hij CB is...
Handelen gaat nu zo makkelijk he, ik heb mijn verlies op packs al op een avond terug geSMLENO'edquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de slide tackle van een speler nooit omhoog gaat bij een IF![]()
Ik heb vannacht meer verkocht dan ik had verwacht maar dan nog heb ik nog bijna 3 pagina's spelers in mijn TP
En hoe groot was dat verlies?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Handelen gaat nu zo makkelijk he, ik heb mijn verlies op packs al op een avond terug geSMLENO'ed
Leuk manquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef Maver24 het volgende:
Gisteren een paar potjes gespeeld met Pelle en Lens en ik moet zeggen, wow, Pelle is wel erg goed geworden, het rare is dat hij wel 60 pace heeft maar wat sneller aanvoelt, Lens is trouwens niet moe te krijgen door zijn workrates en kan je dus blijven rennen langs de lijn, heerlijk voorzetten spammen naar Pelle en inkoppen die hap
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
You'll never wolluk alone
Juupke erbij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker.quote:
leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja... ik wilde vragen wat kost datquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
10je voor buscombie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja... ik wilde vragen wat kost dat, maar ik ga Feyenoord kijken dus ik kan niet.
Volgens mij zijn die wedstrijden van RKC leuker dan van een Ajax als je supporter bent.quote:
Ajax heeft toch geen supporters?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wedstrijden van RKC leuker dan van een Ajax als je supporter bent.
Bij RKC kom je meestal dan dezelfde tegen.
Ik ben op 2 wedstrijden alle thuiswedstrijden geweest dit jaar en was altijd gezellig ja. Ik woon op 5 min lopen van het stadion dus is ook wel ideaal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wedstrijden van RKC leuker dan van een Ajax als je supporter bent.
Bij RKC kom je meestal dan dezelfde tegen.
quote:
hef is wel een baasquote:
Baas, thanksquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1.74![]()
Vandaag word als het goed is je intro gemaakt.
Waarom TOTS Nastasic, waar blinkt hij in uit?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:38 schreef TBakkert het volgende:
Een CB pair van IF Skrtel - TOTS Nastasic en daarachter TOTS Mignolet op doel.
Ruben Castro he die TOTSquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Baas, thanks
Op welke plek wil je Castro dan neerzetten, als je hem op CDM doet moet er wel een lang iemand naast eigenlijk.
In blauw zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom TOTS Nastasic, waar blinkt hij in uit?
Ja koop dan een goede...quote:
Oh jij bedoelt die spitsquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ruben Castro he die TOTS
jij dacht deze ? http://wefut.nl/player/12942
Doe maar niet, dat scheelt weer een hoop posts.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan we dit echt doen? Want ik heb de tijd
Vind ik ook, omdat iemand blauw is, is hij niet meteen de beste optie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja koop dan een goede...
[..]
Oh jij bedoelt die spits
Ja die heeft heerlijke statsquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja koop dan een goede...
[..]
Oh jij bedoelt die spits
Kakkerlakken moet je zo nu en dan op hun plek zettenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat scheelt weer een hoop posts.
Alle TOTS spelers hebben goeie statsquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja die heeft heerlijke stats
Die Castro die jij bedoelde trouwens ook
binnenkort even inbouwen in dit team: http://wefut.nl/squad/1085
Goede workrates, redelijke pace en height. Die combinatie. heb je niet zo heel veel in de Premier League.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom TOTS Nastasic, waar blinkt hij in uit?
maar je heb uitzonderingen hequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alle TOTS spelers hebben goeie stats
Dat is mijn lievelings- CB op dit spel...quote:
Totaal niet wendbaar. Snelle en behendige spelers gaan gewoon rondjes om hem heen rennenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is mijn lievelings- CB op dit spel...
Ik vind hem juist wel lekker, want hij heeft echt bazenworkratesquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Totaal niet wendbaar. Snelle en behendige spelers gaan gewoon rondjes om hem heen rennen
Ik zou er dan een hybrid van maken en anders Bender vervangen voor Martinez. En Esswein eruit voor Lewandowskiquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja die heeft heerlijke stats
Die Castro die jij bedoelde trouwens ook
binnenkort even inbouwen in dit team: http://wefut.nl/squad/1085
Ok man.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef Djeetje het volgende:
nieuwe video bijna af heb gewoon bij highlights even snel een liedje er onder geplakt
Ja dacht ook al aan Martinezquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou er dan een hybrid van maken en anders Bender vervangen voor Martinez. En Esswein eruit voor Lewandowski
Wat is dat idjeetje dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dacht ook al aan Martinez
heb wel even een leuke ideetje
een idjeetje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dacht ook al aan Martinez
heb wel even een leuke ideetje
Ik zou de naam the djeetje veranderen op youtube.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Velai s geen spanjaard dus geen leuk idee
in ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou de naam the djeetje veranderen op youtube.
Weet ik zo niet. Maar THE , dat impliceert dat er iets vreselijk spectaculairs achteraan komt. En dan komt er een naam die mij doet denken aan een klein jongetje dat eigenlijk Dreetje heet, maar de "r" niet uit kan spreken.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik zo niet. Maar THE , dat impliceert dat er iets vreselijk spectaculairs achteraan komt. En dan komt er een naam die mij doet denken aan een klein jongetje dat eigenlijk Dreetje heet, maar de "r" niet uit kan spreken.
Ook als je internationaal wilt bekt de naam niet lekker voor buitenlanders.
Heel andere naam ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik zo niet. Maar THE , dat impliceert dat er iets vreselijk spectaculairs achteraan komt. En dan komt er een naam die mij doet denken aan een klein jongetje dat eigenlijk Dreetje heet, maar de "r" niet uit kan spreken.
Ook als je internationaal wilt bekt de naam niet lekker voor buitenlanders.
Ok Suarezquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kakkerlakken moet je zo nu en dan op hun plek zetten
Niet met de 87 die Martinez heeft en 85 die Arteta heeftquote:
Het is aan jou natuurlijk, niet lullig bedoeld ofzo, maar vind KSI echt de grootste aids die internet ooit heeft voortgebracht, maar die naam onthouden mensen wel, en is ook wel een vette naam. Hoe het youtube-technisch zit weet ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heel andere naam ?
Ik kan volgens mij mijn YT naam niet veranderen
Oh zo, maar die ratings kloppen nooit. Al is het wel zo dat Martinez voor zijn positie (zie defending stats) wel hele goede stats heeft. Maar Arteta had wel een hogere rating mogen hebben ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet met de 87 die Martinez heeft en 85 die Arteta heeft
Alleen een goeie naam bedenken is wel kut.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is aan jou natuurlijk, niet lullig bedoeld ofzo, maar vind KSI echt de grootste aids die internet ooit heeft voortgebracht, maar die naam onthouden mensen wel, en is ook wel een vette naam. Hoe het youtube-technisch zit weet ik niet.
Nee idd, ik snap wat je bedoelt. Ging er mij meer om dat Arteta gewoon zieke stats heeft voor een speler die maar een overall heeft van 85quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh zo, maar die ratings kloppen nooit. Al is het wel zo dat Martinez voor zijn positie (zie defending stats) wel hele goede stats heeft. Maar Arteta had wel een hogere rating mogen hebben ja.
Maar wel een hele essentiele voor een goed marketing concept. Maar goed, kijk maar wat je er mee doet, dit was mijn opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen een goeie naam bedenken is wel kut.
Martinez vind ik echt goed jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
NIF Martinez vonden de meeste hier wel goed toch? Misschien maar eens iets proberen met TOTS Arteta en Martinez op CDM's en Santi op Cam ervoor
ja zal er weer over na gaan denkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel een hele essentiele voor een goed marketing concept. Maar goed, kijk maar wat je er mee doet, dit was mijn opbouwende kritiek.
Wat doe jij aan Timmy? Zou een shirt, een shirt en een zomerjasje genoeg zijn voor vanavond?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
NIF Martinez vonden de meeste hier wel goed toch? Misschien maar eens iets proberen met TOTS Arteta en Martinez op CDM's en Santi op Cam ervoor
Die ST die een IF als LB had danquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wtf![]()
Al is die CB die nu een RM is nog vreemder
Ik doe denk ik mijn PSV Shirt, Korte broek en zomerjas aanquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe jij aan Timmy? Zou een shirt, een shirt en een zomerjasje genoeg zijn voor vanavond?
Ganz geil, alleen jammer van Nzogbia. Balans lijkt me ook prima door de CDMsquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik doe denk ik mijn PSV Shirt, Korte broek en zomerjas aanGaat wss regenen, maar koud zal het niet worden
Dit team lijkt me echt gruwelijkTOTS Dante en Cazorla moeten daar natuurlijk nog in
[ afbeelding ]
en 5* weak foot.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/player/5593 Ik haal deze man uit een pack, best goede stats stiekem
Dankje, ik zie hem nu pas weer. Kaboul.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik doe denk ik mijn PSV Shirt, Korte broek en zomerjas aanGaat wss regenen, maar koud zal het niet worden
Dit team lijkt me echt gruwelijkTOTS Dante en Cazorla moeten daar natuurlijk nog in
[ afbeelding ]
Ja er is helaas geen andere optiequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/player/5593 Ik haal deze man uit een pack, best goede stats stiekem
[..]
Ganz geil, alleen jammer van Nzogbia. Balans lijkt me ook prima door de CDMs
Wat doe je nog achter de computerquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dankje, ik zie hem nu pas weer. Kaboul.Die gaat in het team.
Inderdaad, dat was echt te apartquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die Deen toch?Super lage defending ook
Wij gaan pas laat rijden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je nog achter de computerIk ga over een half uurtje al richting de stad
Ik ga over een uurtjequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je nog achter de computerIk ga over een half uurtje al richting de stad
Daar ben ik wel veel geweest toen maat van mij daar nog woondequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.osheasrotterdam.nl/
Of de apres ski hut
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het team omdraaien en dan met Ribery en Ben Arfaquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan de 2 flanken ook omdraaien, en dan met Ribery op LM en Ben Arfa op RM
Dat dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan de 2 flanken ook omdraaien, en dan met Ribery op LM en Ben Arfa op RM
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Djeetje het volgende:
Volgend jaar krijgt Lewa net zon kaart als Van Persie denk ik
neequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Djeetje het volgende:
Volgend jaar krijgt Lewa net zon kaart als Van Persie denk ik
Doet hij soms automatisch, soms ook wel drie keerquote:
Is je controller nu stuk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:25 schreef Djeetje het volgende:
schiet op de paal rebound voor open goal mis.
geef een voorzet keeper doel is leeg hij kopt mis.
4x 1 op 1 alles mis.
Niks ging er in en hij scoort 2x uit 2x kansen.
Ik ook al 2 ja... Dus nu speel ik minder en als ik speel ga ik expres proberen keihard te lachen als ik verlies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee heb er al 3 of 2 kapot gemaakt deze fifa.
Panish kut spelquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:25 schreef Djeetje het volgende:
schiet op de paal rebound voor open goal mis.
geef een voorzet keeper doel is leeg hij kopt mis.
4x 1 op 1 alles mis.
Niks ging er in en hij scoort 2x uit 2x kansen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ook al 2 ja... Dus nu speel ik minder en als ik speel ga ik expres proberen keihard te lachen als ik verlies.
[..]
Ik ook al 2 ja... Dus nu speel ik minder en als ik speel ga ik expres proberen keihard te lachen als ik verlies.
[..]
ik post mijn woede hierquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:
Dat is ook een optie.quote:
quote:
werkt goed danquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee heb er al 3 of 2 kapot gemaakt deze fifa.
ja vooral als het zo onterecht is.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:28 schreef Maver24 het volgende:
Pelle is echt uberbaas nu, wat speelt tie fijn zeg,
Nice, de normale is ook al een baasquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:28 schreef Maver24 het volgende:
Pelle is echt uberbaas nu, wat speelt tie fijn zeg,
Een kennis werd ooit een keer zo aggresief van BF3 dat hij met zijn controller, zijn raam ingegooid heeftquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Een kennis werd ooit een keer zo aggresief van BF3 dat hij met zijn controller, zijn raam ingegooid heeft
Wat is er goed aan het eerste pack?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt best verder
ik ken iemand die was zo boos dat Suarez een kans mistte dat hij een hart aanval kreeg en dood ging daardoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Een kennis werd ooit een keer zo aggresief van BF3 dat hij met zijn controller, zijn raam ingegooid heeft
Ik hoop niet dat dat serieus isquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ken iemand die was zo boos dat Suarez een kans mistte dat hij een hart aanval kreeg en dood ging daardoor.
quote:
Die stats zijn heel erg geboost. De normale was ook al een hele goede CDMquote:
in het echt en dit is geen grap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat serieus isEn kans mistte op FIFA of in het echt? En was het toevallig ene LitmanenAFCA?
Ik ga em zeker ook halen voor in me Bundesliga Teamquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Die stats zijn heel erg geboost. De normale was ook al een hele goede CDM
post eens je teamsquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga em zeker ook halen voor in me Bundesliga Team,
Ik heb maar 175K en moet TOTS Pelle nog halenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga em zeker ook halen voor in me Bundesliga Team,
nu krijg je pelle spamquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie is de beste nif spits van eredivisie ?
Je hoeft niet elke stat te benoemenquote:
Leuk onderwerp, zie een paar spelers die voor mij ook wel hidden gems waren.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Pellequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik heb nog 2,6m coins na gisteravond, TOTS Lens, TOTS Pelle, TOTS Moisander en SIF Eriksen gekocht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb maar 175K en moet TOTS Pelle nog halenen een groot bedrag voor een CDM uittrekken is niet iets wat ik wil doen
moet het allemaal nog ontdekkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke stat te benoemen
Can we get 10 likes in de descriptionquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Leuk onderwerp, zie een paar spelers die voor mij ook wel hidden gems waren.Alleen snap ik niet waarom je titel/beschrijving Engels is...
wat is daar grappig aan ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Can we get 10 likes in de description
Castaignos, totaal niet realistisch maar het is denk ik wel zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ook wel jammer dat de muziek plotseling ophoudtquote:
Belachelijk en naapendquote:
Wou hem uploaden en had geen zin om meer te praten bij die goalsquote:
Je filmpje is verdomme Nederlands, en dan zet je er in het engels can we get 10 likes neerquote:
Leuk idee, ik zou alleen niet elke stat benoemen en van mij mag de muziek iets zachter/je spraak iets harderquote:
ja ik had hem al zachter gezet de muziek.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuk idee, ik zou alleen niet elke stat benoemen en van mij mag de muziek iets zachter/je spraak iets harder
Tevens is het hij heeft en niet hij heb
Probeer dat WIllem van Hanegem maar eens duidelijk te makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuk idee, ik zou alleen niet elke stat benoemen en van mij mag de muziek iets zachter/je spraak iets harder
Tevens is het hij heeft en niet hij heb
Heb jij zijn nummer voor me?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Probeer dat WIllem van Hanegem maar eens duidelijk te maken
Ik mag dat niet van hem afgevenquote:
Echt hidden idd, niemand die hem kentquote:
Sport1quote:Het gaat hard met Daley Blind. Een jaar geleden werd de Ajacied door velen verguisd, maar hij groeide uit tot vaste linksback en stond de laatste duels in de basis bij het Nederlands elftal. Nu mag hij zich heugen in de belangstelling van Real Madrid.
De clubleiding van de grootmacht is volgens AS niet tevreden over de ontwikkeling van Marcelo (24) en Fábio Coentrăo (25) en wil daarom de 23-jarige Amsterdammer halen. Blind verlengde onlangs zijn contract bij Ajax met drie jaar en werd bij zijn club uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Hij moet 12 miljoen euro opleveren.
quote:
wanneer ga je weer weg van dit topic ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt hidden idd, niemand die hem kent
Wanneer ga jij weer weg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wanneer ga je weer weg van dit topic ?
je kan toch alleen maar zeuren
The starsquote:
Niemand die hem gebruikt in ieder geval.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt hidden idd, niemand die hem kent
Toch nog altijd betere posts dan jijquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer weg?
Jij spuwt alleen maar onzin uit
Hidden omdat hij door bijna niemand wordt gebruiktquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand die hem gebruikt in ieder geval.
quote:
Ok 5795quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
praten over hidden gems en deze man niet nomen
handelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet doen vandaag
kippen fiksenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef vandermar het volgende:
Neequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
leren \voor je p vakkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef vandermar het volgende:
Ik heb er dit jaar nog niet heel veel last van gehad. Normaal gesproken zit ik het hele voorjaar in mijn ogen te wrijven. Fingers crossed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
HooikoortsWat heb ik zin in Augustus, eindelijk die pauper hooikoorts voorbij
Ik word er ook gek vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:58 schreef vandermar het volgende:
HooikoortsWat heb ik zin in Augustus, eindelijk die pauper hooikoorts voorbij
Mehquote:
Shittymoves in Den Boschquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef vandermar het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar nog niet heel veel last van gehad. Normaal gesproken zit ik het hele voorjaar in mijn ogen te wrijven. Fingers crossed.
Voor de zekerheid maar weer eens mijn dagelijkse dosis innemen, alweer een tijdje niet gedaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb alleen een loopneus de hele dag. Minder last dan normaal maar nogsteeds irritant.
Doe Crash Course downloadenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef vandermar het volgende:
Ik ga zometeen denk ik maar weer eens fifa spelen
Heb je pilletjes? Die dingen helpen bij mij niet. Ik heb wel altijd een gewone neusspray zodat mijn neus niet verstopt gaat zitten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar weer eens mijn dagelijkse dosis innemen, alweer een tijdje niet gedaan.
Wat is dat?quote:
Gratis spelletje waarin je parcours moet doenquote:
Veel plezier en succesquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef Toefjes het volgende:
Op naar het feest. En hoe die wedstrijd verloopt zien we wel
Ik denk niet dat mijn computer dat trektquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gratis spelletje waarin je parcours moet doen
[..]
Veel plezier en succes
XBL jonguhquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn computer dat trekt
Xbox donkquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had wel altijd een racespel maar dat trekt mijn computer ook al een tijd niet meer. Moest je verschillende circuits altijd doen met loopings en jumps.
Ohquote:
xboxquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had wel altijd een racespel maar dat trekt mijn computer ook al een tijd niet meer. Moest je verschillende circuits altijd doen met loopings en jumps.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xboxquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je pilletjes? Die dingen helpen bij mij niet. Ik heb wel altijd een gewone neusspray zodat mijn neus niet verstopt gaat zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die pillen heb ik ook, ik heb een normale zoutoplossing neusspray en dat werkt veel beter vind ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij werken die pillen wel maar je merkt het effect natuurlijk niet zo snel als bij de neusspray.
Pfff frustrerend kut spelquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef Rijst het volgende:
hahah tobi wat vind jij van dat Doritos Crash course?![]()
Neemt zo'n pvr ook het geluid van je mic op?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Thorb het volgende:
Binnenkort maar even pvr op goede tv aansluiten want vooral in fullscreen is het echt kut beeld
Als je die aansluit wel ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Neemt zo'n pvr ook het geluid van je mic op?
Ja, Behalve als je een Turtle Beach en een Elgato hebtquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, Behalve als je een kut laptop hebt
Ja dat kan wel ,deed laatst iets en toen hoorde ik de party dus dat zou je op kunnen nemen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had eigenlijk ook ooit zo'n ding moeten halen. Lijkt me nog wel lachen om er mee te kloten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat kan wel ,deed laatst iets en toen hoorde ik de party dus dat zou je op kunnen nemen.
Rijst heeft dat geluid volgens mij een keer opgenomen in zo'n filmpje van waar is smookz.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had eigenlijk ook ooit zo'n ding moeten halen. Lijkt me nog wel lachen om er mee te kloten.
one night in parisquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Tips voor een leuke actiefilm? Kan ik gelijk mijn download-skills tonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Parker is wel een leuke filmquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
135Kquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Voor hoeveel?, hij is wat gestegen in prijs, komt waarschijnlijk door het tijdstip van de dag
Xbox is tie ook zo duur op dit moment, hij was gisteravond een stuk goedkoper dan nu het geval isquote:
EA knalt er nog wat HH tegen aan en hij is zo 70kquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Xbox is tie ook zo duur op dit moment, hij was gisteravond een stuk goedkoper dan nu het geval is
the pirate bayquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een goede site voor films kijken?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een goede site voor films kijken?
idd iemand noemde me net kankermofquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een irritante kut kinderen zijn er overdag online zeg
Ik kom alleen maar SSHH'ers tegen en hooghouders achterin.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
idd iemand noemde me net kankermof
vind ik niet leuk.
Allebei nekschotwaardigquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar SSHH'ers tegen en hooghouders achterin.
Misschien speelde ik tegen kun-aguero.
Nice, nog niet gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef v0lt026 het volgende:
Vast al gepost, maar wat een held blijft het!
Ook een held die die corner neemtquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef v0lt026 het volgende:
Vast al gepost, maar wat een held blijft het!
Misschien komt hij ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 04:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had hij eigenlijk in dit TOTS moeten zitten toch?
Ik weet nu waarom ik steeds zwarte balkjes had met pvrquote:
Waar fix je dat ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet nu waarom ik steeds zwarte balkjes had met pvr
[ afbeelding ]
Die stond verkeerd![]()
Nu heb ik alleen nog 2 kleine balkjes
system settings, console settings, display, hdtv settings.quote:
Mwahquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit eraan te denken om dit te maken.
Ik heb een ziek idee voor ons pro club filmpje maar ik weet niet hoe goed jij kan edittenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah
Matige LB, een keeper die niet bij de lat kan, CB's onder de 1.85 en Walcott in de spits is ook niet echt goed imo
Dit is wel mooi scherpquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet nu waarom ik steeds zwarte balkjes had met pvr
[ afbeelding ]
Die stond verkeerd![]()
Nu heb ik alleen nog 2 kleine balkjes
Die SIF doelman doet het anders geweldig bij mij. Reflexen die ik Neuer, Marchetti, Lloris of Sirigu niet heb zien maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah
Matige LB, een keeper die niet bij de lat kan, CB's onder de 1.85 en Walcott in de spits is ook niet echt goed imo
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah
Zet Clichy dan daar gewoon neer op LBquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan ook dit maken, Walcott in de spits wil ik wel proberen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |