PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ninja edit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Go PSV!
![]()
![]()
Iemand heeft Lindgren zijn plaatje gejat:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat de slide tackle van een speler nooit omhoog gaat bij een IFquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:07 schreef Thorb het volgende:
Beetje matig dat N'Koulou maar 79 slide tackle heeft
Een van de drie stats die niet omhoog zijn gegaan, terwijl hij CB is...
Handelen gaat nu zo makkelijk he, ik heb mijn verlies op packs al op een avond terug geSMLENO'edquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de slide tackle van een speler nooit omhoog gaat bij een IF![]()
Ik heb vannacht meer verkocht dan ik had verwacht maar dan nog heb ik nog bijna 3 pagina's spelers in mijn TP
En hoe groot was dat verlies?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Handelen gaat nu zo makkelijk he, ik heb mijn verlies op packs al op een avond terug geSMLENO'ed
Leuk manquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef Maver24 het volgende:
Gisteren een paar potjes gespeeld met Pelle en Lens en ik moet zeggen, wow, Pelle is wel erg goed geworden, het rare is dat hij wel 60 pace heeft maar wat sneller aanvoelt, Lens is trouwens niet moe te krijgen door zijn workrates en kan je dus blijven rennen langs de lijn, heerlijk voorzetten spammen naar Pelle en inkoppen die hap
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
You'll never wolluk alone
Juupke erbij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker.quote:
leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja... ik wilde vragen wat kost datquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
10je voor buscombie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja... ik wilde vragen wat kost dat, maar ik ga Feyenoord kijken dus ik kan niet.
Volgens mij zijn die wedstrijden van RKC leuker dan van een Ajax als je supporter bent.quote:
Ajax heeft toch geen supporters?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wedstrijden van RKC leuker dan van een Ajax als je supporter bent.
Bij RKC kom je meestal dan dezelfde tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |