Ik heb vandaag iets heeeeeeel engs meegemaakt, we ging boksen met de oto.
Ik zat achter in bij papa, niet gordel om. Kon niet, papa's oto moest naar de garagie dus mijn zitting was er al uit. Toen ging ik in de bocht vallen en toen moest ik huilen. Maar omdat ik een rood snoepje in mijn mond had en ging kwijlen van het huilen ging papa zo erg schrikken dat ie op de andere weghelft kwam
Toen ging papa's oto zo met de spiegel van de oto van een andere meneer aan. Dat gaf een klap joh. Mama reed in haar oto er achter en zag alles gebeuren. Nou is de spiegel van mijn papa's oto er af en de spiegel vand ie meneer zun oto.
Nu heb ik van mama een doosje met leeejgoo gekregen.... kan je leuk mee gooien joh ![]()
Eva heb je nog zere oortjes ? Stoer ben jij zeg dat je helemaal naar jouw mama ging lopen!!
op je zere oortjes en een blon voor boven je bed.
Heej Eva, wat hoor ik nou
Heb jij gelopen! Gaaf zeg, lopen is echt heel erg leuk hoor. Hoe is het nu met je oortjes
Ik heb vanmorgen ook een ballon gekregen van mama, in het ziekenhuis. Een hele mooie met Nijntje erop. ![]()
Ik heb nu buizen in mijn oren en kan echt hele mooie dingen horen. Ik moest vreselijk lachen toen de poes ging miauwen vanmiddag en daarnet hoorde ik zoiets geweldigs: de bubbeltjes in de cola!!
Leuk was dat!
En lopen.... tsja ik vind het nog heel eng hoor. Ik durf eigenlijk helemaal niet los maar mama laat me steeds los en loopt dan hard weg.
Dan moet ik er wel achteraan.
Vanavond was ik zo moe, toen ben ik wel 100 keer gevallen.
Ik vind het niet leuk, ik wil gewoon een handje.
Owja en ik ga aan Sinterklaas een fietsie vragen met zo'n stang eran. Ik heb vanmorgen gefietst in het ziekenhuis en mama ging me duwen. Dat was leuk!
Los lopen is ook heel leuk hoor! Gisteren was ik met mijn mama in het bos, en toen ben ik heeeeel ver gaan lopen. Moest mijn mama me hard achterna rennen, en toen ging ik nog harder lopen, naar de vijver, met de kwa-kwaks! Maar toen heeft mijn mama me toch opgepakt, stom he? Ik kan zelluf wel lopen hoor! ![]()
Dag lieve Eva en andere kindertjes. Ik hoop jullie gauw te zien!
Chrissie, dat is stoer, allemaal koibois! Krijg je dan ook een grote hoed enzow!
We gaan al bijna titi;s kijken he! Jorden jij moet ook komen hoor. Anders zijn Chrissie en ik de enigste jongens. Dat kan natuurlijk niet he. Al die mefrouwen.. pfff...
Doej
Jonassie
En een dikke kus voor Eva omdat ze weer zo goed kan horen! (da's veel leuker he!)
quote:Heej Jorden, mijn papa komt ook en dat is ook een jongen
Op donderdag 24 oktober 2002 21:59 schreef Jonas0 het volgende:
Heej Koele KidsChrissie, dat is stoer, allemaal koibois! Krijg je dan ook een grote hoed enzow!
We gaan al bijna titi;s kijken he! Jorden jij moet ook komen hoor. Anders zijn Chrissie en ik de enigste jongens. Dat kan natuurlijk niet he. Al die mefrouwen.. pfff...
eva wat gaaf dat jij nu ook al die mooie (en soms enge) geluiden kan horen. De volgende keer dat we elkaar zien gaan we niet alleen handje voelen maar ook geluiden uitwisselen, das heel leuk want ik probeer nu steeds heel hard te gillen (tot ik er zelf van schrik
)
Christan ik heb ook een koiboihoed van mamagekregen, toen we op vaantie waren en toen heb ik er ook heleboel andere mensen mee zien lopen, dat staat heel stoer! bij jouw vast ook.

En ik kreeg ook nog een baard (net als papa)
ikku ben nog stees op de grote sjool en ben al vliefd op nadia die hou ik altijd handje vas als we naar buiten gaan spelen
he toos die sjang is ech wel eng hoor ik von de vissen in de haaientuin nie zo eng als deze, en die hebben jullie gewoon in jullie huisje ![]()
en eva wat een toffe boerderij heb jij daar zeg , die wil ik ook wel hoor die ga ik aan sinseklaas vraagten want ik ken die wel hoor ![]()
die kwam gisteren (mama zegt vorig jaar, maar dat weet ik toch wel) hier ook dootjes brengen
heleboel veel en nog meer voor alle mensen hier en dr waren er echt boel veel heel de kamer was vol dadootjes ![]()
das ech tof hoor sinseklaas
ik mag van mama pas in alle boekjes knippen als sinseklaas in nederland is
maar ik heb al pieten op televiezie gesien die sjoep sjope dansen
en jorden je moet aan mama eens chocopaste met pinnekaas vragen dat is pas lekker joh ![]()
jonas jij gaat ech hard groeien dat zie ik zelf wel
eej alicia mijn papa heef in zun tuin in de vijfer ook boel vissies dat is leuk he ![]()
O wij zijn gisteren(vorige week zegt mama, maar dat weet ik zelf wel) naar de legosjoow geweest in verweg (Zwolle) en toen mocht ik van mijn eige censjes lego kopen en toen heb ik rolly en dizzy gekocht nou heb ik alle bob wagens van lego en die gaan elke avond lekker mee naar bedje toe
en christan ik heb ook bob schoenen, maar wel andere denk ik, mijne zijn helemaal zwart en dan zitten er spijkers op van echt zilver
nu gaat ik slapen want ik wil wel naar sjool maar mijn neusje doet allemaal viesjes maken en dan kan ik niet zo goed van slapen
ik ga toch maar proberen
Ow en ik heb vandaag poffertje gegeten, lekker
En heb alleen maar geslapen tijdens het lopen, verder de hele tijd vaker geweest, tot we weer naar huis gingen.
" Isss wel genoeg nou.....ga maar kamer " op zo´n ouder naar kind toontje....
Oma is ook net als Christan naar Turkye geweest en is heel bruin en ze had schoentjes voor me gekocht en een jurk en een trui, kortom ben heeeeeel erg verwend
En zondag gingen we memmen. Ik moest mijn mempak van Tukkije aan want mama en papa gingen filmen als ik weer onder water zou gaan voor Kassa!, dat is iets van de visie
Maar ik wou mijn mempak helemaal niet aan, nou ja wel aan maar dan niet memmen. En toen ben ik toch wel in het water gegaan maar ik heb mama alsmaar heel hard vastgehouden en gelukkig ging ik toen niet onder water. En na een tijdje mocht ik lekker mijn membroek aan en de vleugeltjes en toen vond ik het pas echt leuk om te memmen.
En toen we naar huis gingen, waaide het heel hard, en we kwamen bij papa's huis en toen mochten we niet verder want er was een grote boom plat gaan liggen, die was zo moe geworden van alsmaar tegen de wind in blijven staan
En toen moesten we omrijden en toen lag daar nog een boom, en toen we uit de auto stapten ging er nog een boom liggen. We zijn gauw naar huis gegaan en toen is papa's poortje in de tuin ook omgewaaid
En mama ging kijken op de kompoeter en toen ging de trein niet
En toen zijn we nog een nachtje bij papa gebleven en gistermorgen gingen mama en ik vroeg naar het station om te kijken of de treinen al reden. Nou ze gingen wel rijden maar erg langzaam en toen kwamen we in de haag en daar ging de trein niet verder en de andere trein waar we in moesten daar konden we niet in want er kon niet eens een muisje meer bij.
Toen moesten we heel lang wachten en er was een hondje met een bal en daar moest ik heel erg om lachen
En toen kwam er weer een trein en mama wist niet precies of het de goede was maar we zijn toch erin gegaan en toen hadden we geluk want die ging naar Haarlem ![]()
Mama heeft mij toen bij oma gebracht want het was al veel te laat om naar de kindjes te gaan. En mama ging gauw werken want ze had eigenlijk 's morgens al moeten werken maar ja, dat ging niet want toen zaten we alsmaar in de trein ![]()
Heej Riesjad, heb jij nu alle Bob-wagens? Ik heb alleen Muk (mama zegt Skoep maar dat weet ik toch zeker wel). Muk mag ook mee naar bed
En ik heb een schilderijtje van Bob en Titus en Muk (mama zegt Skoep maar dat weet ik toch zeker wel) gekregen en dat heeft mama boven mijn bed gehangen en nou kan ik er de hele nacht naar kijken ![]()
Heej Alicia, zee is leuk hè, kun je ook fijn in memmen!
Nou doei he. Ik ga slaapjes doen.
Jorden, wat een sterke jongen ben jij!
Mijn mama kan mij al haast niet meer tillen, vooral als ik boos ben en me slap houd
En ik vertik het ook om zelf de trap af te lopen, dan spring ik gewoon in mama's armen en dan draagt ze me wel, want dan is ze bang dat ik val

En kijk eens naar het resultaat: 
Neej, dat vonden mijn papa en mama niet fijn nee, dat die boom om was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |