Kiekeboe Bo
quote:Ik heb ff mama's pjoeter gekaapt.
Op zondag 29 september 2002 08:43 schreef Jonas0 het volgende:
Ik pas nog helemaal geen schoenen. Ik mag alleen nog maar sokken aan.Zijn er ook Bob de Bouwer sokken???
Kan iemand me hellupuh?
Mn moeder heeft toen ze nog en dikke buik had van mn broertje voor ons ook een account gemaakt hiero op fok!. Maar nu kan mn broertje tuuk niet meer mee doen, maar ikke wil wel. Maar tis zo raar ask ook met zijn naam naast mijnus hier ga zitten klessebessen niet eens de goeie omdat mn moeder weer eens moest veranderen
voor Duco
Toos.
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 29-09-2002 11:52]
quote:Yo, woon jij in Roosendaal?
Op vrijdag 13 september 2002 14:57 schreef Christan het volgende:[..]
Heej Bo, dan moet je gewoon tegen mama zeggen dat haar haartjes heel erg leuk zijn
Dan ga je in elk geval lekker fietsen
Ik ga nog niet naar Tukkije hoor, pas over een paar nachtjes slapen.
Enne: koekoek!
* Jim wilde Duco ook even van harte feliciteren !
Wat een gave kado's heb je gehad, Duco !
quote:Soms wel, mijn papa woont daar
Op zondag 29 september 2002 12:48 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Yo, woon jij in Roosendaal?
quote:Gaaf issie hè?
Op zondag 29 september 2002 17:44 schreef Christan het volgende:
Heej Duco, wat een gave fiets! Ik had voor mijn vorige fjadag ook een fiets gekregen. Ik kan er al bijna zelf op fietsen nuWat heb je nog meer voor leuke dingen gekregen? Ikke wil ook jajig zijn! Duurt nog zo lang

En toen ging ik er maar eens van proeven voordat mama hem aan de visite ging geven:

En daarna kreeg ik zelf een stukje in mijn bakkie en toen ging ik zelluf eten:

Daarna kwam mijn tante ook nog met mijn 3 nichies en toen kreeg ik deze:

Dies cooooooooooooooooooooooooooool man ![]()
Verder heb ik heel veel centjes gekregen en sokken van Bob de Bouwer en nog meer sokken (belachelijk ik trek ze toch altijd uit) en een Winnie the Pooh piejama, en nog meer kleertjes en een puzzel met gave knoppies en boekjes en nog een puzzel van hout en een paraplu voor ik bad waar water uitkomt (mijn oma vond dat maar vreemd want een paraplu hoort juist water tegen te houden) en vast nog wel meer maar dat ben ik vergeten want ik ben moe ![]()
Toen ben ik maar in mijn box gaan spelen om ff bij te komen:

En owja, ik heb lekker patatjes met frikandellen gegeten, mocht ik zelf kiezen en dat is het allerallerallerlekkerste wat er is ![]()
En waarom ben je niet met je snoetje in de taart gedoken??
Ikke wil ook wel jarig zijn.
quote:Heej René, ga je ook meedoen hier? Da's gesjellig!
Op zondag 29 september 2002 11:33 schreef moussy het volgende:[..]
Ik heb ff mama's pjoeter gekaapt.
Bij de zeemankan je bob de bouwer sokken kopen, maar ik wil barbie sokken
Kan iemand me hellupuh?Mn moeder heeft toen ze nog en dikke buik had van mn broertje voor ons ook een account gemaakt hiero op fok!. Maar nu kan mn broertje tuuk niet meer mee doen, maar ikke wil wel. Maar tis zo raar ask ook met zijn naam naast mijnus hier ga zitten klessebessen niet eens de goeie omdat mn moeder weer eens moest veranderen
![]()
voor Duco
Toos.
Oooow nee hè, mama's koekie weer
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 30-09-2002 08:48]
Jij heb koele kadootjes gekegen zeg!!!!!
Ik wil ook wel heel snel 1 jaar worden! Maar volgens mij moet ik dan nog bijna een jaar wachten...
quote:René, als jouw mama nou ff met Alicia's papa en mama gaat praten dan kunnen die je wel helpen. Mijn mama kan dat niet.
Op zondag 29 september 2002 11:33 schreef moussy het volgende:
Kan iemand me hellupuh?Mn moeder heeft toen ze nog en dikke buik had van mn broertje voor ons ook een account gemaakt hiero op fok!. Maar nu kan mn broertje tuuk niet meer mee doen, maar ikke wil wel. Maar tis zo raar ask ook met zijn naam naast mijnus hier ga zitten klessebessen niet eens de goeie omdat mn moeder weer eens moest veranderen
![]()
Ik word vandaag verwend. Niet alleen mama is thuis maar ook papa. Papa heeft een hele rare dikke wang en zere mond want die heeft vanmorgen een wortelkanaaldingus gekregen bij de tandendokter. Hij is heel zielig zegt mama.
Ik wou kusje op geven maar zelfs dat deed te zeer.
Ik weet wel hoe zeer dat doet hoor want ik heb nu een bovenkies gekregen en daar ben ik 2 nachtjes helemaal wakker van geweest. Deed pijn joh!
Kiesjes zijn vervelende dingen.
Ik moet nu ff slapen maar strakjes gaan we fijn een stukje fietsen.
quote:Hihihihi ik heb nog meer gekregen
Op maandag 30 september 2002 09:58 schreef BabyBo het volgende:
So Duco wat een kadootjes zeg. Het lijkt wel toys'rus bij jou.
KDOOTJUHS HIERRRRR!
Ikke ben vandaag met opa en oma naar het strand geweest
Ik mocht mijn nieuwe badpak aan en ik heb gezwemd. Oma vond het water koud maar ik vond het lekker hoor ![]()
Nu ben ik wel een beetje
dus ik ga denk ik maar
tsssss issu wel lang geleden dat ik er was, maar ik had het heel druk met de sjek stoon legow ennatuurlijk met sjool
daar wordt je wel moe van hoor van die sjool
alleemaal nog fliciteert met de jaardagen en de dadootjes
he mijn mama heeft voor mij ook nieuwe bob sokken gekocht bij zeeman en ze zegt ook dat morgen (mama zegt maandag maar dat weet ik zelf wel) bij zeeman bob de bouwer truien komen voor niet duur centen
en renee ik heb bij zeeman wel barbiesokken gezien hoor nou hier bij ons dan mooie roze met bloemetjes enzow
ik zag bij de footoows inene een hele mooie paddestoel die is echt tof zeg die zou ik ook wel willen maar ik ben al jaarder geweest he
en christan weet jij al wat je krijg dan ?
nou ik ga maar vlug bedje toe nu want ik moet morgen weer naar sjool he
![]()
tot vlug allemaal, nu kom ik sneller terug hoor
ech waar
Heej René, ik heb gezien dat ze bij de Dekamarkt ook roze Bobsokken hadden!
Die vind je vast ook mooi
Maar mama wou ze voor mij niet kopen. Nou ja, ik heb ook niks waar ze bij passen eigenlijk
Liggen jullie allemaal te slapuh ofzo? Da's toch niet leuk!
Ik ben fandaag percies een maand geleden geboren. Tijd voor kadootjes lijkt me..
maar ik geloof dat papa en mama vonden dat ik al heel feel kadootjes had gekregen
Gelukkig komt er zondag weer fiesiete, krijg ik weer kdootjes!
Fandaag ga ik naar konsultaassieburo ofzowiets. Dan gaan er allemaal freemde mensen aan je blote bips zitten, fin ik helemaal niet leuk
Uit protest heb ik vannacht al mijn kleren maar ondergeplast en gepoept. Papa was niet echt frolijk midden in de nacht, hi hi.
Christan, wanneer ga je nou naar Tukkije? Ik ben ook in Tukkije geweest met het fliegtuig. Alleen weet ik er helemaal niks van omdat ik nog in mama's buik zat
Flauw he, hadden ze niet efen kunnen wachten tot ik geboren was...
Hoe zou het trouwens met Flupje zijn? Mijn moeder sei dat Flupje het niet zo leuk vond dat ie geen softijsjes meer mocht eten. Kweenie wat softijsjes zijn ![]()
- ow... mama weer fergeten hoor
... ik ben dus Jonassie -
Konsultaasiebro, ja daar ben ik al vaak geweest. Dan moet je in je blootje en gaan ze aan je benen rammelen en als je niet uitkijkt prikken ze ook nog in je
Hihi, jouw papa was vast niet blij vannacht, strakke actie hoor!
Laat ze maar merken dat je het er niet mee eens bent!
Heej Alicia, ben je alweer een beetje beter? Mama zei dat jij en je mama een beetje ziekjes zijn. Beterschapskusje:
Chrissie jij ga morrege al naar Tukkijje, dan ga ik jou weer misse hoor
Zondag ga ik met pappa en mamma zwemmen met jouw bandje en dan moet ik vast aan jouw denken dat jij ook lekker aan het memme ben.
Pappa is werreke en soms moet die dan al heeel vroeg op en dan word ik vroeg wakker en toen moest ik huilen. Maar toen heb ik vanochtend nog lekker ff bij mamma geslaapt, dat was wel heel gezellig en ik werd helemaal vrolijk wakker ervan.
Nou moet ik strakies weer ff slapen en dan gaan we daarna wandelen zegt mamma, joepie gistere maar heeeeeel ff geweest, steeds regene
O ja flauw joh, ik kan nie meer inb de keukekassies zitten, echt gek als ik ze nu ope doe gaan ze maar een heeeeel klein stukkie ope en gaan ze ook niet meer dicht, snap het niet want ik ben echt wel sterk maar krijg ze niet meer open en een paar dage terug nog wel
grrrrrrrrrrrrrrr mama's koekie weer
Nou gelukkig ben ik weer helemaal heel thuisgekomen pfff...
Ik was daar in slaap gefallen maar toen ging een mevrouw me opmeten en allemaal aan me benen trekken
Ja zeg, daar wordt je wel wakker van dus toen ging ik maar heel hard brullen. Gelukkig stopte ze toen snel.
Nou daarna moesten we heel lang wachten dus was ik weer in slaap gefallen
en toen moesten we weer naar een andere mevrouw. Die ging allemaal aan me zitten in me blootje, ook niet leuk!
Papa en mama waren heel blij want ik was gegroeit van 3760 naar 4890 gram en dat was heew gezond. En ik was ook nog 3 sentiemeeter groter gegroeid! En ik was helemaal gezond enzo dus toen waren ze heeeel erg blij en kreeg ik veel kusjes en mocht ik gelukkig snel weer eten!
Ben je al senuwachtig voor het fliegtuig en Tukkije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |