abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6023557
Owkee ik kom nog 1 keertje. FF om te zegge dat je een hele gave fiets heb. En je kan al bijna bij de trappers dus je ben al heel groot en stoer.
Dikke verjaardagsklapzoen van mij

Kiekeboe Bo

† In Memoriam † zondag 29 september 2002 @ 11:33:03 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_6023831
quote:
Op zondag 29 september 2002 08:43 schreef Jonas0 het volgende:
Ik pas nog helemaal geen schoenen. Ik mag alleen nog maar sokken aan. Zijn er ook Bob de Bouwer sokken???
Ik heb ff mama's pjoeter gekaapt.
Bij de zeeman kan je bob de bouwer sokken kopen, maar ik wil barbie sokken

Kan iemand me hellupuh?

Mn moeder heeft toen ze nog en dikke buik had van mn broertje voor ons ook een account gemaakt hiero op fok!. Maar nu kan mn broertje tuuk niet meer mee doen, maar ikke wil wel. Maar tis zo raar ask ook met zijn naam naast mijnus hier ga zitten klessebessen niet eens de goeie omdat mn moeder weer eens moest veranderen

voor Duco

Toos.

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 29-09-2002 11:52]

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 29 september 2002 @ 12:48:13 #78
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6024559
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:57 schreef Christan het volgende:

[..]

Heej Bo, dan moet je gewoon tegen mama zeggen dat haar haartjes heel erg leuk zijn Dan ga je in elk geval lekker fietsen

Ik ga nog niet naar Tukkije hoor, pas over een paar nachtjes slapen.

Enne: koekoek!

Yo, woon jij in Roosendaal?
pi_6025433
JA-HA Hier is Jim

* Jim wilde Duco ook even van harte feliciteren !

Wat een gave kado's heb je gehad, Duco !

zondag 29 september 2002 @ 17:42:22 #80
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_6028491
quote:
Op zondag 29 september 2002 12:48 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Yo, woon jij in Roosendaal?

Soms wel, mijn papa woont daar Ken je hem dan
  zondag 29 september 2002 @ 17:44:37 #81
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_6028532
Heej Duco, wat een gave fiets! Ik had voor mijn vorige fjadag ook een fiets gekregen. Ik kan er al bijna zelf op fietsen nu Wat heb je nog meer voor leuke dingen gekregen? Ikke wil ook jajig zijn! Duurt nog zo lang
  zondag 29 september 2002 @ 18:47:13 #82
30638 Duco
al heel errug groot
pi_6029367
quote:
Op zondag 29 september 2002 17:44 schreef Christan het volgende:
Heej Duco, wat een gave fiets! Ik had voor mijn vorige fjadag ook een fiets gekregen. Ik kan er al bijna zelf op fietsen nu Wat heb je nog meer voor leuke dingen gekregen? Ikke wil ook jajig zijn! Duurt nog zo lang
Gaaf issie hè?
Ik had ook nog taart en toen moest ik een brandend dingetje uitblazeren maar dat lukte niet helemaal toen heeft mama ff geholpen:

En toen ging ik er maar eens van proeven voordat mama hem aan de visite ging geven:

En daarna kreeg ik zelf een stukje in mijn bakkie en toen ging ik zelluf eten:

Daarna kwam mijn tante ook nog met mijn 3 nichies en toen kreeg ik deze:

Dies cooooooooooooooooooooooooooool man

Verder heb ik heel veel centjes gekregen en sokken van Bob de Bouwer en nog meer sokken (belachelijk ik trek ze toch altijd uit) en een Winnie the Pooh piejama, en nog meer kleertjes en een puzzel met gave knoppies en boekjes en nog een puzzel van hout en een paraplu voor ik bad waar water uitkomt (mijn oma vond dat maar vreemd want een paraplu hoort juist water tegen te houden) en vast nog wel meer maar dat ben ik vergeten want ik ben moe
Toen ben ik maar in mijn box gaan spelen om ff bij te komen:

En owja, ik heb lekker patatjes met frikandellen gegeten, mocht ik zelf kiezen en dat is het allerallerallerlekkerste wat er is

1ste officiële Fok!baby!!!
pi_6029738
Hééééé lieve jarige Duco als Merel weer thuis komt zal ik haar meteen de foto's laten zien!

En waarom ben je niet met je snoetje in de taart gedoken??

zondag 29 september 2002 @ 19:22:08 #84
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_6029776
Ducoooooooooooooo, gefeliciteerd!!
Poehee wat heb jij mooie cadeautjes gekregen zeg. En een lekkere taart en een boel veel frietjes .

Ikke wil ook wel jarig zijn.

pi_6033299
Ducoooooo!!! Gefeliciteerd!!

En wat een leuke foto's!!

maandag 30 september 2002 @ 08:44:27 #86
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_6036906
Heej Duco, wat een gave kadootjes heb jij gekregen zeg! Mag ik jouw Bobsokken als je ze toch niet aantrekt? En wat een lekkere taart Ik wil ook taart op mijn fjadag. Ga ik effe aan mama vragen! Volgens mij mag ik twee van die uitblaasdingetjes. Ik kan al goed blazen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 september 2002 @ 08:47:21 #87
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6036914
quote:
Op zondag 29 september 2002 11:33 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb ff mama's pjoeter gekaapt.
Bij de zeeman kan je bob de bouwer sokken kopen, maar ik wil barbie sokken

Kan iemand me hellupuh?

Mn moeder heeft toen ze nog en dikke buik had van mn broertje voor ons ook een account gemaakt hiero op fok!. Maar nu kan mn broertje tuuk niet meer mee doen, maar ikke wil wel. Maar tis zo raar ask ook met zijn naam naast mijnus hier ga zitten klessebessen niet eens de goeie omdat mn moeder weer eens moest veranderen

voor Duco

Toos.

Heej René, ga je ook meedoen hier? Da's gesjellig! Kun je niet GrotezusvanMink heten ofzow? Vinnik wel een mooie naam voor jou Ik weet niet van die Barbiesokken maar ik ga wel mama vragen voor de Bobsokken, da's goed van jou dat je dat gezien hebt zeg

Oooow nee hè, mama's koekie weer

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 30-09-2002 08:48]

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 30 september 2002 @ 08:48:04 #88
36577 Jonas0
pruttelkontje
pi_6036917
Hej Duco!

Jij heb koele kadootjes gekegen zeg!!!!!
Ik wil ook wel heel snel 1 jaar worden! Maar volgens mij moet ik dan nog bijna een jaar wachten...

Ik wil ook mijn Bobsokken an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_6037287
So Duco wat een kadootjes zeg. Het lijkt wel toys'rus bij jou.
Ik ben net na me pap lekker niet meer gaan slapen. Ik ben heeeeeel actief vanochtend. Mamma en pappa kijken steeds met kleine oogies naar me, nou lekker gezellig zeg. Ik ga nu steeds lekker de keukekassies open maken daar heb mamma heeeeeel veel rommel in staan en die haal ik er dan uit dan help ik haar opruimen zegt maar. Maar dat vinden ze niet leuk en worden ze nog boos ook Nou ja zeg
pi_6037390
quote:
Op zondag 29 september 2002 11:33 schreef moussy het volgende:

Kan iemand me hellupuh?

René, als jouw mama nou ff met Alicia's papa en mama gaat praten dan kunnen die je wel helpen. Mijn mama kan dat niet. Mijn mama kan best veel maar dat niet. Gewoon ff mailen zegt mama dan komt het goed.

Ik word vandaag verwend. Niet alleen mama is thuis maar ook papa. Papa heeft een hele rare dikke wang en zere mond want die heeft vanmorgen een wortelkanaaldingus gekregen bij de tandendokter. Hij is heel zielig zegt mama. Ik wou kusje op geven maar zelfs dat deed te zeer.
Ik weet wel hoe zeer dat doet hoor want ik heb nu een bovenkies gekregen en daar ben ik 2 nachtjes helemaal wakker van geweest. Deed pijn joh!
Kiesjes zijn vervelende dingen.

Ik moet nu ff slapen maar strakjes gaan we fijn een stukje fietsen.

maandag 30 september 2002 @ 18:00:13 #91
30638 Duco
al heel errug groot
pi_6044260
quote:
Op maandag 30 september 2002 09:58 schreef BabyBo het volgende:
So Duco wat een kadootjes zeg. Het lijkt wel toys'rus bij jou.
Hihihihi ik heb nog meer gekregen
Gisteravond na mijn frikandelletjes kreeg ik nog een knuffeltje wat kan trillen en een doos met stapelbekers
Vreemde dingen hoor, die grote willen maar niet in de kleine gaan
En vanmorgen kreeg ik nog een boekje van Poeh en nog een tietuhsjirt met streepies en lange armdingen erin
En mama zegt dat er nog veeeeeeeeel meer visjite komt vandeweek.. nou van mij maggen ze hoor

KDOOTJUHS HIERRRRR!

1ste officiële Fok!baby!!!
  maandag 30 september 2002 @ 18:15:37 #92
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_6044479
Heej Duco, nóg meer kadootjes? Wauw! Die stapelbekers zijn leuk voor in bad, daar kun je prima badwater uit drinken

Ikke ben vandaag met opa en oma naar het strand geweest Ik mocht mijn nieuwe badpak aan en ik heb gezwemd. Oma vond het water koud maar ik vond het lekker hoor

Nu ben ik wel een beetje dus ik ga denk ik maar

pi_6061277
hee hallo allemaal daar

tsssss issu wel lang geleden dat ik er was, maar ik had het heel druk met de sjek stoon legow ennatuurlijk met sjool

daar wordt je wel moe van hoor van die sjool

alleemaal nog fliciteert met de jaardagen en de dadootjes
he mijn mama heeft voor mij ook nieuwe bob sokken gekocht bij zeeman en ze zegt ook dat morgen (mama zegt maandag maar dat weet ik zelf wel) bij zeeman bob de bouwer truien komen voor niet duur centen

en renee ik heb bij zeeman wel barbiesokken gezien hoor nou hier bij ons dan mooie roze met bloemetjes enzow

ik zag bij de footoows inene een hele mooie paddestoel die is echt tof zeg die zou ik ook wel willen maar ik ben al jaarder geweest he

en christan weet jij al wat je krijg dan ?

nou ik ga maar vlug bedje toe nu want ik moet morgen weer naar sjool he

tot vlug allemaal, nu kom ik sneller terug hoor

ech waar

ikku ben al VIER jaar !
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 20:26:28 #94
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_6061922
Heej Riesjad, daar ben je eindelijk weer Ikke weet alleen dat ik Bobschoenen krijg op m'n fjadag Want dat had ik gezien dat papa ze ging betalen En mama heeft vandaag bij de Dekamarkt allemaal Bobsokken voor me gekocht! Ik zal haar eens even vertellen dat ze bij die andere winkel Bobtruien hebben. Alleen geloof ik dat we dan in Tukkije zijn Want daar gaan we nu al over een paar nachtjes naartoe.

Heej René, ik heb gezien dat ze bij de Dekamarkt ook roze Bobsokken hadden! Die vind je vast ook mooi Maar mama wou ze voor mij niet kopen. Nou ja, ik heb ook niks waar ze bij passen eigenlijk

pi_6101442
He koele kids!

Liggen jullie allemaal te slapuh ofzo? Da's toch niet leuk!
Ik ben fandaag percies een maand geleden geboren. Tijd voor kadootjes lijkt me.. maar ik geloof dat papa en mama vonden dat ik al heel feel kadootjes had gekregen Gelukkig komt er zondag weer fiesiete, krijg ik weer kdootjes!

Fandaag ga ik naar konsultaassieburo ofzowiets. Dan gaan er allemaal freemde mensen aan je blote bips zitten, fin ik helemaal niet leuk Uit protest heb ik vannacht al mijn kleren maar ondergeplast en gepoept. Papa was niet echt frolijk midden in de nacht, hi hi.

Christan, wanneer ga je nou naar Tukkije? Ik ben ook in Tukkije geweest met het fliegtuig. Alleen weet ik er helemaal niks van omdat ik nog in mama's buik zat Flauw he, hadden ze niet efen kunnen wachten tot ik geboren was...

Hoe zou het trouwens met Flupje zijn? Mijn moeder sei dat Flupje het niet zo leuk vond dat ie geen softijsjes meer mocht eten. Kweenie wat softijsjes zijn

- ow... mama weer fergeten hoor ... ik ben dus Jonassie -

vrijdag 4 oktober 2002 @ 08:04:38 #96
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_6101463
Heej Jonas, mama zegt nog 1 nachtje slapen en dan gaan we met het vieguig! Als ik nou maar kan slapen vannacht

Konsultaasiebro, ja daar ben ik al vaak geweest. Dan moet je in je blootje en gaan ze aan je benen rammelen en als je niet uitkijkt prikken ze ook nog in je Hihi, jouw papa was vast niet blij vannacht, strakke actie hoor! Laat ze maar merken dat je het er niet mee eens bent!

Heej Alicia, ben je alweer een beetje beter? Mama zei dat jij en je mama een beetje ziekjes zijn. Beterschapskusje:

pi_6101625
Heee Jonas jij kan pappa goed pestte zeg!!!

Chrissie jij ga morrege al naar Tukkijje, dan ga ik jou weer misse hoor
Zondag ga ik met pappa en mamma zwemmen met jouw bandje en dan moet ik vast aan jouw denken dat jij ook lekker aan het memme ben.

Pappa is werreke en soms moet die dan al heeel vroeg op en dan word ik vroeg wakker en toen moest ik huilen. Maar toen heb ik vanochtend nog lekker ff bij mamma geslaapt, dat was wel heel gezellig en ik werd helemaal vrolijk wakker ervan.

Nou moet ik strakies weer ff slapen en dan gaan we daarna wandelen zegt mamma, joepie gistere maar heeeeeel ff geweest, steeds regene

O ja flauw joh, ik kan nie meer inb de keukekassies zitten, echt gek als ik ze nu ope doe gaan ze maar een heeeeel klein stukkie ope en gaan ze ook niet meer dicht, snap het niet want ik ben echt wel sterk maar krijg ze niet meer open en een paar dage terug nog wel

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 oktober 2002 @ 10:30:54 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6102955
Heej Bo, ik ga jou ook missen hoor. Als ik ga memme ga ik ook aan jou denken, goed? Wat raar trouwens van die kastjes, moet je goed proberen joh, dan krijg je het vast wel voor elkaar

grrrrrrrrrrrrrrr mama's koekie weer

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 15:36:07 #99
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_6109033
Heej Jonas, hebben ze erg aan je beentjes gerammeld op het konsultaasiebro
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 16:52:08 #100
36577 Jonas0
pruttelkontje
pi_6110150
Hej Christan!

Nou gelukkig ben ik weer helemaal heel thuisgekomen pfff...
Ik was daar in slaap gefallen maar toen ging een mevrouw me opmeten en allemaal aan me benen trekken Ja zeg, daar wordt je wel wakker van dus toen ging ik maar heel hard brullen. Gelukkig stopte ze toen snel.

Nou daarna moesten we heel lang wachten dus was ik weer in slaap gefallen en toen moesten we weer naar een andere mevrouw. Die ging allemaal aan me zitten in me blootje, ook niet leuk!

Papa en mama waren heel blij want ik was gegroeit van 3760 naar 4890 gram en dat was heew gezond. En ik was ook nog 3 sentiemeeter groter gegroeid! En ik was helemaal gezond enzo dus toen waren ze heeeel erg blij en kreeg ik veel kusjes en mocht ik gelukkig snel weer eten!

Ben je al senuwachtig voor het fliegtuig en Tukkije?

Ik wil ook mijn Bobsokken an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')