abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2002 @ 06:51:36 #26
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5821783
Heej Riesjad, wat heb je gekregen voor je fjadag? Die eitjes zien er wel heeeeeeeeeeeel lekker uit hoor Mag ik er ook eentje? Veel plezier op sjool en doe alle kindjes de groeten van me!
pi_5822440
Heee Riesjad gefeliciflapstaart met je verjaardag
Ik ben nie meer zo heel ziekies. Nog een beetje warm soms en wil veek slapen, maar nie meer zo heel veel omdat ik nie meer zo heel ziekies ben
Mamma heb me lekker verwend hoor. Lekker danoontjes op en nijntjes koekies en veel geknuffelt.
Veel plezier vandaag je riesjad

Kiekeboe Bo

Jubileum moderator maandag 16 september 2002 @ 09:33:48 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5822489
Richard gefeliciteerd met je verjaardag

Eva en Lois

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5825876
hajooooooo allemaal

ikku benne jaarder vandaag
so wel lief van jullie om te fliesieteren hoor
ik heb van mama een sjek stoon polisieburo gekrijgt en een bus en van oma een legoreesbaan!
en famiddag komt er nog fisite
ik was vanmorgen ook naar sjool en heb daar de saprise eiers ingedeeld kijk maar !!!

ikku ben al VIER jaar !
pi_5825992
voor alle koele kids !!!!!!!!!!!!!!!!

ikku ben al VIER jaar !
  maandag 16 september 2002 @ 13:33:41 #31
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5826117
Mijn koekje doet het niet

Heej Riesjad, wat een koele biesj heb jij gekregen zeg! Die is bijna net zo mooi als de mijne En jij hebt op sjool al net zo'n mooie stoel als wij bij de kindjes. Nog een paar nachtjes slapen en dan mag ik er ook op (volgende maand zegt mama maar dat weet ik toch zeker zelf wel!). Dank je wel voor het ei, dat was

Heej, nou doet ie het ineens wel

pi_5839465
he koele kids

ikkuh heb wel een hejeboel sjek stoon gekrijgt hoor
ook nog een vliegtuig en een helikopper en we hebben allemaal oranjestamp gegeten en ik mocht lekker laat naar bedje toe

Bo ben je nu al helemaaal beter of nog steeds maar een beetje ?

ik mag morgen naar pacals sjooltje toe en fadaag heb ik vrij zeg mama
alleen nou zeg ze ook dat ik niet meer naar mijn kuikenhof mag
das ook nie eeluk ik wil ook naar mijn kuikenhof want daar staat jaap op ramen

he kids kennen jullie jaap ?

*zingmode aan*
jaap woont op de boedejij HIEJAHIEJAHO
*zingmode uit*

ikku ben al VIER jaar !
  dinsdag 17 september 2002 @ 10:48:33 #33
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5840540
Heej Riesjad, ik ken Jaap niet, wie is dat Ikke wil ook jajig zijn! Ikke wil ook kadootjes, Mama zegt nog een heleboel nachtjes maar ik weet wel dat het er maar een paar zijn. Ik ben vanmorgen bij de kindjes, maar misschien mag ik vanmiddag naar oma, maar dan moet het niet zo regenen zoals nu

Oja zoiets geks: zondag hebben papa en mama mijn bedje uit mijn kamer gehaald en nu moet ik in het kampeerbedje slapen Mama zegt dat er meneers komen die andere ramen gaan maken En omdat mama mijn bedje niet alleen uit mijn kamertje kan krijgen moet ik de hele week in het kampeerbedje want dat kan mama wel weghalen als die meneers komen. Snap er niks van, ik heb toch al ramen

pi_5841149
So riesjad jij ben echt verwend hoejahiejahoe Wij zingen die vanuncle mac donald has a farm hei ja hie ja hoo en niet van jaap
Ik voel me al weer goed maar nbu gaan pappa en mamma zielig doen met pijntjes lekker flauw
Misschien gaan we vandaag toffels kopen omdat ik zo veel val
Gisteren heb ik hele stoere schoenen gepast van nijntje maar die waren duur en vonden pappa en mamma overdreven Nu dus op zoek naar toffies vandaag of misshien morgen ik wil vandaag anders heb ik dalijk nog meer builen
Hope dat het zaterdag mooi weer is en niemand ziek want dan gaan we naar het land van ooit
He Chrissie hoeveel nachies nog voor je wegga?

Kiekeboe Bo

pi_5841396
he Christan en Bo

goed van jou Bo dat je niet zo ziekies meer bent, want das nie leuk he ?
stoer nieuwe toffels kopen !
ik zag vanmorgen in de boek van barsmittt dat ze bob toffels hebben,maar mama zeg dat ik al jaarder ben gewees en dat ik nog tijgetje toffels heb en die krijg ik nou niet, maar ik vraag ze wel aan mijn volgende jaardag hoor

ik doe ech wel mooi weer vragen voor jou hoor Bo !

he christan jij heb een rare mama hoor ech wel
zomaar je bed uit elkaar halen en dan in een kampeer bed slapen zonder dat je in een tent ben ech wel vreemd !

ik heb een voto van jaap !
die heef Hufrouww Yvonne op de raam van de kuikenhof geverfd en voor jaap staat mijn boederijj en die van jasper en ik heb ook een pomputerspel van jaap en daar staat de liedje van Jaap woont op de boerderij HIEJAJHIEJAHO op

ikku ben al VIER jaar !
  dinsdag 17 september 2002 @ 11:51:48 #36
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5841619
Heej Bo, ik heb ook Nijntje schoenen! Maar die heeft mijn mama goedkoop gekocht, ik had er zelfs twee maar de bruine kan ik niet meer aan, die zijn gekrompen denk ik En nu heb ik blauwe Maar ik wil altijd mijn schoentjes met de lichtjes aan, die zijn nog veel mooierder! Als ik daarmee loop gaan de lichtjes aan en als ik van de trap ga wil ik ze altijd bekijken en dan begint mama te gillen dat ik me vast moet houden want anders ga ik vallen zegt ze maar dat is onzin ik ben nog nooit van de trap gevallen

Heej Riesjad ik ken Jaap echt niet hoor. Maar hij ziet er wel lief uit

dinsdag 17 september 2002 @ 11:55:56 #37
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5841680
Heej, vergeet ik helemaal, ik heb tjeintoffels! Die had mama voor mij gekoopt op de jommelmakt. En die zag ik van de week en toen wilde ik ze natuurlijk aan, en toen ging ik de trap op en toen begonnen mijn toffels ineens tjoeketjoeke tuut tuut te doen en ik wist niet dat ze dat konden (mama ook niet) en toen schrok ik en toen moest ik een beetje huilen Maar later vond ik ze toch wel weer leuk hoor
pi_5841790
Hihi moet een beetje lache om je treintoffies niet meer schrikke hoor.
He die blauwe nijntjes waren die met klitteband. Die heb ik gepast maar waren 34 euro en ik kan nog nie eens lopen is alleen maar voor in huis
We gaan nie naar de stad vandaag Morge pas of overmorgen maar we gaan wel ff naar prenatal die zit hier vlakbij misschien hebben ze ze daar in schoene winkels hebben we nog geen kleine toffies gezien

He mooie jaap Riesjad

dinsdag 17 september 2002 @ 13:04:31 #39
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5842687
Heej Bo, ja ik heb die blauwe Nijntjes, mooi hè? Mama had ze toen 2 voor 1 prijs dus toen waren ze niet zo duur, mama zegt 56 gulden (tistat Ikke weet alleen euro).
  dinsdag 17 september 2002 @ 20:12:07 #40
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5848663
Heej kids, ik heb vandaag zo hard gestoeid met Andor (da's mijn vriendje bij de kindjes) dat Andor zijn nagels in mijn gezicht heeft gezet En nu heb ik 2 krassen bij mijn oog Ziet er wel heel stoer uit hoor! En mama heeft vandaag een doos chocola gekocht en daar mijn paardfoto op geplakt en ik heb een Bob de Bouwer kleurplaat gekleurd want morgen is het feest van de juffies We moesten allemaal iets moois maken voor een van de juffies en ik heb heel goed mijn best gedaan De tekening moest met alle andere dingen die de kindjes gemaakt hebben in een doos in de gang. En morgen gaan we dat dan geloof ik geven of zowiets
pi_5848865
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 20:12 schreef Christan het volgende:
Heej kids, ik heb vandaag zo hard gestoeid met Andor (da's mijn vriendje bij de kindjes) dat Andor zijn nagels in mijn gezicht heeft gezet En nu heb ik 2 krassen bij mijn oog Ziet er wel heel stoer uit hoor! En mama heeft vandaag een doos chocola gekocht en daar mijn paardfoto op geplakt en ik heb een Bob de Bouwer kleurplaat gekleurd want morgen is het feest van de juffies We moesten allemaal iets moois maken voor een van de juffies en ik heb heel goed mijn best gedaan De tekening moest met alle andere dingen die de kindjes gemaakt hebben in een doos in de gang. En morgen gaan we dat dan geloof ik geven of zowiets
he christan dat klinkt als FEEST !
mag ik mee ???

o nee, ik moet morgen naar Huffrouw hilde toe, maar as ik dan klaar ben....... mag ik dan mee naar de juffies ?

ikku ben al VIER jaar !
  dinsdag 17 september 2002 @ 20:22:38 #42
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5848895
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 20:21 schreef richard-vis het volgende:

[..]

he christan dat klinkt als FEEST !
mag ik mee ???

o nee, ik moet morgen naar Huffrouw hilde toe, maar as ik dan klaar ben....... mag ik dan mee naar de juffies ?

Tuurlijk mag je mee Kom maar naar de Maantjes en dan vraag je gewoon naar mij
pi_5881888
Hallo allemaal!

Ik ben Jonas en wil ook graag een koele kid worden. Ik ben vandaag nog maar twee weken oud en nog lang niet zo groot en koel als jullie allemaal maar ik hoop dat dat niet uitmaakt.

Ik slaap heel erg veel, papa en mama vinden dat wel fijn. Maar als ik honger heb brul ik de hele boel bij elkaar! Stel je voor dat ze me niet horen.

Meestal ben ik de hele dag heel erg lief en zoet, vooral als er visite is. Maar als die weer weggaan en mama wil gaan slapen ga ik soms maar even herrie maken, anders is het ineens zo stil!

Ik geloof dat ik weer even moet gaan slapen
Tot gauw koele kids!

Ik wil ook mijn Bobsokken an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 19 september 2002 @ 19:11:58 #44
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5881940
Heej Jonas! Leuk dat je ook bij de Koele Kids komt 't Is hier hastikke gezellig joh En met dat slapen moet je gauw ophouden hoor, wakker zijn is veel leuker!

Vandaag waren de meneren er voor de ramen. Ze hebben een heel groot gat gemaakt in mama's kamer en toen hebben ze een groot raam gemaakt in het grote gat En daar zit een ding achter dat het hele raam helemaal zwart maakt. Wel mooi want dan zie je helemaal niks, alleen mama's muur die helemaal bedekt is met lichtgevende sterretjes

En ik krijg dat ook, zegt mama, zo'n ding achter mijn raam. Wel jammer dat ik al mijn sterretjes van de muur heb gepulkt Er zitten er nog maar een paar op...

pi_5882934
hallo Jonas
gezellig joh dat je dr bij bent
al 2 weken oud!
soweeeeeee

ik vin dat jij al een koele kid ben hoor
as je nou al weet dat je heel hard moet brullen als je een fles wil EN als visite weg is dan ben je al best wel koel hoor

en dat slapen leer je vanzelf wel af , is ons ook gelukt

he christan wat een rare bouwmannen zeg
zomaar een gat maken in mama s kamer weet je wel zeker dat je dat in jouw kamer ook wil
nu zijn lichtgevende sterretjes wel tof natuurlijk
en dat je je eigen sterren hebt afgepulkt , ach ja doet ik bij oma ook altijd met net behangpapiertje *hihihihi*

zo ik ga maar even naar bedje toe want ik ben nu koele kid kleuter en ik ben vandaag wel 2 keer naar sool gewees !
en daar wordt je toch wel moe van hoor
morgen lekker vrij !

truste alle koele kids

ikku ben al VIER jaar !
  donderdag 19 september 2002 @ 20:22:52 #46
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5882986
Heej Riesjad,

Eigenlijk wil ik morgen niet naar de kindjes maar thuis kijken of dat wel goed gaat met dat gat. Maar ik denk niet dat het mag van mama Truste hoor, slaap lekker

vrijdag 20 september 2002 @ 19:36:00 #47
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5899167
ik zeg niks
ik kijk alleen even of riesjad hier is
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_5899182
mama weer weg ?

pffffff gelukkig

christan hoe is het nou met je gat in de muur ?
is dat al dicht of is het nog open ofzo ?

ik was lekker vrij vandaag en nu had mama iets leuks gedach
we gaan passen
dus ik dach o leuk gaan we naar de stad en dan ga ik zeuren om een bus ofzow
maar mama bedoelde al mijn kleren passen uit de kast
tsssssss was ech nie leuk hoor !
nou mag ik van mama en oma ineens een boel kleren niet meer aan omdat ze te klein zijn
ik vin mama nie lief vandaag !

ikku ben al VIER jaar !
  vrijdag 20 september 2002 @ 20:05:38 #49
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5899494
Heej Riesjad, doet je mama zomaar jouw kleertjes weggooien Dat vind ik ook niet lief! Ik geloof dat oma laatst ook al allemaal kleertjes van mij in een zak heeft gestopt die ik niet meer aan mag. Toch eens kijken of ik ze niet stiekem weer in de kast kan leggen.

Kwam ik vanmiddag thuis, wou ik gauw naar mijn gat kijken, is er helemaal geen gat! Zit er gewoon een raam in zeg. 't Is wel een mooi raam, dat wel, en er zit ook zo'n ding achter waarmee je mijn kamer helemaal zwart kan maken. Maar mama heeft hem niet helemaal zwart gemaakt gelukkig, anders kon ik niet uit mijn bed om jullie te spreken

vrijdag 20 september 2002 @ 21:14:49 #50
36577 Jonas0
pruttelkontje
pi_5900350
Hallo!

Mijn mama heeft nog geen kleertjes van mij weggegooid gelukkig.
Maar ik kan wel heel erg veel eten dus ik pas sommige kleren ook al niet meer. Die had oma allemaal voor mij gekocht hi hi Die dacht natuurlijk dat ik veeeeeel kleiner zou zijn maar ik ben gewoon al groot!

Christan, gelukkig zeg dat het niet helemaal zwart is! Zou helemaal mooi wezen. Is je gat zomaar weg, maken ze het ook nog zwart!

Vandaag ben ik meegeweest boodschappen doen. Mama legde zomaar allemaal dingen bij mij in de wagen! Alsof ze tegenwoordig geen winkelwagentjes meer hebben... Nou ja, als ik groter ben mag ik lekker ook in een winkelwagentje!

Koele Kids, welterusten he!

Ik wil ook mijn Bobsokken an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')